Momsen Momsen
forslaget fra SMVdanmark ligger på politikernes bord om at sænke momsen 10% resten af året som skulle generer en vilje til at få gang i hjulene.
Som ide er den fantastisk - men desværre med gode ideer, så dør de ud når det omhandler mindre indtægt for staten.
det ville betyde at tobak ville blive på samme niveau end før stigningen 1 april.
Moms reduktion vil gøre at en familie ville kunne spare 2 - 3000 kr pr. måned.
Hvis jeg kender politikere, så ved jeg godt hvor den reduktion falder - og det er ikke hos detail handlen men hos virksomheder som så detail handlen score en masse penge på som ikke udmyntes i lavere priser.
Man siger det bare er simpelt at ændre??? Nej - det er det ikke for en masse hensyn skal tages i betragtning og det bliver ikke den almene borger som får del af den reduktion.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Og før min tid, havde man skam 2 skattefri måneder om året... WAUW siger jeg bare.
Men hvem er SMV Danmark Polysl?
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Da vi boede i Gentofte dengang, betalte vi kun skat 8 gange om året...mener Kbh. var 10 gange årligt, altså før Kildeskattens indførelse...?
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
organisation for små og mellemstore virksomheder,
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Kildeskatten skulle være indført i 1969, men der var så store problemer med EDB behandlingen at det blev udskudt til året efter og det medførte at alle danskere i 1969 slap for at betale skat.
1969 blev kendt som det skattefrie år
Momsen