938 visninger
|
Oprettet:
TIL ALLE SNYDERE {{forumTopicSubject}}
Det kan ikke betale sig!
Har netop modtaget et udskrift fra retten i Herning.
Jeg blev selv snydt for 700 kr (halvdelen af betalingen) for en iphone 3g. Selvfølgelig var hun fra Bornholm.
Modtog selvfølgelig aldrig telefonen og det samme har de andre 15 personer i domskriftet heller ikke gjort.
Hun blev fældet på sit kontonr. og er altså netop fyldt 18 år. Skal betale ALT tilbage og for advokat mv.
Så til snydere.. I ka ligeså godt droppe det i kan findes på ALT og jo politiet gør noget ved det, hvis folk nu altså melder det
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.032
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 1.070
Og ud af alle de mennesker i DK der er blevet dømt til at betale penge tilbage, hvor mange er det så du tror der faktisk gør det???
Og ved du også hvad der sker når de ike gør??? IKKE EN SKID!!!
dec 2009
Følger: 24 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Svar: 3
mar 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
Jeg har ikke set noget til nogle penge endnu...
dec 2009
Følger: 24 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Svar: 3
maj 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 10
Jeg bliver sindssyg gal over sådan noget, men jeg tog op til politiet og fik en god snak med en af dem.
Men nedskriv alt hvad du overhovedet har om personen. Alle de adresser, konto nr. telefonnr. mv du har fået.
Skriv dernæst ALT korrespondance du har haft med hende ned. Og jeg mener ALT og alle opkald mv. du har foretaget siden.
Hende her holdt fx. fast i at hun da havde sendt pakken men havde smidt track&trace nr. væk. (troede også sagen var tabt - hva faen ska man gøre)
Men ned skriv ALT og send det så til politiet og få en tilbagemelding på at sagen er igang.
Mange har ret i at der ofte ikke gøres så meget og jo sagen kommer da nok nederst i bunken, men faktum er at de SKAL gøre noget når du melder det. Så hvis du ikke har meldt noget så er det sku også jeres egen fejl.
Selvom det bare er 2-300 kr. så meld det! Det er princippet i det og hvis der er nok der melder det har politiet en bedre sag. For snyderne snyder sjælendt én gang
Og politiet og bankerne har ALLE informationer på personen bag et konto nr. (du må desværre ikke selv få det udleveret)
Så jer der ikke har fået meldt et snyderi endnu - kom igang! hurtigst muligt. Giv politiet lidt at arbejde med.
(den her sag har kørt i 4 mdr godt nok )
mar 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
Jeg er også blevet snydt engang, hvor jeg skulle bytte en mini bærbar, med en Aino.
Og jeg sendte computeren, og sendte billed af at den var på vej, og det gjorde han osse. Der kom bare aldrig noget. Og så fik jeg zoomet ind på den bong fra posthuset, og hans var 1 år for gammel!
Så jeg ringede ham op og han tog den selvfølgelig ikke.
Så fandt jeg ud af at hans ven var igang med at sælge min computer, og kontaktede ham. Og han sagde han ikke havde noget med det at gøre og bla bla. Så han ringede mig op, og der var min bror i nærheden. Og der snakkede han med ham, og fortalte at han var igang med at sælge en healer varer, så jo. Han kunne blive straffet for det. Og fordi de begge var i en form for samfundstjeneste, så skal der ikke meget til før de skal ind og sidde. Så jeg kan love jer for at det gik stærkt det hele, fordi jeg fandt ud af hvilket opholdssted de var på, og ringede dem op. Og dagen efter havde jeg min computer igen.
Irriterende!
TIL ALLE SNYDERE