353 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Win 11 Win 11
Skal man opgraderer når man får et ikon som opfordre jer til det.?
NEJ - vent, first edition er altid fulde af fejl, og man gider ikke at ting ikke fungerer eller det går ned.
Så vent.......
1 synes godt om
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
problem med opdateringen da den i flere tilfælde ikke køre som den skal, arkitekturen er forskellig pc til pc. Nogle med 64 bit nogle med 32 bit. Det dumme er at opdateringen ikke skelner mellem 32 og 64 bit - men køre deres møg hen over det. En opdatering skal køre en handling inden opdatering for at se om pågældende kan håndterer win 11.
Så dem med en minimal pc kan så se at det er som at være tilbage til dengang man havde 56 k modem.
Jeg skal fandme ikke have det skrammel installeret før al det skrammel er rettet. Et andet problem er at nu er der ikke noget problem - det virker fint - så skal man lige have opgraderet et program som så siger at "tilladelse kan ikke gives af sikkerhed hensyn" når det startes. føj for pokker - så må man tilbage til en tidligere update.
NIX.....
Firmaer som supporter Microsoft skal kunne følge med i hvad de laver for at tilpasse deres software.
dec 2014
Det hjælper jo ikke hvis din pc lige skal have opdateres en driver, så går pågældende program ned med et brag. Jeg har set det i årevis - og kan være alvorlig hvis det er et program man er afhængig i arbejde eller privat som grafik programmer som er dem som har de største problemer igennem tiderne.
Hjertet i Windows er API og regedit. API er en foruddefineret tilstand som fortæller hvordan programmer kan få deres programmer til at fungere, Regedit er registreringen af hvor programmer skal reagerer hvor deres program er registreret som indstillinger, lovlighed osv....engang kunne man ændre på en tilstand på en nøgle i regedit så et program gik fra prøve til en fuld program. et morsomt sted at kigge rundt i.
Det betyder at udviklere er afhængig af hvad der sker i API og Regedit løbende.
dec 2014
Nu bliver dine tint jo automatisk backup i skyen med win 11 som det gjorde i win 10.
Få dig en laser printer, de tørre ikke ud som ink patroner.
dec 2014
Laser printer giver en større opløsning i et billede, det findes i A3 - A4 så jeg forstår ikke det du skriver.
dec 2014
Nu har jeg set til en fotomesse for mange år tilbage hvad en laser printer kan stillet op mod en ink printer.
Jeg er ikke i tvivl hvad jeg ville vælge.
Man skriver godt nok at Ink printer er den bedste løsning til billeder og laser til knivskarp skrift.
Men det er så ikke det jeg oplever ved at udskrive billeder eller foto. Men igen det er jo nok det som Microsoft og Linux.
dec 2014
Jeg kan sagtens følge dig som en nørd.
Win 11