{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Garanti på 6" Huawei Mate 7 Lightspot {{forumTopicSubject}}

Har sådan en MEGA awesome telefon, har passet og plejet den altid beskyttet skærm og chassi med Cover og andet beskyttelses halløj

Men her på det sidste er den begyndt at udvikle Lysere områder på skærmen, og det er ikke AMOLED men derimod LCD som man finder på mange tablets og stortset alle bærbar

Vil garantien dække, telefon er 7mdr ca, og kan ikke forestille mig en hverdag uden min mate 7, Men de lysende pletter er blevet for generende til jeg kan ignorer dem

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garanti på 6" Huawei Mate 7 Lightspot
  • #1   30. nov 2015 bare op med den i den forretning du har købt den i. garantien skal dække sådan noget

  • #2   1. dec 2015 Du har ikke nogen garanti, du har reklamationsret (KÆMPE FORSKEL) - men ja gå ind med den og reklamer, 7 måneder gammel, så skal der ikke komme misfarvninger på skærmen.

  • #3   2. dec 2015 Mange tak, Jeg var inde med den i mandags, og ham der tog imod den sagde med det samme at det der skulle man ikke finde sig i, Han studerede også telefon nøje for at lede efter hærværk, men eftersom den var som ny uden en eneste ridse blev den sendt ind uden brok, Han havde selv gjort det samme, ...

    Men takker for respons,


Kommentér på:
Garanti på 6" Huawei Mate 7 Lightspot

Annonce