{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

elektriker {{forumTopicSubject}}

Hej Venner

Jeg har brug for en elektriker til hjemmet. Har problemer med at få el i en side af lejlighed samt skal have skiftet nogle kontakter.

Er der en venlig sjæl her eller en i kender der kan hjælpe uden dyre regning som de fleste elektriker narre os for.

Det haster så venligst send PB eller oplys her inde.

Jeg bor i KBH 2700

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elektriker
  • ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 65
    #1   28. jul 2016

profilbillede
  • #2   28. jul 2016 Nu ville jeg afholde mig fra at få en fusker til at lave el, så det vil være det klogeste at få et firma til at ordne det af hensyn til hvis der sker fejl og det hele futter af så er der ingen forsikring i verden der dækker det.

• #3   28. jul 2016 En "god" fusker ka' da, med lidt snilde, få alting til at virke.... smiley

Denne fine ledning kom en kunde ind med på mit arbejde...
    "Den har min mand selv lavet" fortalte hun stolt...??!! smiley smiley

profilbillede
  • #4   28. jul 2016 det var mere centrale installation og ikke bare en ekstern ledning

• #6   28. jul 2016 Min hentydning til en god elektriker var at det ikke skal være en der presser prisen sindssyg meget op for at lave lidt arbejde.

Sidst vi havde en elektriker der skulle skifte 1 stk kontakt i gangen sendte en regning på 2300 kr.

• #7   28. jul 2016 lyder voldsomt....har selv en ven som laver al min el både til min server og andre installationer - lidt god mad en god vin og så er vi kvit,.

• #8   28. jul 2016 Ledningen på billedet er faktisk beregnet til at udbedre strømmangel i huset når det ikke er strøm på en af grupperne. Så sætter man det ene stik i en stikkontakt hvor der stadig er strøm og den anden ende i en stikkontakt i den del af huset hvor der ikke er strøm. Tænder for begge stikkontakter... og vupti, så er det strøm igen... smiley smiley

ADVARSEL !! - Gør ikke dette der hjemme!! smiley

• ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

#9   28. jul 2016 Og hvorfor må man ikke gøre dette derhjemme?

Jeg kan godt se hvor pisse farligt det er med to frie forbindelser der er live, men hvis du jokker den ind i stikket førend du tænder, så burde der sgu ikke være nogle problemer

• #10   28. jul 2016 Fordi der er en grund til at det ikke virker.... smiley

• ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

#11   28. jul 2016 Ja hvad fanden ved jeg... Det lyder nu ellers som en smart idé!

• ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

#13   30. jul 2016 Så kan de da også bare lade være med at pille ved mit strøm...

• ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

#14   30. jul 2016 Det koster altså et rap over nallerne!

• xxx X
    xxx X Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 49
    #15   30. jul 2016 Ring til Finn og Jacob

https://youtu.be/jH1P8zRxjRQ

Kommentér på:
elektriker

Annonce