{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Godt eks. på et bæ system {{forumTopicSubject}}

En dreng på 16 tæsker en familiefar i 40'ende ihjel.. Får en straf på 7 år (wow det var ikke meget det liv var værd) og kommer så ud igen, allerede før tid og er nu igang med noget lort igen:

http://ekstrabladet.dk/112/article2056307.ece

Se det her er et rigtig godt eksempel på hvor til grin det hele er .. Han skulle fanme da aldrig ud igen efter det første han havde lavet !

Hvad er jeres mening om det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt eks. på et bæ system
  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #1   1. aug 2013 Han skulle aldrig være kommet ud!!
    Han skal lukkes inde og aldrig komme ud igen!!!

• #2   1. aug 2013 Man kan sige meget, men var han en hund, var han blevet aflivet.

• #3   1. aug 2013 ja i USA ville han sidde i fængsel i 50 år

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #5   1. aug 2013 Jeg læste for et par uger siden, tror jeg, at han var blevet løsladt og blev virkelig vred på det system vi har herhjemme. Forstår slet ikke, han skal lukkes ud i samfundet. Det at han dengang i 2007, efter at have myrdet og maltrakteret sit offer, slæber det hen under en lygtepæl for at få lys til at filme det, siger da det hele.

Synes det er sygt, at sådan en mand bare kan gå rundt og leve sit liv som han vil og træne nede i det lokale træningscenter. Håber virkelig han får høvl af nogle dernede en gang!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #7   1. aug 2013 Man kan jo næppe forestille sig hvor meget til grin de pårørende til den afdøde føler sig.

• #8   1. aug 2013 Jeg kan næppe forestille mig hvad en 14 årig laver til en nattefest, men måske er jeg også bare gammeldags.

• #9   1. aug 2013 Jonas C
    tror ikke den bliver forkortet når han overskrider sine prøveløsladeses betingelser smiley

Thez
    har du snakket med ham i fitness ? mødte ham, da jeg besøgte en kammerat da han sad på noget i kværndrup. Meget kan man sige om ham, men han virker som en meget flink og høflig ung mand, der var ude på meget meget dybt vand. dette retfærdiggøre dog på ingen måde det han har lavet. Man kan kun håbe på en solstråle historie og han har forandret sig

• #11   1. aug 2013 Thez
    det jo fair nok smiley ville jeg normalt heller ikke gøre, men udfra hvad han har lavet så blev jeg sgu lidt overrasket

• Henrik J
    Henrik J Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 17
    #12   1. aug 2013 De kriminelle i danmark er bedre beskyttet en almindelige borgere + de har flere rettigheder,det kan vi hovedsagligt takke dem for som har valgt den siddende regering.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #13   1. aug 2013 Håber der er en der for fuld musik klasker et bat i fjæset på ham en dag. Og nej han skal ikke dø, bare ende som en savlende grøntsag i en rullestol. Og ja det koster at holde sådan en tard i live, men det er et projekt jeg gerne støtter via skatten.

Fuck en ussel nar!

Kommentér på:
Godt eks. på et bæ system

Annonce