{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.724 visninger | Oprettet:

Jeppe         K
Jeppe K
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63

Snydt af bruger herinde hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Jeg "købte" for 16 dage siden en e-cigaret herinde. jeg skulle overføre 449kr + 50kr til fragt altså 499kr. men jeg har endnu ikke set min vare. når jeg skriver til ham så enten svare han ikke ellers siger han at den er sendt. men det plejer at være fra dag-dag levering.

Hvordan står jeg nu, er der kun politiet at gå til eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt af bruger herinde hvad gør jeg?
  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #1   26. maj 2011 Han kan da sende et bevis på, at den er sendt?

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#2   26. maj 2011 Han siger han ikke kan finde sådan et track and trace nummer :S har skrevet til ham fem gange nu :S

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#4   26. maj 2011 Han bor godt nok ikke så langt fra mig (80km) men havde bare håbet på jeg kunne gøre noget andet. i hvert fald få mine penge retur i det mindste. syntes det er trælst at miste 499kr på ingenting :S
    Må være mega surt for dig som har mistet 4000 smiley

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#6   26. maj 2011 Han gider aldrig svare :S men er det ikke ulovligt at udgive hans navn ?

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
    #8   26. maj 2011 Du må ikke udgiv ham her inde, eller på andre sider...

Kør hen til ham, det kan Klart anbefales!

og ellers er det kun politiets vej.. desværre.. sådan er det når man handler over nettet smiley

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#10   26. maj 2011 Han svare ikke på mine beskeder smiley selvom jeg kan se han ser dem :S

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#11   26. maj 2011 Vil helst ikke udgive ham herinde. gider ikke have slettet min bruger herinde. heldigivs er der nogle ærlige folk herinde. syntes bare det er trælst smiley

• #12   26. maj 2011 Du skrev da sammen med ham i din pige annonce i nat?

• #13   26. maj 2011 Der er ikke track and trace nummer, når der ikke er forsikring på den. Så der er ikke så meget at gøre. Desværre forsvinder ting også med post danmark.. Men øv for dine mistede penge! smiley

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#16   26. maj 2011 Katrine forstår bare ikke hvorfor han ikke kan sende en kvittering på at han har sendt den :S tror jeg er blevet fuppet siden han heller ikke svare

• #17   26. maj 2011 Var det ik ham der skrev til dig inat? Eller er der flere med e cigaretter til 449?

• #18   26. maj 2011 ja.. I lære det aldrig.. ikke handle inde på denne side.. folk bliver snydt hele tiden.. og hvad sker der ? i bliver ved.. fandme for dumt !
    Men surt med din penge der er tabte..

• #19   26. maj 2011 Svar venligst smiley

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#20   26. maj 2011 OMG hmm var ikke online i nat, tror det er en anden..ved ikke om der er andre. vil helst ikke ud med hans navn..

• #21   26. maj 2011 Lavede du ikke en tråd ang at du ville mødes med piger til karneval i nat?

• Just Me ?

#22   26. maj 2011 Ved du hvorfor han ikke svare på dine beskeder her inde fra?

Fordi du har sat ham på Din filter liste, kan han jo ikke svare dig...

Kom ind i kampen og snak sammen, det hjælper ikke at pisk en stemning op her inde fordi i ikke er enig om noget, det er mellem jer, så lad vær med at hæng en anden ud, også selv om han eller du måske selv har lavet en fejl, i er vel voksne mennesker der kan snakke om det...

Ellers må i jo politiets vej, i har begge en sag, hvis i hver i sær har ret i det i siger.. sååå.. snak nu bare sammen, og smæk ham af din Filter liste, så han kan svare dig...

• #23   26. maj 2011 Du har slettet alle vores beskeder til dig i din fake rolex annonce og du har slettet din tråd men lars og andre skrev derinde og ved at du blev lukket ned noget så hårdt pga af din dårlige opførsel!
    Tror du ondt i røven fra igår og derfor nu beskylder ham for at fuppe dig!

• #24   26. maj 2011 vis et bevis for at du har overført penge til ham smiley

• #25   26. maj 2011 >.< at nogle kan være så lav og beskylde en person på den måde også samtidig sætte ham på filter så han ikke kan forsvare sig selv i din tråd eller via pb!?
    Alle som godt kan lægge 2 og 2 sammen og godt ved hvem der bliver beskyldt her kan gå ind på hans annonce og læse sidste kommentar tak!
    Han har lige skrevet til mig og beder jer om dette.

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#26   26. maj 2011 Han er lige kommet på min filterliste og ligeså er jeg af hans. han smed mig på først.

OMG lad være med at svine mig. og har sendt kvittering til ham morten. men prøver at kontakte politiet i morgen. hænger ingen ud. spørger om råd til hvad jeg skal gøre!

• Just Me ?

#27   26. maj 2011 Jeppe K

jeg har ikke din eller hans side..

men det hjælper ikke det her, med en tråd omkring det...

Du siger A han siger B
    Så må politiet sige C hvis det skal komme til det...

En af jer tager jo fejl, eller har "snydt" den anden, på en eller anden måde...

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#28   26. maj 2011 Først spurgte jeg bare omkring gode råd.

Men jeg må til politiet med det. har kvittering for overførslen og diverse sms beskeder.

• #29   26. maj 2011 Jeppe hvad skal du med mit nr? Jeg kan da komme til Ålborg Karnival og hilse på dig der?

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#30   26. maj 2011 dit nummer? jeg kender dig ikke!

men lad være med at true mig med at komme til aalborg og "hilse på mig" lad i det hele taget være med at skrive i mit indlæg. gider ikke dine trusler omkring tæsk

• #31   26. maj 2011 du har lige skrevet en pb til mig? og jeg truer skam ikke!

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#32   26. maj 2011 Øhh nej det har jeg ikke.

det ligger tydeligt i mellem linjerne du truer. gider dig ikke!

• #33   26. maj 2011 Troede godt nok en Admin kunne gå tilbage i tråde ...ogse dem der blev slettet inattens løb eller idag?
    En admin der kan svare på dette?

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #34   26. maj 2011 hej jeppe

når man handler på nettet mellem private indebærer det en vis risiko, især når det foregår via net og bankoverførsel

ergo hvis accepterer at spare penge ved at handle på denne måde må man påregne risikoen.
    vil man ikke dette skal man ikke handle på den måde.

Mvh. Anders

• #35   26. maj 2011 .. Jeppe K 26-05-2011 16:20:34

• #36   26. maj 2011 jeppe - hvorfor har du et billed, som ikke er af dig selv??

• #37   26. maj 2011 ok laver lige en tråd med screen shot din nar

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #38   26. maj 2011 Just Me: Det er jo i og for sig folks egen skyld at de bliver ved med at handle herinde og dermed blive snydt. Men burde der ikke snart blive lidt mere sikkert på Baboom? Det er jo en gang om dagen at disse fora dukker op.

Du siger man skal snakke om det som voksne mennesker.
    Jeg var ude for at blive snydt for 400 kr ved køb af en trøje. Personen var en kæmpe idiot, svarede først efter flere dage. Påstod først den var sendt, så var den pludselig ikke sendt. Så lovede han at sende den, men fik det ikke gjort. HAN VAR IKKE TIL AT TALE MED! Og politiet vil sgu da ikke bruge ressourcer på så små ting.
    Skal man så bare finde sig i at få frarøvet sine penge? Er jo skide ligemeget om vi snakker om 200 eller 4000. Det er princippet i det. Fatter ikke hvorfor der ikke kommer mere sikkerhed på Baboom! Jeg er i hvert fald færdig med at handle herinde.

• #39   26. maj 2011 Rasmus hvem er blevet snydt?

• #40   26. maj 2011 Men virkelige dårlige admions må man sige...i gør ikke jeres job godt nok smiley

• #41   26. maj 2011 Admins*

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#42   26. maj 2011 .. Hvad forventer du af frivilligt arbejde?

• #43   26. maj 2011 tjek mit album smiley bare for at bevise at drengen ik kan andet end at lyve og skabe drama!

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #44   26. maj 2011 OMG_EN_@LF! (PsP SØGES!) !: Skal ikke kunne sige om trådstarter er blevet snydt eller ej. Men jeg er blevet snydt, og det er der da adskillige mennesker her på sitet der er.

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#45   26. maj 2011 Vær nu bare glad for de er her. De er her faktisk for din og min skyld. så alt kan foregå i god ro og orden!

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#46   26. maj 2011 OMG du har kun fisk i dit album?

• #47   26. maj 2011 Du helt væk Jeppe!

• #48   26. maj 2011 kan godt være jeg bliver frosset men skal alligevel til Ålborg hele weekenden smiley

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

#49   26. maj 2011 Den du har forfalsket er desværre skrevet forkert. mit brugernavn er med stort K

• #50   26. maj 2011 Yes den er forfalsket smiley

• #51   26. maj 2011 Jeppe k underligt du kan hedde jeppe når du kommer fra Bosnien

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #52   26. maj 2011 at handle på nettet er på eget ansvar og på ingen måde noget admins skal, må eller bør blande sig i.....det er ikke babooms problem at brugere ikke kan hitte ud af at handle sammen. I kunne være udsat for præcist det samme via guloggratis eller dba, der er det OGSÅ på eget ansvar

/A

• #53   26. maj 2011 det er ikke ham på billedet!
    hvorfor har du et billed af en anden en på dit profil billed?!!

• #54   26. maj 2011 yes men at begynde og beskylde uskyldige mennesker for at fuske er for lavt bare fordi man taber en diskution i en anden tråd!
    Vi morede os fint over Jeppe inat og de kan han ikke leve med lol!

• #55   26. maj 2011 Thomas : Siger da sig selv ik?

• #56   26. maj 2011 nå skal videre i teksten den her tråd er ligesom alle Jeppes andre tråde....Til grin!
    Men håbe ri andre har hjerne nok til at se at trådstarter er en lille fusker der samtidig er en utrolig dårlig taber!
    Go aften alle!

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #57   26. maj 2011 Shit en masse lort at læse igennem smiley

Men, ja.. som inde på Trendsales der er der nu nogle lidt strammere regler. Bortset fra at når man lader bankoverfører.. ja, så det sku lidt ens egen fejl. Så må man tag chancen.

Kunne nu aldrig drømme om at lade sådan en handel gå igennem med personer jeg ikke kender. Derfor, afhentning smiley

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #58   26. maj 2011 Der er ikke meget at gøre.. Politiet gør intet ved det.. Har selv stået i den situation en gang og politiet gjorde ikke noget ved det..

• #59   26. maj 2011 Er også blevet snydt for 2500 kr. Jeg lavede en dum fejl, og kunne intet stille op, da handlen oveni købet var ulovlig.

• Isabella T
    Isabella T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #60   27. maj 2011 Jeg har lige lavet en byttehandel med en fra Viborg , jeg har sendt mine ting til ham. Har kvittering fra post danmark og TogT nummer på, at jeg har sendt mit .. Og det er en uge siden ...
    Jeg har endnu ikke fået mit af ham , og han svare heller ikke på mine sms'er .. Det er så bare rigtig flot af ham, at jeg jo har hans adresse ... Så hvis jeg ikke modtager min pakke i løbet af idag.. Så køre mig og mine venner ud til ham iaften .. Der er ikke andet for ..
    Synes det er svineri når folk prøver at tage røven på andre ..
    Og uheldigvis for ham Viborg-drengen , har han taget røven på den forkerte!!!

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#61   27. maj 2011 Isabella T

Orrrrhhh! Sygo-gangster du er !!!! orrh hvad maaan.

• Isabella T
    Isabella T Tilmeldt:
    apr 2008

#62   27. maj 2011 HAHAHAHAHAHAA !!! sødt smiley ...

Jeg er syyyyyg gangster ..

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#63   27. maj 2011 Kan jeg se.

• Isabella T
    Isabella T Tilmeldt:
    apr 2008

#64   27. maj 2011 HAHAHHAHAHHA!!!! smiley

• Isabella T
    Isabella T Tilmeldt:
    apr 2008

#65   27. maj 2011 HAHAHHAHAHHA!!!! smiley

• katrine r
    katrine r Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #66   28. jun 2011 hvad nu hvis man ikke har adresse eller noget som helst på den person man har overført penge til..

Kommentér på:
Snydt af bruger herinde hvad gør jeg?

Annonce