520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Sidste skoledag hvordan gik det? Sidste skoledag hvordan gik det?

Hey BB

Hvordan gik det i dag? Hvad var i klædt ud som? Hvad skal i senere?
Jeg var hippie =)
det gik fint, bortset fra at jeg løb så hurtigt jeg kunne ind lige i siden på en dør. Så fik låsen i døren over armen, også landte jeg med alt min vægt på venstre albue, så man kan se der er blod under huden...nååh ja og da jeg er en mand, kunne det ikke undgåes at det også kom til at gøre lidt nass længere nede under bæltet..... Badder lidt surt. MEN bortset fra det så gik alt godt, jeg var med til vores skole revy hvor vi gør grin af lærerene, og fik næsten alle til at grine =)

Senere i dag skal jeg over og spise hos en klassekammerat, og så tager resten af klassen til fest, jeg gør ikke fordi jeg ikke synes det er specielt fedt....

mvh jacob, ellers fortsat god dag =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste skoledag hvordan gik det?
  • #1   1. jun 2007 Nåååh ja hehe var så genialt at lave 3 vandballoner med nescafe og vand i =) hehe ramte en i hvid T-shirt, på ryggen, lige over røven haha =)

• #2   1. jun 2007 Går desværre først ud om et år .. smiley

• #3   1. jun 2007 Her gik det også fint nok, udover jeg er syg!! så mine kammerater synes nok de ikke kunne mærke mit sjove humør sagde det. vi skulle også lave skuespil hvor vi også fik vores lære til at grine godt osv. så tog vi ned i en skov sammen med en anden skole og drak et par øl og sennere skal alle 9`ende klasserne fra min skole ud til noget forsamlings hus hvor vi får mad, og drikkelse og der bliver spillet musik osv.. så det skal nok blive hygge

• #4   1. jun 2007 Marion og Nildo- Fandme surt =) Men glæd jer ! det er virkelig sjovt, hvis i var kommet herover havde i fået kaffe, hvidløg, hårspray og mel i håret efter det er blevet vådt =)

Thomas Det lyder rigtig godt surt du var syg hva?
    Arhh jeg må nu også sige at mit humør faldte lidt efter jeg selv faldte på grund af den pisse dør.... Faktisk kan jeg ikke løfte min venstre arm lige nu....

• Lars I
    Lars I Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70
    #5   1. jun 2007 Jeg går desvære os først ud næste år, men snakker faktis kun med dem der lige er gået ud og derfor fik jeg os Utroligt meget vand og lidt øl smiley
    så en våd dag men tror deres dag har vært fed

• #6   1. jun 2007 Ok du ofrede dig vel også lidt og fik vand så dine ældre venner kom i godt humør eller =) Hehe mine to småsøstre fik i hvert fald masser haha =)

• #7   1. jun 2007 Kristina M Fuck hvor surt ! Det var da ellers en nedern skole der ville noget? Her til sidst der gik alle vores lærere da også ud og fik noget barber skum, hårspray og hvidløg kastet på sig =) Haha

• #8   1. jun 2007 Arhhh surt så kigger man ned på sit venstre ben, som i det hele taget gør lidt ondt.... Så kan jeg se et stort blåt mærke på skindebenet på grund af den dør =) det må virkelig have set godt ud, en hippie der render efter et lille barn, også stormer man bare ind i en dør og falder ned på jorden.... hehe en lærer så det =)

• #9   1. jun 2007 Martin N Nej der er mange som ikke er færdige endnu =) hehe det er jeg heller ikke helt, skal stadig over og spise aftensmad =)
    Men det der med tømmermænd er vi jo nogle der slipper for =)

• #10   1. jun 2007 Hvorfor vil du ikke med til festen Jakob? (undskylder mange gange hvis det er med c...)

• #11   1. jun 2007 Min søster havde sidste skole dag idag . . og jeg stod op til 6 for at hjælpe hende og hvad får man som tak . .

INTET andet end grimme ord . . nøøøj jeg græd af raseri . . *GG*

Hun havde et par ødelagte bukser på som hun lavede til shorts . . hvor jeg havde skrevet Peace og på røven Bad Ass . . *GG*
    så havde hun en top og en KÆMPE skjorte nede i bukserne også et par polka prikkede seler på . .
    og hende hår var sat op i 2 rotte haler som ellers bare var tuperet . . :o/

i aften skal hun dog være lidt fin hvor jeg skal sætte hendes hår og lægge hendes make - up osv . . men jeg ved nu ikke hvor meget jeg har lyst til det . . når hun snakker sådan . . :o/

• #12   1. jun 2007 går først ud om to år muhahah!! men jeg fik ik vand jeg gav vand muhaha!!;D
    og så kom jeg op og slås med ag!! tykke dyr!!

• #13   1. jun 2007 havde sidste skole dag i går det var pisse griner smiley

• #14   1. jun 2007 Kristina - heh . . vi skændes mange gange om dagen . . og alligevel så gør jeg så meget for hende hvor hun gør INTET for mig . .

og iiih i skulel have set hende da jeg begyndte og tude mens jeg skældte ud . . hun kunne godt se at jeg var skii ked af det . . *G*

• #16   1. jun 2007 Tjaa har først sidste skole dag d. 29 (;

• #17   1. jun 2007 Altså det gik helt fint, jeg var punkter.
    vores karamel kast og vores show gik som det skulle smiley
    efter de var der jo skumkamp på græsset, altså jeg blev til en omvandrerende skummand jeg havde det over alt, i munden næste øjne og ører, tøj har sko ja selv undertøj xD
    så blev jeg lige over sprøjtet med en vandpistol :b .
    og så var der fodbold mod lærende jeg sad og kiggede og ja der kom der så også nogle med vandballoner, fedt -_-' .
    Men vi grillede så og jeg kom først hjem for har ca. 30min siden, hvor vi sluttede af med at lave lidt vandkamp :b
    Så hele dagen gik ind til videre som den skulle :b

• #18   1. jun 2007 det går sku fiiint!!! WIIII PARTY!!

• #19   1. jun 2007 har først sidste skoledag på mandag smiley

• #20   1. jun 2007 da du er mand ?
    Du er jo bare en lille dreng endni

• #21   1. jun 2007 Sonny skal der stå inden i eller end ni ?

Kamilla V.
    Jeg tror du bliver nød til at undskylde mange gange så =) det er med c hehe.
    Men jeg gider bare ikke med til den fest i aften fordi man føler sig sgu lidt alene når man er den eneste af alle drengene der ikke gider at drikke. Så jeg ville hellere lade være, desuden kan jeg ikke fordrage fulde folk.... Så hellere blive lidt bedre i skolen end at feste konstant =)

• #22   1. jun 2007 Jeg har lige skrevet dit navn . jeg har det på samme måde.

• #23   3. jun 2007 Kristina M jeg tager mig også sammen =) Bare på en anden måde end mine venner desværre, mit gennemsnit er steget fra 8,1 i ottende til 9 her i niende. Alle mine venners er faldet, jeg har planer om at nyde min alderdom i stedet hehe =)

• #24   3. jun 2007 Hehehehe den var sgu god =) haha så kommer man sgu lige på diskotek og triller en meget stor dørmand over med rolatoren =)
    Ej jeg mente nu mere, at få et godt arbejde jeg er glad for kone OG EN PORSCHE ! hehe ej eller bare noget hurtigt og flot der kan trille =) Det vil jeg hellere senere i livet, også holde mig selv lidt i øret nu. Desuden hader jeg smagen af alkohol, og kan slet ikke fordrage fulde folk hehe =)

• #25   4. jun 2007 Jeps til gengæld rammer den også 100 km/t efter 1 dag 23 timer 6 minutter og 24 sekunder =) ned af bakke =)

Kommentér på:
Sidste skoledag hvordan gik det?

Annonce