Uddannelses muligheder? Uddannelses muligheder?
Jeg søger lidt råd og vejleding.
Jeg troede, at jeg brændte for, at blive dyrepasser. Men efter 2,5 månederes slid og slæb har jeg mistet fuldstændigt min passion for mine egne heste og det var ikke just meningen. Så nu går jeg og overvejer, hvad der findes af andre muligheder. Men lige nu er jeg simpelthen på bar bund. Jeg vil gerne kunne tjene en god løn, da jeg elsker at rejse og leve lidt dyrt. Derfor er dyrepasser også lidt urealistisk.
Mit gym. gennemsnit er elendigt: 5,0
Dog bestod jeg mit dyrepasser grundforløb med et stort 12 tal.
Jeg er ekstremt dygtig til sprog, biologi, psykologi, jeg er meget kreativ og jeg kan godt lide, at være aktiv.
Mine absolut minus punkter er, at jeg er ekstremt dårlig til matematik, fysik og så er jeg 50% ordblind.
Kom med nogle bud eller ideer. Hvad studerer i? Eller hvad er i ved, at uddanne jer til?
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 334
hvis du lever dyrt og vil have en god løn, så er det måske ikke ikke lige sagen med 5 år med SU på Uni...
sprog, kreativitet og aktiv, så tænker jeg noget i retning af guide i udlandet?
selv har jeg også arbejdet og rejst, gerne i samme forbindelse, i nogle år før jeg fandt ud af hvad jeg ville uddanne mig til.
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 25
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 865
Talepædagog'er skulle tjene ret godt, det er vidst bare pissesvært at få job.
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 42 Fotoprofiler: 1 Emner: 219 Svar: 1.853
Jeg ved godt at mit snit aldrig kan ændres, det var mere en side note, at jeg er god til dyre adfærd og biologi.
feb 2010
Hvis du kan lide biologi, så er der en relativt ny uddannelse der hedder miljøteknolog på min skole, laborantskolen i hillerød (den findes også andre steder) men fordi den er ny kan man ikke sige så meget om lønnen endnu.
Ellers så Laborant som jeg er ved at uddanne mig til
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 42 Fotoprofiler: 1 Emner: 219 Svar: 1.853
feb 2010
Det kan ikke skade at prøve ^^
http://cphbusiness.dk/laborant
Jeg faldt over uddannelsen ret tilfældigt (havde egentlig tænkt mig at søge ind som finansøkonom), men et eller andet fik mig til at ringe til skolen
jeg kan i hvert fald kun anbefale det!
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
Uddannelses muligheder?