{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo når man er under 18
  • #1   31. mar 2008 alle... du skal bare have dien forældre med.. smiley

• #2   31. mar 2008 Selv hvis vi gør vil vi ikke hænge person ud her, da det jo er kriminelt.

• #3   31. mar 2008 §1. Den, der tatoverer en person under 18 år, straffes med bøde eller hæfte, medmindre højere straf er forskyldt efter den øvrige lovgivning.
    Stk.2 På samme måde straffes den, der tatoverer en person i hoved, på hals eller på hænder. § 2. Loven træder i kraft den 15. juni 1966.
    § 3. Loven gælder ikke for Færøerne og Grønland, men kan ved kgl. anordning sættes i kraft for disse landsdele med de afvigelser, som de særlige færøske og grønlandske forhold tilsiger.

Så nej Rune, en forældre tilladelse er ikke nok - selvom de fleste tatovører godt tør tage chancen hvis de er med.

• #4   31. mar 2008 jeg har prøvet 2 steder hvor mine forældre var med men de vil ikke lave

• #5   31. mar 2008 hvis i kender nogen gider i ikke og skrive en privat besked så?

• #6   31. mar 2008 Chris:

Og risikere at de får problemer pga. at vi videregiver deres navn? Tror næppe du får nogle privat beskeder.

• #7   31. mar 2008 Rune O - jeg vil rigtig gerne se dig på ind til en tattovør med dine forældre og sige du vil ha en tus. For han gider stadig ik lave det!

• #8   31. mar 2008 hehe... prøv google, og så tag dem fra en ende... eller vent til du er gammel nok smiley

• #9   31. mar 2008 Jo, der er tatovører der gør det smiley kender op til flere som er under 18, der har tatoveringer.

• #10   31. mar 2008 Det er meget få der gør det (:
    endten ska du finde en privat,
    eller bar gå ind til en tatoo, og se hva der sker.
    I Aalborg, spørg de bare om du er gammel nok.
    og ikk mere (: (hvertfald de 3 jeg har været inde ved) ..

men held og lykke med det smiley

• Maeja R
    Maeja R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 43
    #11   31. mar 2008 En respekteret tatøvør tegner ikke på dig, hvis du er under 18 år. Det er strafbart. Uanset om du har dine forældre med eller ej

• #12   31. mar 2008 Det er stadigvæk ikek ulovligt at få lavet en når man er under 18..

Det er ulovlig for tatovøren at tatovere en under 18 i følge dansk lov.. Dvs du kan sagtens tage til et andet land og få det gjort lovligt hvis de har andre love på det område..

• #13   31. mar 2008 og nej forældre kan ikek ophæve loven, så i kan have nok så mange forældre og forældre underskrifter med, det er stadigvæk ikke lovligt for tatovøren at gøre det

• :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #14   31. mar 2008 alle dem jeg kender fik lavet da de var under 18 incl mig selv, hos rigtige og godkendte tatovører.

• #15   31. mar 2008 Jens O - en rigtig tatovør med respekt for sig selv ville ikke lave ulovlige tatoveringer, da de så ikke vil vise dem frem.. Og så kan man ikek se hvad de har lavet og få et godt indtryk af ham/hende

• :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #16   31. mar 2008 nu vil jeg ikke sige hvor jeg har har fået lavet mine, men han har billeder af min ene tusse hængende på væggen, og i folderne.

Kommentér på:
tattoo når man er under 18

Annonce