1.697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hvorfor er iPhone 4 kopi lovlig nu? hvorfor er iPhone 4 kopi lovlig nu?

for ca et halvt år siden havde jeg byttet mig til en Iphone mini kopi.
prøvede at sælge den herinde og blev frosset.
nu flyder baboom med iPhone 4 kopier som er direkte kopier af orginalen, som bare ikke kan en skid.
men der er ingen af annoncerne der bliver slettet.
hvad sker der for hjælpe admins?
ifølge dansk lovgivning er det da ulovligt at sælge kopi produkter??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor er iPhone 4 kopi lovlig nu?
  • #1   6. apr 2011 Det kommer jo an på om den hedder det samme, ellers betegnes det ikke som en kopi. du må jo f.eks. godt tage til udlandet og købe kopivarer, du må bare ikke sælge det videre, men hvis du skal sælge en kopi må den bare ikke hedde det samme som den ægte, jeg må f.eks. godt sælge et rolex kopi ur, bare den ikke hedder "rolex"

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #4   6. apr 2011 Vi har åbenbart ikke slettet dem, da vi ikke har set dem, vi sidder ikke og lede markede osv igennem hver dag, dette er ikke et Job for os, men noget frivilligt noget, så vi har arbejde og liv ved siden af.

Men hvis andre bruger finder noget de ved er imod reglerne, er de jo mere end velkommen til at sende det til os, så vi kan tag os af det...

• #5   6. apr 2011 så det må man ikke ??

er alt andet kopivarer så osse i mod reglerne ?

canada goose ??

• #6   6. apr 2011 det bestemt ikke for at nedgøre hjælpe admins på siden.
    kan bare godt blive lidt sur når jeg har været froset pga jeg solgte noget der ikke engang HED iphone. og slet ikke lignede.
    og nu flyder baboom med iphone 4 kopier.
    føler bare ikke det er fair.
    jeg er RIGTIG meget på baboom. er et godt sted. men reglerne skal også følges.

• #7   6. apr 2011 kim a

ja canada goose er også ulovligt at sælge.

ALT kopi vare er ulovligt at sælge i danmark.
    kan faktisk give bøde og fængselsstraf i værste fald

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #8   6. apr 2011 hvad kan en iPhone 4 så hvis den "ikke kan en skid" ??

• #9   6. apr 2011 iphone 4 kopien kan ringe.. er vist det mest posetive at sige om den.
    ingen appstore.
    ingen ordentlig mp3 afspiller
    ingen multi touch
    touch er langsom og man skal trykke hårdt
    du kan kun installere java ting på den
    og mener ikke engang du kan bruge data abb på dem

= noget værre lort der ikke sku koste mere end 200,- hvis det endelig var

• #10   6. apr 2011 Ulovligt at købe men ikke ulovlig at eje. Mærkelige regler vi har i Danmark.

• #11   6. apr 2011 Hank Moody .

desuden er det ikke alle hjælpe admins som tager det særlig seriøst når man skriver til dem at der er ulovlige vare i markedet.
    i sidste uge var der en iphone 4 kopi til salg fra klokken 11 om formiddagen til klokken 16 om eftermiddagen. var først da jeg skrev til hr. frost at den blev slettet
    den anden admin jeg skrev til svarede ikke engang. og vil ikke komme med navnet på personen da jeg ikke vil hænge nogen ud.

men denne person som havde iphone 4 kopi til salg solgte den som ÆGTE iphone 4. og var kun pga os apple nørder lagde mærke til at skærmen var lys når den var slukket at vi gennemskuede ham. han slettede så vores kommentare og blokerede os.
    vi var mange der skrev til de personer som skrev på hans salgsannonce da det var den eneste måde vi kunne advare folk på.

• #12   6. apr 2011 SHN .

egentlig ikke.. du må godt tage til udlandet og købe dig en, og så hive den med til danmark. så har du købt den til eget forbrug, ligesom du godt må køre over grænsen og hente billig øl og sodavand, tage dem med til danmark og drikke dem, du må bare ikke videresælge dem

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#13   6. apr 2011 Den kan vel også skrive smser? den kan vel det mange telefoner kan, så at den ikke kan en skid, er vist også så meget sagt.

• #14   6. apr 2011
    unknown *

ja køb du dig en.....

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#15   6. apr 2011 Det var ikke der jeg ville hen, ellers tak

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #16   6. apr 2011 Troede også det var "ulovligt" at oprette tråde om ha'ere smiley

• #17   6. apr 2011 unknown *

man kan jo også få en 40år gammel bil der kan accelerere og bremse. og dreje.
    men den er jo ikke på højde med en ny bil.

er mere der jeg vil hen

er tyveri at forlange 1000,- for en kopi af iphone 4. den er så dårlig sammensat at man bliver taget i røven. har INTET med apple af gøre

• #18   6. apr 2011
    AssViolater

prøver ikke at hænge nogen HA ud. faktisk roser jeg mr frost for hans arbejde.

Kommentér på:
hvorfor er iPhone 4 kopi lovlig nu?

Annonce