{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

ost ?
ost ?
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 64

bærbar bliver varm! {{forumTopicSubject}}

Hej

Min bærbar bliver meget varm, og når jeg spiller spil kan den finde på at hakke i det.. jeg har været inde og kigge i speedfan og der står harddisk temp til 39 grader, core til 63 og temp 1 til 87 ved ikke om det er grafikkort eller hvad det er.

kan mærke på bagsiden den er meget varm og der ligger ikke noget og spærer for luften kan komme ud.

nogen der ved hvad der er galt eller hvad man evt kan gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bærbar bliver varm!
  • mehmet m
    mehmet m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 92
    #1   28. jun 2008 dur blæseren ordenligt...
    ellers er det fordi den bruger for mange ram, og ikke kan trække spillet

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#2   28. jun 2008 tja okay. er gået ud af spillet nu og surfer bare lidt, men den er stadig ikke faldet i temp

• Shadow !
    Shadow ! Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1.104
    #3   28. jun 2008 Nogle bærbare pc'er har et for dårligt køle "forhold" og derfor udvikles der meget varme..

• #4   28. jun 2008 hvis din Maskine er med amd Cpu er det meget normale temperature du har med at gøre der, 87grader Lyder som om din maskine er med Nforce, hvis det er <gpu der er 87 grader har den enormt dårlig køling, evt en køleprofil der er faldet af ... vi kan først hjælpe dig hvis vi for noget mere info om den bærbar

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#5   28. jun 2008 Acer 7520G
    Amd Turion 64x2 TL-58, 1,9 Ghz
    Nvidia geforce 8400M G
    3 GB ddr2

sys bare det er lidt mærkeligt for den har ikke gjort det før.. har ikke spillet i en måneds tid og da jeg så startede det idag begyndte den så på det

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#6   28. jun 2008 lige et billede fra speedfan
    http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11244

• #7   29. jun 2008 bare rolig det er normalt temp for din bærbar smiley den klare sig, og det er ikke derfor det hakker men nok mere et program der gør det smiley

• #8   29. jun 2008 Din Turion er en meget vam Cpu, Min er omkring 65 på Core 0, og 69 på core 1..
    (har selv den du har)

87 på Nforce, Så din bærbar er helt normalt ang temperatur,

Hva er det du prøver og spille på dit 8400, har du evt prøvet at defragmentere, evt afinstallere alt det crapware som er med, som office trial, norton trial, osv, og så installere et mindre krævende antivirus, Så Som Avg, avast, Pctools kombineret med threatfire, Virker ganske udemærket,

Men du skal ikk være bekymret for temperaturen, det er helt normalt, for dit chipset, og Cpu, Evt prøv og installere Ntune version 5, fra nvidias hjemmeside, Ikke version 6, Med Ntune kan du måle, cpu, (begge kerner) Nforce chipsettet, og dit grafik kort, (GPU1)

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#9   29. jun 2008 det er bare css jeg spiller

jeg har afinstalleret norton og installeret avast

men hvis det er normalt så er der jo ikk noget at gøre!

Så takker for svarene!!!

• #10   29. jun 2008 CSS burde den dælme kunne spille, Prøv og installere dit grafik kort igen, Med en driver fra Acers hjemmeside,

det eneste jeg har som du har i din er Cpuen min Bærbar er en HP 1320EO det er en 12" med drejbar skærm, den er meget lille, så det er begrænset hvor godt den køler,

Prøv evt en driver gennem www.omegadrivers.net

Den retter en del fejl

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#11   29. jun 2008 hvad hedder den driver jeg skal downloade fra acer??

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7520.html

Kommentér på:
bærbar bliver varm!

Annonce