{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Engelsk fremlæggelse, en smule hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej baboom, jeg skal fremlægge i engelsk omkring "Ethics of the technology" og vi har om internettet. Jeg havde tænkt at komme ind over hackers, spam, personlig data, om hvad problemerne er med dem og hvad der gøres for at gøre det bedre. Men er det korrekt at gøre det sådan eller er jeg helt galt på den og har misforstået "mit område" ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk fremlæggelse, en smule hjælp.
  • #1   18. jan 2011 Ethics ville jeg tolke som "hvad der var okay" at gøre på internettet.
    Altså at man ikke hang folk ud osv, måske det med at camme frækt, hvad etikken for det er osv osv.

    Det du nævner er der jo love for. Står der ikke mere eller er der ikke sagt mere, om hvad du skal komme ind på?


  • #2   18. jan 2011 Etik er begreber, der betegner en rettesnor for, hvordan man bør opføre sig.

    Altså etik har intet at gøre om hackers eller spam. Men mere om det er ok at ens datter på 7 år har facebook
    Her kan du komme ind på narcisisme


  • #3   18. jan 2011 Jamen etikken, er vel hvad der er iorden som markus også skriver. OG der vil jeg snakke om hvad problemerne er med f.eks. hackning altså at det ikke er godt der er hackere men på den anden side er der jo også gode hackere der sørger for at teste systemer for angreb. Spam havde jeg tænkt på at snakke om det er okay at sende mass emails ud til folk osv. OG personlig data, om det er iorden at skulle udlevere så mange personlige data til en tilfældig website for at blive medlem osv.

  • #4   18. jan 2011 Fuze
    hackning er ulovligt og går derfor ikke ind under kategorien "etik"


  • #5   18. jan 2011 David S. selvfølgelig rigtig nok, hvad vil du så mene?

    Fandt lige helt præcis hvad jeg skal snakke om og der står:
    - A discussion of the ethics involved in its use
    Der kunne jeg snakke om personlig data, altså det med at skulle oplyse navn, adresse, bank oplysninger osv.
    Identitet, at man kan være hvem man vil og at man ikke ved hvem der sidder på den anden side af skærmen, osv.

    Men hvad kunne jeg mere snakke om ?


  • #6   18. jan 2011 "Identitet, at man kan være hvem man vil og at man ikke ved hvem der sidder på den anden side af skærmen, osv."
    Dette syntes jeg ikke rigtig hører under emnet.

    Jeg ville bestemt snakke om f.eks. det er ok at ens datter på 7 år har facebook


  • #7   18. jan 2011 ja, eller det at være venner med sine forældre på facebook! smiley

  • #8   30. jan 2011 Er emnet begrænset til internettet? Eller er der jo rigeligt at tage fat på omkring etik i emnet kloning og teknikken der. Hvad man kan "tillade sig" at klone og til hvilket formål. Evt stamcelleforskning, hvad der er etisk forsvarligt der osv.

  • #9   30. jan 2011 Jakob M
    Når han i første linje skriver "jeg skal fremlægge i engelsk omkring "Ethics of the technology""
    Så betyder det nok at det er det han skal fremlægge om.



Kommentér på:
Engelsk fremlæggelse, en smule hjælp.

Annonce