{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygemeldt og meldt ud af fagforening
  • #1   9. mar 2010 Du modtager O

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #2   9. mar 2010 det vedrører ikke mig.

hvorfor er det dumt at spørge herinde ?

• Anja W
    Anja W Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #3   9. mar 2010 Du kommer på sygedagpenge fra kommunen. smiley

• #4   9. mar 2010 Altså du kan jo sige dig selv at hvis du melder dig ud af A-kassen så får du jo ikke (syge)dagpenge derfra, det jo logik.. De vil da ik betale for en der ikke er medlem.. til dit spørgsmål om du får noget fra nogen.. Ja det gør du, du henvender dig på din kommune og så skal de nok sende dig videre i systemet.. men vil lige uanset hvad din grund er til du melder dig ud af a-kassen så er det nok det dummeste du har gjort hvis du har kunnet modtage penge fra dem af...

• #5   9. mar 2010 det har det da ihvertfald hvis du bliver sygemeldt imens du er på dagpenge.... smiley

• #6   9. mar 2010 Jeg har gået sygemeldt i to år nu...

Sygedagpengene har intet med din a.kasse at gøre.
    sygedagpengene modtager du gennem kommunen.
    akassen er til hvis du bliver smidt ud af kommunens system og bliver meldt ledig, så kan du få dagpenge der igennem i stedet for.

• #7   9. mar 2010 vil ogaå sige at det er dumt at melde sig ud af akassen. det er et sikkerhedsnet at have hvis man bliver ledig eller bliver smidt ud af det kommunale system.

så meld dig hellere ind igen selvom det er lidt dyrt så er pengee giet godt ud på et tidspunkt i ens liv.

• #8   9. mar 2010 det da sjovt i siger det ik har noget med A-kassen at gøre.. jeg har da modtaget sygedagpenge fra a-kassen i 14dage pga en fald ulykke!!!

• #9   9. mar 2010 Kim: hvorfor har du ikke meldt det igennem kommunen i stedet??
    Jeg har altid modtaget sygedagpenge gennem kommunen. og det jeg har skrevet er den forklaring jeg har fået genne m 3F.

• #10   9. mar 2010 fordi jeg fik mere ved a-kassen i sygedagpenge smiley

• #11   9. mar 2010 nåhh.. humm måske det skulle overvejes XD ej må hellere blive hvor jeg er lige pt. =)

Kommentér på:
sygemeldt og meldt ud af fagforening

Annonce