{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fladskærm eller Projektor?
  • #1   9. dec 2010 Helt klart fladskærm smiley

projektor skal du op i de lidt dyre for at få noget ordentligt smiley

• #2   9. dec 2010 køb en projektor de er mega lækkert med stor skærm

har selv en som jeg bruger som pc skærm og xbox skærm

• #3   9. dec 2010 Har haft begge dele før.

Planen er med Tv, at der skal ses tv og film self, evt spil i fremtiden.
    projektor, er til aften film og film fra pcen. vi har både en pc med hdmi eller vga. hvor til en 32" til normalt brug.

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #4   9. dec 2010 LCD.. Klart... hvis du skal ha en projektor der vil noget koster de alene 6000 og op efter før de er noget vær hjemme istuen.. for det skal være HD og med høj Lumix før de ka bruges til at se film og i det hele taget se mere end bare en film på...

Blot min holdning... Vi bruger Kun vores når der er +6mand inde og se film/sport her.. ellers tager jeg den ikke frem smiley men jeg vil gerne ha en HD projektor i stedet for den anden... men den skal stadig kun bruges til film eller sport med gutterne

• #5   9. dec 2010 Jamen lige netop, tak for din mening, nu er jeg dog Plasma mand smiley

men ja, det behøver ikke være en Full HD projektor eller noget, den tidligere jeg havde, var en data projektor, men igen, nu er man blevet ældrere og vil gerne ha noget lidt bedre.

• #6   11. dec 2010 Har lige skiftet min projektor ud med en Full HD projektor med hdmi. Så kan jeg sætte blurayen til og får derved et bedre billede.
    Det er så nyt jeg ikke har fået den sat op endnu pga for meget arbejde i de her dage, men min test af den bekræftede at det er bare for fedt..

Jeg har dog mit opsat fast ( i stuen på nuværende tidspunkt, pga pladsmangel)
    Med tiden bliver det til et hjemmebio rum.

Jeg kan kun anbefale dig det. Det er simpelthen for fedt.

Dog vil jeg sige, skal man gøre det. Skal det være All the way. Køb motoriseret lærred, så du ikke skal tænke på at rulle op og ned. Det er altså bare de sidste penge værd. Taler af erfaring.. smiley

Kommentér på:
Fladskærm eller Projektor?

Annonce