Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt! ??!
  • #1   2. jun 2010 har du ikke navn og addresse ? :s
    - hvor mange penge er det?

• #2   2. jun 2010 Der er ikk rigtig noget at gøre desværre

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #3   2. jun 2010 Hej

Nej, ikke med mindre du får kontakt til sælger og enten får tilsendt varen eller pengene retur.

Hvis det virkelig er mange penge og du er 100% sikker på at sælger ALDRIG har haft tanken at sende din vare kan du politi anmelde det....men du får givetvis intet ud af det

/A

• #4   2. jun 2010 Hvorfor har du ikke det fulde navn, adresse, facebook osv ? Og har tjekket det hele, inden du har overført nogen penge ? Evt have bruge www.privatbetaling.dk

Man overfører da ikke penge til en fremmed person, uden at have alle de oplysninger, så skyder man da sig selv i foden.. Men det er vel ikke andet at gøre end at smutte til politiet med de oplysninger du har om personen også anmelde ham / hende.. De kan godt finde frem til personen igennem konto nr..

• #5   2. jun 2010 Jo det har jeg. Men da jeg fik mistanke om snyd, gik jeg i banken med kontonummeret, og hun kunne oplyse at navnet ikke var det samme som dét jeg havde fået oplyst af sælger....

Taler om et par tusinde kroner...

• #6   2. jun 2010 Nathalie B
    hvorfor tjekkede du ikke det før du overførte pengene? smiley

• #7   2. jun 2010 Jeg havde jo tjekket navn og adresse på nettet - hvilket stemte. Og vi har talt over mobil... Vedkommende sagde blot at hun ikke stod i telefonbogen - derfor kunne jeg ikke finde hendes nr på nettet....

• #9   2. jun 2010 Jaaa.. Skulle jeg nok også have gjort! smiley Men jeg synes nu man plejer at være godt dækket ind med navn, adresse og nummer... Men åbenbart ikke smiley

Altså jeg arbejder et sted hvor jeg godt kunne ringe til vedkommendes bank - og muligvis få oplyst navnet på kontoindehaveren. Og derved finde adressen m.m. Men det er vel dybt ulovligt, og jeg går ud fra at jeg kan få store problemer med det? (Hvis det bliver opdaget)....

• #11   2. jun 2010 tror ikke det er din fejl, så længe det er den andens bank der oplyser dig det ???

• #12   2. jun 2010 Nej - og det er jo netop det jeg godt ved. Men for pokker hvor har jeg dog lyst til at få fat i det rigtige navn og adresse, og så aflægge vedkommende et visit!

• #13   2. jun 2010 gør det, han ved jo ikke hvor du har oplysningerne fra (::::

• #14   2. jun 2010 nathalie jeg tager gerne med smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.508
    #15   2. jun 2010 Du skal melde det til politiet. Det kan være, at der er andre, der er blevet snydt af samme person, som også har anmeldt vedkommende, og jo flere anmeldelser der ligger, jo større er sandsynligheden for, at politiet tager fat i vedkommende.

• #16   2. jun 2010 Tak Malthe smiley Det vil da vist være fint for lille mig at ha en mand med smiley

• #17   2. jun 2010 smiley

• #18   2. jun 2010 giv mig den mail han/hende brugte smiley så skal jeg se hvad jeg kan trylle frem smiley

• #19   2. jun 2010 karinamkm@gmail.com

Prøv endelig smiley smiley

• #20   2. jun 2010 desværre.. det sjove er at den mail ikke findes smiley

• #21   2. jun 2010 Ja så er den da slettet for nylig smiley Vedkommende brugte den så sent som igår smiley

• #22   2. jun 2010 Er desværre via dba.... Jeg har underrettet dem...

• #23   2. jun 2010 hmmm.. efter hvad jeg kan se så er den ikke brugt nogle steder den mail. men godt du har underrettet dba smiley

• #24   2. jun 2010 Tag ud i silvan
    Køb et alubat
    Tag ud på adressen
    REALESE YOUR ANGER

• #25   2. jun 2010 Ej hvor mærkeligt!! Hun har sendt mig flere mails... Hmm...

Du kan vel ikke finde ud af ting med et kontonr.? smiley

• #26   2. jun 2010 nej dog ikke smiley det er ikke info der er tilgængeligt desværre:) men hvad har hun solgt dig ? kan eventuelt prøve og skrive til hende og høre om jeg må købe det ? smiley

• #27   2. jun 2010 Det må du da meget gerne prøve smiley

Det er en mobiltelefon. HTC Legend...

• #28   2. jun 2010 det er gjort så må jeg se om hun svare smiley

• #29   2. jun 2010 Mange tak! smiley

• #30   2. jun 2010 som jeg forudsagde smiley

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

karinakmkm@gmail.com

sikker på det er den rigtige mail ?

• #31   2. jun 2010 Ja det er den rigtige mail smiley Det er den hun har mailet til mig fra... Og også den mail dba har på vedkommende...

• #32   2. jun 2010 Hov jeg kan se at du har tastet et K for meget smiley Skal være denne:

karinamkm@gmail.com

• #33   2. jun 2010 Annoncen er desværre blevet slettet idag....

• #34   2. jun 2010 nej det er en tastefejl fra min side hahah smiley

• #35   2. jun 2010 Men i øvrigt....

Det kontonr. som sælger gav mig, havde regnr. 3629.

Og det kontonr. som jeg har overført pengene til har regnr. 3631.

Kontonummeret har jeg skrevet rigtigt i min overførsel. I banken sagde de, at der ikke fandtes dette kontonummer med et andet regnr. udover 3631, som jeg brugte.. Så hvorfor skrev sælger mon 3629??

Hmm...... De er begge fra Danske Bank..

• #36   2. jun 2010 jeg VED at danske bank faktisk er god til sådan noget med snyde sager smiley jeg vil gå ned i banken og snakke med dem smiley de kan køre en sag på det nemlig smiley også kan de rykke hende for dem smiley derved ringer banken til hende eller tager fat i hende når hun skal til møde næste gang smiley

men tror ikke hun er særlig kvik hende der smiley siden hun tror hun kan snyde med REG nr smiley

• #37   2. jun 2010 Jaa det virker mærkeligt!

Jeg har lige leget lidt med min netbank... Hvis ikke jeg taster regnr. ind (jeg har også selv Danske Bank) så kommer den selv frem med, at kontonummeret har regnr. 3631.
    Men hvis jeg nu taster det regnr. som sælger oplyste - 3629 - så kan jeg godt gennemføre betalingen.

Er det ikke mærkeligt? Når Danske Bank sagde til mig at dette kontonr. ikke fandtes med et andet regnr. end 3631 ??

Så måske har denne fusk-sælger slet ikke fået pengene??? Fordi jeg - "desværre" - tastede regnr. forkert da jeg lavede overførslen ? smiley Og er nu forduftet, og har glemt alt om det, fordi jeg har truet med politiet..

Jeg er ikke så klog på dette område, men det er sådan jeg pludselig forestiller mig det smiley

• #38   2. jun 2010 altså hvis Danske bank selv har sagt dette så er det HELT deres skyld smiley

• #39   2. jun 2010 Tag ned på den lokale politistation med alt hva du har, og indgiv en anmeldelse for bedrageri... De skal nok tage det seriøst!
    Og hvis ik, så siger du, at du VIL anmelde det uanset, og så husk at få et sagsnummer med derfra... Så er de FORPLIGTET til at enten kontakte sælger eller undersøge sagen!

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#40   2. jun 2010 Registreringsnummeret henviser til den afdeling (af danske bank), hvor kontoen har hjemme. Så derfor kan en konto godt skifte reg.nr., hvis man skifter afdeling - feks. ved flyning. Men selve kontonummeret forbliver det samme.

Bare så du ved det smiley

• #41   2. jun 2010 Men hvis sælger har oplyst reg.nr. 3629 - så er det vel rigtigt? (Ellers får vedkommende jo ingen penge).
    Hvis jeg så overfører til samme kontonr., men kommer til at skrive et andet reg.nr. (3631) - overfører jeg så ikke penge til en anden person?

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#42   2. jun 2010 Nej, så får du en fejl. Der findes ikke 2 ens kontonumre med forskellige registreringsnumre - det er umuligt.

• #43   2. jun 2010 din bank kan jo hive pengene tilbage... ??

har jeg før gjort... det kommer dog an på hvilken bankrådgiver du har, nogen vil ikke, men andre vil gerne...

du skal bare komme med nogle beviser, så kan de hive pengene tilbage...

• #44   2. jun 2010 Jamen jeg har netop afprøvet det på min netbank - og det kan godt lade sig gøre... Hmm..... Og jeg kom jo til at overføre de 1.500 kr. til et andet reg.nr. end det sælger oplyste.....? Men med nøjagtig samme kontonr...

Jeg forstår det ikke! smiley Men NU tager jeg ind i banken igen!

• #45   2. jun 2010 Det ville de ikke igår (tror jeg da ikke - jeg spurgte godt nok ikke direkte). Men nu tager jeg derind igen, og taler med hende jeg "kender"! smiley

• #46   2. jun 2010 held og lykke

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#47   2. jun 2010 Jeg har engang lavet en overførsel til en konto, hvor et ciffer var forkert. Overførslen gik igennem, og beløbet blev trukket fra min konto - men nogle dage senere kom pengene heldigvis tilbage til min konto, fordi modtagerkontoen ikke fandtes.

Men pøj-pøj med det smiley

• #48   2. jun 2010 hvor i dk , var han /hun fra?

• #49   3. jun 2010 igen nina, så er der forskel på regler og ens egen moral..

hvis moralen på bankrådgiveren er i orden, så snupper man pengene tilbage... og jo, det kan de sagtens... har selv gjort det...

• #50   3. jun 2010 nina P:
    hvis du kan komme med beviser på at du ikke har fået varen, så jo, så trækker de pengene tilbage...

men de er meget skeptiske da man jo kan snyde med det ellers...

• #51   3. jun 2010 og ved ikke hvorvidt de kan miste deres arbejde... ved en enkeltgangs fejltagelse, så tvivler jeg meget stærkt på det da det ikke er ulovligt, kun sløset arbejde fra rådgiverens side af...

• #52   3. jun 2010 meld det til politiet . giv dem de informationer du har

• #53   3. jun 2010 hva så min ven nathalie , har du fundet ud af noget ? :-))

• #54   4. jun 2010 Nikolai R:
    nu lad vær med at udgyde mere indavlede bæ din hippie... !

jeg snakker sgu da erfaring her, ikke teorier... ! og hvorfor fanden skal man lyve på en hjemmeside... ? det gir måske mening for dig, men ikke for os andre...

og hvad er forskellen på om bankrådgiveren trækker pengene tilbage fra en anden bank og den samme bank som hun sidder i... ?? eller mener du filial... ??

du behøves ikke længere vise din lave IQ, har du for længst gjort tidligere... så det er slet ikke nødvendigt for dig at kommentere mere på andres tråde, DU ER ALLEREDE TIL GRIN...

og så skriver du IGEN noget der ikke giver mening;
    ''du kan jo ikke sammenligne at du siger det er gratis at handle i føtex og så siger du at det er fordi i stjæler der...!''

hvad fanden skal det betyde... ?? og hvad fanden er det for et argument... ??

men syntes nu det er rimeligt morsomt at se dig gå ind i forum og så gå tilbage i tidslinjen for at finde en tråd at deltage i... smiley Attention Whore... !

• #55   4. jun 2010 brug dog paypal!! eller afhent varen!!... ærligtalt så er i selv ude om det, for der er emner omkring det hver evig eneste dag og folk herinde fatter det åbenbart ikke.

• #56   4. jun 2010 Mikkel P
    Du er da fuldstændig væk! Man kan sku da ik hæve penge på andres konto, med mindre de giver tilladelsen!
    Om det er politiet, dig, din bank eller who else, så er og bliver svaret det samme! NEJ DET ER IK MULIGT I HENHOLD TIL DANSK OG EU LOVGIVNINGEN!
    FJOLS!

• #57   4. jun 2010 Nikolai R OG Mr. Bing:
    jo det kan så... jeg snakker stadig ikke teori, MEN ERFARING... ! der er sgu da en forskel man... er i helt væk... ?? jeg HAR gjort det, jeg HAR ringet til min bankrådgiver og sagt at jeg skal trække penge tilbage... 2 sek, ''så er det gjort'' lød det fra hende... og ganske korrekt, dagen efter var pengene på min konto...

NEJ, en bankrådgiver kan ikke hæve penge på en andens konto, men det er heller ikke det der bliver gjort i sådanne tilfælde... der går en betaling TILBAGE, der bliver IKKE hævet...
    der er en forskel... men kan KUN hæve penge i en automat eller i en filial, man kan IKKE hæve på nettet...

og Mr. Bing: find lige artiklen i EU lovgivningen der siger som du påstår... fjols...

• #58   4. jun 2010 pengene var fjernet fra min konto, det var en fejl, hun trak dem tilbage... hvor svært er det at forstå... ??

nu har jeg Nordea som bank, og jeg aner da ikke om modparten også havde Nordea... :S

men pengene var fjernet fra min konto, kunne se de var blevet overført til det andet kontonummer, som var et forkert kontonummer... så jeg bad min bankrådgiver om at trække pengene tilbage, og det gjorde hun så... dagen efter stod de på min konto igen...

igen, jeg snakker ikke teori eller hvad der muligvis kan lade sig gøre... JEG SNAKKER ERFARING, HVAD DER RENT FAKTISK ÉR SKET... !

• #59   5. jun 2010 Mikkel P
    Det der, som du omtaler er kun muligt ved kreditkort, og ik bankoverførsler!

• #60   5. jun 2010 (link fjernet)

http://www.eksperten.dk/spm/611400

http://www.presswire.dk/default.asp?o=1&pid=27101&keyword=hjemmeside
    CITAT: ”I en tid med stor økonomisk usikkerhed, er forbrugerne mere opmærksomme på at bruge betalingskort, når de handler på nettet. Mange er efterhånden godt klar over, at de hermed opnår bedre forbrugerbeskyttelse. Og så er det nemt for forbrugeren. Problemet med forudbetaling via konto til kontooverførsler er, at hvis der opstår uenighed med leverandøren så er den eneste mulighed man har som forbruger for at få sine penge tilbage gennem en advokat,” forklarer e-handelsfondens direktør Lars Schmidt Larsen."

CITAT 2: "Følgende organisationer står bag e-handelsfonden: Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet."

Så skal vi bare blive enige om, at det du påstår ik er muligt????

• #61   5. jun 2010 lod jeg jer tro det... ?? har lige læst alle mine kommentarer igennem... og man skal være en hjerneskadet hippie for at tro jeg er blevet snydt...

jeg har blot skrevet hvad jeg har gjort, færdig arbejde... så kan i komme med hvad i vil...

JEG HAR GJORT DET... så må det jo være muligt... kan virkelig ikke se hvordan i kan reagere sådan... ??

men det er også ligemeget... jeg har skrevet hvad der var en mulighed og jeg melder mig ud af tråden her, simpelthen for lavt IQ niveau...

• #62   5. jun 2010 Mikkel P
    At påstå det er muligt, når finansrådet siger det modsatte, det er fandme idioti af højeste rang!

Kommentér på:
Snydt! ??!

Annonce