{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fladskærm eller Projektor ?
  • #1   29. jan 2008 Vælg en god fladskærm.. og når du har lidt ekstra gryn så køb en projektor.. de er fede nok til at game på med vennerne og se film.. men til daglig brug er en 42" sq rigeligt smiley

• #2   29. jan 2008 kan i komme med nogle bud på en fladskærm tik 3-4000?

• #3   29. jan 2008 du skal op i pris for en god skærm.. min. 5000 kr.

• #4   29. jan 2008 jeg vil gerne have 32" okay, vi kan sige 5000 kr?

• #5   29. jan 2008 Gå efter noget samsung smiley

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #6   29. jan 2008 Gigi '
    En af mine venner har en hjemmebiograf, og når vi ser film der, så er det mørkt indenfor når gardinerne er trukket for.. og vi ser det hele perfekt.. - også selv om det er en soldag..

• #7   29. jan 2008 Uha, du skal sparre en del flere penge op hvis du skal ha noget der er godt i en stor størrelse.

Du skal over 10.000 kr for en fladskærm på 42" og over 7000 kr for en god projekter.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #8   29. jan 2008 Fladskærm , du får den bedste kvalitet ! og slipper for lidt ledninger også .. SMILER

• #9   29. jan 2008 Hov så ikke du skrev 32".

Jeg vil på de stærkeste råde dig til at smide de ekstra penge og købe sådan en her i stedet for, den slår en Samsung til hver en tid.

(link fjernet)

Den ligger på omkring 9000 kr.

• #10   29. jan 2008 Helt klart en fladskærm først, så kan man altid smække en projektor op, da sådan en bliver ret dyr, hvis man skal have noget, der virker i dagslys, uden at man skal have mørkelægningsgardiner.

• #11   29. jan 2008 *I see it all in my baby *>> Ja man får hvad man betaler for og man får ikke en god skærm på 32" til under 8000 kr hvis du spørger mig eller en hvilken som helst der har bare lidt forstand på fladskærmspaneler. Slet ikke ved at købe et "billigt" Samsung.

Ja og den Grundig koster kun 6000 kr nu sikkert, det går stærkt..hehe

• #12   29. jan 2008 Fladskærm og Bilka, det er to ord der bestemt ikke går særlig godt sammen.

• #13   29. jan 2008 (link fjernet) har kigget på dette ?

• #14   29. jan 2008 eller dette ?
    (link fjernet)

• #15   29. jan 2008 Ville holde mig LANGT væk fra de der gamle Samsung skærme, eller i det hele tager fra Samsung, det er design meget af det. Det er bestemt ikke der man får mest skærm for prisen, så 100 gange hellere et Sharp.

• Trung n
    Trung n Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 20
    #16   29. jan 2008 jeg har projekter det er rigtig godt, det virker perfeckt daglys og sådan, man skal bare have en god proejkter , min egen har kostet 15 kg , der god kvalitet

• #17   29. jan 2008 Man kan godt få en udemærket projektor til omkring 5500kr, men så kommer lærred jo oveni

• #18   29. jan 2008 Man skal ha en HD projekter hvis den skal være noget som helst værd og de ligger vist fra 7000 kr og opefter og så kommer der lige er lærred oveni til minimum 3000 kr. Så det er vist også uden for dit budget.

• #19   31. jan 2008 jeg har ikke lige givet mig til at læse overstående svar.
    Men vi har både projekter og fladskær, i hjemmet.
    Og jeg vil råde dig til en fladskærm, det er meget upraktisk med projekter, bla på grund af sollys, der er irriterende at sætte det hele til, og så fordi der ikke er special godt billede på, med mindre du giver 15.000:D
    og hvias valget bliver projekter at det bedst og flottest at visse det på er hvidt lærred med en sort ramme.
    Mvh Mathis.

Kommentér på:
Fladskærm eller Projektor ?

Annonce