422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Arbejde i Århus Arbejde i Århus

Go' aften bb

Nu blev det dagen hvor jeg ikke gad mere på mit arbejde, og sagde op efter godt 4 - 4 1/2 år. Men som ung og studerende, så mangler man jo altid penge til tøj, øl, mobil osv. Så skal selfølgelig have fundet mig et andet arbejde.

Jeg går på gymnasium i Århus C, så alt der ligger inde i byen er jo bare et kanon godt sted. På grund af skolen, har jeg ikke fri før ved en halv 3 - halv 4, og kunne derfor godt bruge et arbejde der ligger lidt senere på dagen (altså ikke et arbejde til kl halv 6 - 6)

Jeg har haft arbejde i lidt over 4 år det samme sted, på et tidspunkt dobbelt jobbede jeg, i ca 1 år. Det sidste sted (der hvor jeg lige har sagt op), var jeg både på værkstedet, hjalp til i butikken, tog telefonen, betjente kunder og skrev papir arbejde. Og så de mest almene opgaver som ung arbejder.

Så nu er det derfor jeg lige spøger jer her inde som kommer fra Århus + området; Kender i nogle eller ved hvor der er nogle der mangler nogle? Eller bare har lidt gode lider til hvor jeg muligvis kunne prøve at søge hen.

Og så en ting mere, jeg slipper ikke rigtigt for at skrive en ansøgning, så, hvis i kan komme med et lille hint, som i tænker, det er en go ide til en ansøgning, eller noget i selv har haft held med at skrive/bruge, så vil jeg også gerne vide det.

Håber på at høre fra her smiley Og i må have en go aften alle der ude smiley

- Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde i Århus
Kommentér på:
Arbejde i Århus

Annonce