769 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

er på udkig efter en mac er på udkig efter en mac

vil lige høre om hvad i synes om mac?
skal mest bruge min til internet, høre musik, og ikke de helt store krav. vil også lige høre om denne godt kan spille cs, bare sådan i ny og næ?
vil også lige høre om i synes at deres styresystemer er gode, eller om jeg skal skifte over til xp?

det er denne bærbar der er tale om:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/9484043/wo/hu48mR845F0U3rXKC3E12RhbveZ/7.?p=0

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er på udkig efter en mac
  • #1   5. jan 2008 kan den godt

• #2   5. jan 2008 okay, i opengl og bedste opløsning ?

• #3   5. jan 2008 ja, men hvis du vil rame noget, så køre med lav opløsning. men stor opløsning, bliver dine fjender for små, hehe

• #4   5. jan 2008 hehe okay smiley
    har du en mac, siden du ved det ?
    og er det nemt at ligge xp på den smiley

• #5   5. jan 2008 har ikke en mac, men mac er kendt for at være en kraftig maskine, og den du kikker på er fin badboy

• #6   5. jan 2008 Det eneste den der mangler i sådan en for at spille krævende spil er sådan set et grafikkort..
    Bruger du MAC OS X er den begrænset til 64mb grafik
    Installere du XP på den vil det kunne udvides til 238 eller noget i den stil..

En spillemaskine er den ikke, men den rocker til alt andet.. har den selv, og skal til at købe en MacBook Pro snart, så derfor er den også til salg smiley

• #7   5. jan 2008 M* det er nu heller ikke spil den skal blive brugt til smiley
    jeg kan godt se at du er rocker god til alt det med billeder, der bliver vel brugt photoshop, på macen smiley

• #8   5. jan 2008 Rasmus P
    Ja selfølgelig smiley
    Og nu vil jeg til at igang med filmredigering og den slags, så det kræver en lidt større skærm osv =)

Men ja ser man bort fra spil, så kan man ikke få en bedre bærbar (udover storebror MacBook Pro self.)

• #9   5. jan 2008 ja, har godt set de macbook pro's, men de er sku lige for dyre i første omgang smiley men du ser da remeligt proff ud til det med fotoredigering, er det selvlært ?;)

• #10   5. jan 2008 Ja de er pænt dyre, så jeg startede også med den lille for ligesom at se om det var noget for mig..
    Der er to typer kunder hos apple.. dem der køber produktet og finder ud af hvor godt det egentlig er. og så er der dem der køber det og slet ikke kan se pointen i den (efter min mening) geniale måde at "gøre tingene på"
    den ene side kan ikke rigtig helt forklare hvorfor det er godt andet end at det bare er godt.
    og den anden kan ikke rigtig helt forklare hvorfor det er dårligt..

til fotoredigering - Tak =) det er selvlært

• #11   5. jan 2008 jeg tror jeg tager en mac, de er alt for fede. har prøvet en i aalborg, og den var alt for nice. det er også bare deres design der er helt i top osv. alt det du fortæller lyder sku godt, tror også jeg vil lære lidt redigering af billeder smiley

det er sku godt lært, hvis man kan sige det smiley

• #12   5. jan 2008 Rasmus P
    Så er der jo ikke andet for end at bestille og vente spændt til pakken kommer hjem, og så bare igang.. heh
    Macs kommer jo klar til at køre "out of the box" og ikke ligesom andre pc'er der lige har et par demoprogrammer for meget og "mangler det program", og så "den driver" osv. osv.
    100% køreklar =)

• #13   5. jan 2008 det lyder bare godt smiley
    det er lige min mor jeg skal bestille den igennem, fordi hun siger at hun kan få en god rabat smiley

Kommentér på:
er på udkig efter en mac

Annonce