{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Patrick H
Patrick H
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 48

Hente penge fra fusker {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er fornyligt blevet snydt for 1200 kr for en mobil, ikke af nogen herinde fra, ved præcis hvem manden er og hvor han bor og hvordan han ser ud. Købte den af ham over dba, og siden han bor på Lolland og jeg i Nordlylland så ville han sende den. Men han har ikke sendt den og kan ikke kontakte ham. Har meldt det til politiet, men de troede ikke jeg kunne få mine penge tilbage.
så ville lgie høre, hvis jeg nu tager derover og snakekr med ham, uden og lægge hånd på ham, og på en elelr anden måde får mine penge eller noget andet i erstatning, kan han så melde det til politiet? det er jo en slags afpresning på privat grund osv..
Kommenter venligst kun hvis du ved noget om det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hente penge fra fusker
  • #1   19. maj 2008 tror sku ikk du kan smiley men tag derover med nogle venner og forlang dine penge eller mobilen

• #2   19. maj 2008 hvis du tager der over og snakker med ham det må du da gerne men det er jo ikke sikker at han giver dig pengene

• mic h
    mic h Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 34
    #3   19. maj 2008 Miklo.

Jeg har stået i samme situation, man kan IKKE få pengene tilbageført hvis man selv har overført dem via netbank, den eneste måde man kan få dem tilbage via overførsel er hvis det er gjort med visa/master card, men det lader ikke til det er tilfældet.

Jeg fik nu mine moneter tilbage skal det siges.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    jan 2008

#4   19. maj 2008 Har meldt ham til policen, men de siger at siden han næsten ikke har nogen penge på hans konto så vil banken ikke gribe ind.. Men kunne jo være han havde et tv elelr noget jeg kunne bruge..

Jeg skal bare ikek have plettet straffeattest pga. 1200, ikke smart hvis man skal ind i noget med penge.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    jan 2008

#5   19. maj 2008 Rami A: Han svarer ikke på telefonen eller mails.. Men tror jeg tager derover med min fætter på hans motorcykel i weekenden.. kan kun hjælpe at komme i store læderjakker. men er ved at finde ud af hvor han arbejder, kan jeg ikke få pengene kan ejg da i det mindste få ham fyret eller noget!

• #7   19. maj 2008 hvis du har overført den via bank så gå ned og træk dem igen?

• #9   19. maj 2008 Så længe du ikk rør ham sker der intet smiley

Kommentér på:
Hente penge fra fusker

Annonce