ang. regel på HTX ang. regel på HTX
Hej baboom.
Står i den situation at vores lærer (læs, ikke ledelsen men vores egne lærer) har lavet en regel om at hvis vi ikke har bøger med til timen så skal vi gå også får vi fravær. Hvilket jeg også godt kan forstå HVIS vi skal bruge bogen, er lige blevet smidt ud fordi jeg ikke havde min bog med til en time hvor vi arbejder i grupper og skal fremstille en luftballon, hvor vi er færdige med beregninger så det eneste vi skulle var at klippe den luftballon ud og samle den. Men alligevel blev jeg smidt ud fordi jeg ikke havde bogen med.
Mit spørgsmål er nu om de overhovedet må lave sådan en regel? Når vi nu har skrevet under på en kontrakt med skolen omkring de regler der er på skolen inden vi startede, kan de så godt gå ind og tilføje/ændre i det ?
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 177 Svar: 739
Nej det er nemlig også det jeg tror at de ikke må. Men stadigvæk hvis ledelsen har sagt god for det skal det da også skrives ind i kontrakten og vi skal skrive under igen før den træder i kraft ?
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.935
haha hvor er du fesen
gå nu bare ind og sig til hende/ham at han nok lige skal tjekke reglerne
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.225
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 177 Svar: 739
Hvis du så havde læst hele mit indlæg havde du vidst at de selv havde lavet denne regel, og at det kun var alle mine lærer der havde lavet reglen, det vil sige den kun gælder for min klasse. Så det lyder da til det er dig der er fesen at svare på noget som du ikke engagn har læst ? flot...
Lange Lajz !: Regner jeg også med at jeg gør.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.935
havde læst det igennem, det var en sætning skrevet i nutid du ved, dvs. jeg gik ud fra du sad på en af skolens computere, ergo at du skulle gå ind til din lærer; NU....
any ways, du kan ikke få fraværd når du møder op, og så kan det sQ da være ikke en skid om du har bog med eller ej...
ang. regel på HTX