bil forsikring sag? bil forsikring sag?
hej jeg er i den situration at jeg er kørt op i en. og det var min skyld og sådan det erkender jeg også, men vi holdte for rødt og skulle svinge til venstre og da det blev grønt kørte ham foran mig og jeg kørte efter som man nu gør-
og så kommer der en autotransport med udrykning i den anden vejbane som ingen af os havde set så ham foran mig blokere jo bare bremsen og jeg når kun lige at bremse lidt ned og så køre jeg op i hans anhængertræk med MAX 15km i timen.
og det redsultere så i at han skal have skiftet anhængertrækket da de siger det er blevet skævt men der er jeg sku lidt uenig for jeg har kun fået en lille bule i min kofanger i ved man kan se hvor kuglen har ramt og det er det og det kan enda laves udden at skifte kofangeren. altså jeg mener ´skal der ikke mere til at gøre sådan en skæv?? nå men anyways nu er han så også lige pludselig gået til kiropraktor og vil have mig(min forsikring) til at betale det og det er det der pisser mig af for helt erligt jeg kørte op i ham med de der 10-15 i timen der kan sku da ikke ske noget. nå det var lige hvad der er sket.
men kan man gå videre med sådan en sag nogen stedder hvis man ikke syntes det er fair´??
for syntes ikke det er helt fair for helt ærligt jeg var kun op at markere med min kofanger i han anhænger
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.912
Ahh, den holder ikke helt. Og har han nu også fået piskesmæld? Haha jeg griner.
Gå videre med den, nægt at betal og kør den så langt som muligt, for det der er tydeligvis ham der prøver at fuske dig for en formue, sikkert fordi han har en lortebil.
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.405
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 415
sep 2008
Ellers sig du vil lave det på eget værkset, og så fuck hans bil totalt op, haha ;D
sep 2008
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 174
og har han siddet forkert i bilen og ikke jokket på bremsen er 15 km/t nok til at det kan gi et godt ryk i bilen der evt har givet ham et bette knald i nakken
brok dig ikke , men hold afstand
jul 2007
det kan man sagtens komme og sige bag efter jo. og har haft den af og der var ingen ting
jul 2007
er godt klar over at det er min skyld. men syntes bare det er lidt unfair for nu har jeg haft min på 2 værkstedder for at spørge hvad det koster at få lavet min. og når jeg fortæller dem hvad der er sket siger de også at det næsten er umuligt at bukke en krog når jeg ikke kørte hurtigere
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
1. sætter dig ned i din sofa/lænestol hvad du nu sidder bedst i.
2. griber din telefon (fastnet eller mobil)
3. ringer til din forsikring og forklare dem punkt for punkt hvad der skete og skriver i den skriftlige skades anmeldelse hvad der skete og hvor hurtigt du kørte osv. så skal de nok tage den der fra og for at han kan få betalt de kiropaktor timer som han bruger så skal de godkendes af forsikringen, altså skal der en fandens masse papire til. og mht. anhængertrækket så skal taksatoren nok kigge grundigt på det.
4. læn dig tilbage og nyd din morgen kaffe/te/øl/hvad du nu end drikker og se en film.
ingen grund til at gå amok og fyre et emne af om det inde på baboom ligemeget hvor sur du så er over der. og ligemeget hvad han så end kræver så betaler du jo kun din selvrisiko.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 186
http://www.ankeforsikring.dk/
det koster omkring 300 kr og så kigger de på sagen og kontakter dit og modparts selskab.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 283
sep 2008
Hvis man er så skrøbelig, skal man slet ikke færdes i trafikken.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
Hvis der findes beviser for at der skal meget mere til, før et anhængertræk bliver skævt, og taksatoren siger det er skævt..så er der jo bevis for at du kørte mere end de 15 km/t du påstår.
Bevis vs påstand..gæt selv hvem der har fat i den lange ende...
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Men som der bliver sagt, så er det bevis vs. påstand, så du kommer nok til at hænge på den... Desværre!
Og jo, man kan godt få et piskesmæld med 15 km/t... Og hvis ikke man skal færdes i trafikken fordi man er så skrøbelig, så skal du da slet ikke have din baby (billede) med ud at køre.
sep 2008
Babyer er ikke så skrøbelige som man umiddelbart skulle tro, det burde du vide. Du er selv far.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Ved godt en baby ikke er så skrøbelig, men mere skrøbelig end en fuldvoksen, så det var bare for at påpege dit citat: "Hvis man er så skrøbelig, skal man slet ikke færdes i trafikken." Ergo, så burde en baby ikke være med i en bil.
sep 2008
sep 2008
sep 2008
bil forsikring sag?