1.097 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Er man "under uddannelse" som sergent? Er man "under uddannelse" som sergent?

Hey. Jeg overvejer at søge ind til sergent. Problemet er bare, at jeg pt. bor i en studiebolig, hvor man skal være under uddannelse for at bo. Hvis jeg nu søger ind som sergent, vil jeg så kunne beholde min studiebolig? Tæller det som værende under uddannelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er man "under uddannelse" som sergent?
  • #2   1. jul 2012 Hvis du nu spurgte dit boligselskab, i stedet for tilfældige mennesker online, som alligevel kun kan gætte, ville du sikkert få et brugbart svar smiley

• #3   1. jul 2012 jeg mener at du får stillet bolig til rådighed de første 3 mdr og efter skal du selv ud at finde en, men om du kan beholder din nuværende bolig er et meget godt spørgsmål. men umiddelbart vil jeg sige ja.

• #4   1. jul 2012 Hør nu, man OVERVEJER ikke om man vil søge ind som SG - enten brænder man for det, ellers kommer man ikke igennem. So simple smiley

• #5   1. jul 2012 Martin K, det er SG uddannelsen. Ikke frømands korpset. Rolig nu..

• #6   1. jul 2012 Martin K. Nu er det jo ikke verdens sværeste uddannelse. Så din påstand om at man ikke kommer igennem uden og dedikere sig 100% holder ikke helt.

• #7   1. jul 2012 martin k :D:D:D:D tydeligt du aldrig har været i nærheden af forsvaret

• #8   1. jul 2012 Alle som ikke har nogle fysiske handicap kan blive sergent.

• #9   1. jul 2012 øhhmm har milli ikk et bestemt antal boligere til dem der er i gang med en uddannelse inde ved milli...
    jeg har ingen anelse, men sys jeg har hørt det...

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #10   2. jul 2012 jo man får muligheden for at bo på kasernen,

Er man allerede ansat på kontrakt inden, så får man også ydelser når man er på sergent skolen.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #11   2. jul 2012 Hvor i landet ligger den sergent skole du skal på..

Aalborg, Sønderborg, Frederikshavn, Varde ?

Kommentér på:
Er man "under uddannelse" som sergent?

Annonce