919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

snydt for penge hjæælp snydt for penge hjæælp

hey baboom hvis man er blevet snydt for penge og den ansvarlige er blevet fundet har han så pligt til at betale pengene tilbage eller for det er privat handel ? får man sine penge lige meget hvad når det er politi anmeldt eller hvordan ?

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snydt for penge hjæælp
  • #1   15. jan 2009 det kan godt ta sin tid, og det kommer nogle gange an på beløbet.

• #2   15. jan 2009 politiet kan ikke gøre noget andet end at dømme ham for at have snydut dig, det kræver nok en civil retsag for at få dine penge

• #3   15. jan 2009 nej de kan ikke fortælle så meget om sagen siger de men der mange der siger at når det er privat handel er det svært .. men hvad så hvis han arbejder og får penge hver måned så kan man da trække dem der fra ind til han har betalt af kan man ikk ?

• #4   15. jan 2009 det er omkring 5500 kr

• #5   15. jan 2009 så skulle de gerne gå ind i sagen. smiley

• #6   15. jan 2009 Det hurtigeste hvis personen er fundet og det er privat salg at aflægge vedkommende et venligt visit på hans bopæl.

Jeg snakker ikke om vold på nogen måde men sådan nogle typer er ikke så seje mere når man står og banker på deres hoved dør og kræver sine penge tilbage.

• #7   15. jan 2009 okay men får dem tilbage når det er privat handel for han har snydt 3 - 4 andre end miig det derfor det beløb han har snydt miig for 1200 kr og de andre os det løber op i omkring 5500 kr vil jeg tro måske 5000

• #8   15. jan 2009 jamen det er politiet som har fundet frem til ham så ved ikke selv noget

• #9   15. jan 2009 Hvis det er sådan han er så er det bare at mødes sammen med de andre han har snydt også stille op foran hans hoved dør hele flokken og kræve pengene hver og en krone.

• #10   15. jan 2009 jamen jeg ved ikk hvor mandens hovedør er jo det politiet som ved det

• #11   15. jan 2009 Hvis han er kendt af politiet og de har en sag kørene på ham så skal du ikke gøre noget.

Men undskyld mig for du ikke oplysninger om sælger når du handler?

• #12   15. jan 2009 ko men havde tænkt det hele rimlig godt igennem må man sige desværre ..

men tror i at han betaler pengene tilbage som vi folk er blegvet snydt for eller er det umuligt når det er privat handel

• #13   15. jan 2009 Hvis han kommer for retten i en evt sag og bliver dømt til at betale pengene tilbage så ja.

Men tror ikke du skal regne med det

• #14   15. jan 2009 tror du ikk der bliver en retsag ud af det :(?

• #15   15. jan 2009 men der jo 3-4 andre anmeldser på ham jo ? gør det ikk lidt måske

• #16   15. jan 2009 ja men de har jo ikke noget med dig...

han skylder dig 1200kr og 3-4 andre

sagen er det som martin skriver at det enkelt sager ikke noget der bare lige kan slåes sammen da det er privat handlen

• #17   15. jan 2009 hvis du skal have dine penge skal skal du have advokat på også skal han tage dem i fogde retten og det koster penge det hele

• #18   15. jan 2009 fogderetten tager da ikke sager om bedrageri det retten han skal i og ja det dyrt og længere varig

• #19   15. jan 2009 Det er næsten umuligt at få pengene tilbage desvære.

Men hvis du vil køre det som en princip sag så skal du jo hive manden i retten osv.

Du kommer dog til at bruge en l flere penge på at trække ham gennem systemet ind hvad han faktisk skylder dig så det er jo op til dig som jeg siger om du vil køre det som en princip sag

• #20   15. jan 2009 gør de ikke ? sjovt jeg lige har en retsag kørene med en som skylder mig 22.000 ! så jo de tager sager men det koster 1000kr hver gang vi i fogde retten , og det skal jeg selv betale ,

• #21   15. jan 2009 Tryk Her .

ja men øh han har købt noget som han så ikke kan betale ikke!!

her er det jo at han har betalt for noget som han ikke har fået altså bedrageri ---> kun ---Retten tager de sager

dit er jo en anden sag. han skylder dig 22 kilo for noget han har fået ....
    det ikke bedrageri ---> det Fogderetten

• #22   15. jan 2009 Meld ham til inkasso smiley

• omer h
    omer h Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #23   15. jan 2009 Hehe mange gode forslag:)
    Men... Jeg oplevede engang det samme! Jeg overførte 1400 kr til en herinde i god tro, ja ret dumt, og han sendte aldrig, og svarede ik på mine beskeder. Et par dage efter slettede han sin bruger herinde!

Men eftersom jeg havde hans reg. og kontonummer, ringede jeg til min bank! Bankassistenten udleverede uden tøven hans navn, adresse og tlf nummer. Så ringede jeg ham op og konfronterede ham! Nej jeg råbte og skreg ikke, men sagde det stille og roligt, og truede med at politiandmelde ham. Han lød som en lille dreng, og begyndte at tude!! Hehe... Og en 2-3 minutter efter havde jeg pengene på min konto igen!
    Så prøv dette - det er da et forsøg værd...

• omer h
    omer h Tilmeldt:
    jul 2008

#24   15. jan 2009 Skal ikke kunne sige om de må eller ej, men han udleverede det uden at tøve. Det var faktisk min kæreste der ringede (da det var hende jeg købte for, og hendes bankkonto), men første gang hun ringede, fik hun ikke hans telefonnummer. Så ringede hun tilbage og talte med en anden, hvor vedkommen også udleverede dette...
    Men ja denne sag gik godt, men det jo altid et forsøg værd at prøve...

• #25   15. jan 2009 omer H det må de ikke de kan kun bekræfte at oplysningerne er rigtige hvis det er men du skal selv have de oplysninger

vil faktisk tro at man kan lave sag mod banken hvis man fandt ud af de gjorde det.

• omer h
    omer h Tilmeldt:
    jul 2008

#27   15. jan 2009 Ronny: Det kan godt være... Men vi sagde det til dem som det var, og så udleverede de det til os! Synes os selv det var ret vildt de gjorde det...
    Men fik faktisk ideen fra et forum herinde fra, hvor der var nogen der havde skrevet at de havde gjort sådan... Så det ikke helt "ualmindeligt" vil jeg tro...
    Men i hvert fald - jeg fik mine penge, så jeg glad...

Kommentér på:
snydt for penge hjæælp

Annonce