Kørelærer problemer ... Kørelærer problemer ...
Hej har et problem med min kørelærer, altså jeg startede i februar med at tage mit kørerkort, første gang jeg snakkede med ham, spurgte jeg hvor lang tid det tog, og så svarede han at hvis det var kunne jeg tage det på 1 måned, og da jeg er på kontant hjælp, så kunne jeg jo godt det men nu har det altså taget 4-5måneder og skulle til teoriprøve, men det skal jeg så åbenbart ikke alligevel, fordi han ikke mener jeg er godt nok??? men består, alle dem prøver jeg får, men jeg laver teori der hjemme, så han sparer at jeg skal komme når jeg skal have teori, har vært oppe ved ham 3 gange, 1 gang start op, 2 gang teori ''prøve'' ikke en rigtig en, 3 gang det samme som nr 2. og en gang kom jeg ikke fordi jeg var syg skulle ud og kører, så ville han have 700kr fordi nu havde han sat tid af til mig, syntes ikke det er fair at når man er syg, at man så skal betale.. men når vi kører og sådan noget, sviner han en til med at kalde en dum og idiot, og meget mere hvis man bare laver en lille fejl, og han har ikke sele på, og snakker i mobil og spiser, og laver alt muligt andet når elever kører, han har mange sager inde ved politiet, og tit vært i retten og tabt, men er der noget jeg kan gøre, kender et par stykker som også er sur og utilfreds! han har fået en af dem jeg tog kørekort med til at græde fordi han skældte hende så meget ud, og vi var på motorvej sammen, og han var virkelig et svin over for hende, men turde ikke at sige noget, er der nogle der ved hvad jeg kan gøre?? for jeg ønsker ikke andre skal tage kørekort ved ham, og få en ubehaglig oplevelse.. så ønsker at der er nogle der kan hjælpe, køreskolen ligger i Viborg..
ved godt det er en lang tekst men håber at nogle vil læse den og hjælpe..
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
Kør sag på ham.
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 119 Svar: 2.522
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 204
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 768
Det jo ikke bare lige hvis man har brugt flere tusinde hos ham.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Må man spørge hvorfor du valgte ham ?
Det er meget normalt at man betaler for de køretimer man har bestilt. Hvis ikke det har været muligt for kørelæren at booke en anden ind. Han skal jo også leve og tjene en dagløn.
Vi andre vil jo også have løn hele dagen selvom der ikke er noget at lave mellem 9 og 11
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 26
det er den køreskole,
han var billig, så tog ham, men fortryder så meget at jeg valgte ham!!
har lige snakket med kørelærer foreningen, og skal sende en mail til dem, så vil de nok smide ham ud, og så hvis han stadig bruger deres logo, så ligger de sag an mod ham, men tilbage i 2006 blev han smidt ud af danske kørerlærer union, og har siden vært i retten flere gange.. håber at folk omkring viborg vil sige til deres venner at de ikke skal tage ham!!
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 117
aug 2009
jan 2012
aug 2009
jan 2012
aug 2009
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 117
aug 2009
aug 2009
jun 2012
Følger: 1 Svar: 1
Prøvegebyret er på 580.- og dækker både teoriprøven og køreprøven hvis man består første gang. Så 700 kr. er lige i overkanten.
Da man højst må have 4 teorilektioner på en dag vil man så skulle til teori mindst 6 gange.
Man kan altid skifte kørelærer hvis man vil men kan godt se at det kan blive et problem hvis det hele er betalt. Det skal kørelæreren så betale tilbage.De billige køreskoler lokker en med deres pris, men "sylter" så deres elever sådan at de vil få flere penge ind. Desværre.
Kørelærer problemer ...