15. apr 2007 Følger: 56 Følgere: 50 Emner: 45 Svar: 727
forkert vejledning i butik/Købt vare. forkert vejledning i butik/Købt vare.
Nok mest til pigerne.....X)
Sagen er den at jeg har været inde i en butik for at købe en BH. Jeg prøver en som ser god ud, men syns ikke den sidder helt optimalt. Den har formpresset skåle som er lidt spidse i det...og der passer mine babser ikke helt ned i da de er meget runde.
Ekspedienten kigger så ind i prøverummet og spørger om den passer hvortil jeg svare at den ikke sidder helt så godt. Hun siger så at stoffet vil give sig når den har været på et stykke tid og "følge min figur". Dum som jeg er køber jeg den...(den koster 300,-)!
Efter at have haft den på et par gange har jeg erfaret at den bestemt IKKE følger mine former selvom den har været på i længere tid. Desuden irriterer flere af sygningerne gevaldigt meget! Og faktisk står jeg med en ubrugelig BH, som har kostet mange penge.
Jeg ved jo godt at butikken ikke vil tage den tilbage når den er brugt/ uden prisskilt, men jeg tænker så bare på om ikke jeg har lidt krav på evt. at få en anden bh med rabat, da det jo faktisk er ekspedienten der har vejledet mig forkert.......
nogen der har prøvet noget lignende.
maj 2007
Følger: 1 Svar: 88
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 50 Emner: 45 Svar: 727
forkert vejledning i butik/Købt vare.