{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

mini bærbar !! {{forumTopicSubject}}

Jeg er SÅ træt af min forholdsvis normal str. bærbar den fungere ikk rigtigt og der er en lilla streg igennem skærmen.
så tænkte på om der var nogen som kunne anbefale en af de micro bærbare ? jeg har kun 3000kr smiley helst i sort og den skal bar kunne fungere og ikk larme smiley
og kan man sælge en acer travelmate 2430 med en lidt defekt skærm og seriøs brug for at blive renset :D?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mini bærbar !!
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 36
    #1   11. sep 2008 Jepsen! Den eneste bærbar af de små med fremtid i er MSI Wind - ellers køb den jeg har til salg for 1500 smiley

  • #2   11. sep 2008 (link fjernet)
    som de andre siger...

    hvis de da nogensinde får den på lager igen:( har snart ventet en måned på at de skulle få den igen, men det ser ikke ud som om der er nogen der får den lige foreløbig:(


  • #3   11. sep 2008 jamen altså den der har min veninde lidt problemer med. og hvordan får man office pakke ind på sådan en når der ikk er cd drev ?;)

  • #4   11. sep 2008 kan man det ?

  • #5   11. sep 2008 smiley forstår jeg ikk, men tror bar jeg får en nerd til det..
    er den her com ikk ok ?
    (link fjernet)
    altså ved godt acer er lort, men den jeg har nu har alligevel overlevet 3-4 år


  • #6   13. sep 2008 ja oka, men det fattede jeg virkeligt ikk noget af :S så har fået min far til at købe en ekstern cd drev

Kommentér på:
mini bærbar !!

Annonce