Rettigheder ved lægen ang udprint af jounal eller lign Rettigheder ved lægen ang udprint af jounal eller lign
Davs.
Jeg skal til lægen, her i løbet af ugen, da jeg skal have en eller anden form for skriftelig udprint, til skolen, om jeg ikke må dyrke idræt i en hvis periode..
Der er dog det problem, at jeg kender min læge ret godt, og hun vil gøre alt, for at få mig til at give 600,- for en lægeattest.. Det har jeg set andre gøre, med et stykke papir om skaden, eller andet..
Det tvivler jeg på det ......... af min læge, vil give mig, så vil gerne høre hvordan rettighederne er.. Har jeg ret til at få en udskrift af min journal, når den er skrevet? Jeg har læst mig til jeg har ret til at se den, da jeg er over 15, men kan jeg få den i hånden?
Vil gerne have lidt at stå imod, når hun vifter med sin læge errklering, ting
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 224
Jamen jeg tror skam nok det er forståeligt.. Måske da.. Det er bare en overbelastning i knæet, men før jeg kommer med noget fra lægen, kan jeg ikke fratages fra idræt, uden fravær, bah. Går desuden på gymnasie
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
aug 2013
Følger: 1 Svar: 66
Ja du kan sagtens få print af din journal, men det er ikke sikkert at du kan få det på dagen. Men så skal du bede om
Skriftlig akt indsigt, også har hun ifølge loven 10 dage til at imødekomme dig dette
jan 2013
Lidt latterligt.. Så jeg skal jo sådanset se om jeg kan overtale min kære læge om at udskrive et papir med hendes underskrift, ellers må jeg ned og hente den journal en dag.. Jeg takker for svarene, fik hvad jeg har jeg brug for
jan 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
jan 2013
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Du kan se dine journaler på borger.dk
jul 2007
jan 2013
jul 2007
Hvorfor egentlig kun fra sygehuse? Ved du det?
aug 2013
Følger: 1 Svar: 66
jan 2013
Men som jeg igen lige vil pointere, så er det ikke nødvendigt med en originalt erklering..
For lige at debatere, kan jeg godt forstå at bl.a. min skole ikke gider betale. Vi er også en forholdsvis stor skole, med 800 elever, på 3 årgange. Det vil være rigtig mange penge der gik til det.
Desuden er det rigtig sjældent, man har brug for at pjække for idræ, for mit vedkommende i hvert fald. Døjer man med en skade, må man jo smutte til lægen, give 600,- også er det ude af verden.
Kan for engang skyld godt følge Dr. House's argumenter
Rettigheder ved lægen ang udprint af jounal eller lign