Problemer med kørelærer {{forumTopicSubject}}
Er igang med at tage kørekort og er næsten færdig med det hele. Har bestået min teoriprøve og har kørt alle 16 lektioner som man skal.. Men alligevel vil min kørelærer ikke bestille en køreprøvetid til mig på trods af at jeg jo har en til rådighed.
Som argument for ikke at bestille siger han gang på gang: Du har brug for ekstralektioner, du skal have mindst 6-8 bla bla (han tjener jo kassen pr. ekstralektion jeg betaler ham).
Synes selv jeg kører rimelig fornuftigt, og de små fejl jeg laver engang i mellem slår han rigtig hårdt ned på - det er som om han gør det for at få mig til at tage disse ekstralektioner :S
Er der ikke noget jeg kan gøre ved det???? Vil ikke til at betale 2-3000 kr for ekstra køretimer.
Har jeg ikke krav på en køreprøve, nu hvor jeg har betalt ca. 10000 til ham for kørelovens kørepakke + 600 til politgebyr?
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 434
jeg havde det virkelig dårligt med min kørelære.. dagen før jeg skulle til køreprøve sagde han at han nok ville ringe og aflyse da jeg højst sandsynligt ville dumpe.. jeg gik så op, og bestod...
så hvis i ikk kan finde en fælles løsning, så skift..
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 60 Svar: 642
og han havde betalt ca 10000,- for kortet!
synes sku det er svindleri og man sagtens kan melde det. fordi du har jo betalt det du skulle så kan kørelæren ikk forlange mere!
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 79 Svar: 257
Og hvad med den køreprøve jeg stadig har krav på, for de 600 kr. jeg betalte min nuværende kørelærer tidligere?
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 546
Men han har jo også en form for fagligstolthed, der gør at han ikke bare vil slippe folk løs i trafikken som han ikke mener er klar til det.
Og hvis du dumper prøven så skal du jo betale for en ny prøve og en ekstra time før du kan gå op igen.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 79 Svar: 257
Ja lige præcis. Det med "faglig stolthed" påpeger han hele tiden, og siger: Jeg vil jo ikke gøres til grin som kørelærer foran politiet.
Men forhelvede, jeg har jo betalt ham og idioten vil overhovedet ikke bestille en prøve. Han siger bare jeg kan smutte, og finde en anden kørelærer hvis det er det jeg vil...
Er jeg nærmest fanget i et hul, hvor jeg er nødsaget til at betale 2-3000 kr. mere end det jeg har forventet...
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 546
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 434
jun 2008
Følger: 1 Svar: 150
http://www.dku.dk/
Problemer med kørelærer