{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utroskab
  • #1   28. jan 2009 altså min første kæreste fortalte over en 3 retters menu at hun havde kysset en anden fyr. valgte så lige at tage en omgang tomatsuppe mere og så sagde jeg der ikke var mere at gøre for mig her og gik ud i bilen og rev deres indkørsel godt og grundigt op smiley

• #2   28. jan 2009 Kevin> ville du heller ikke blive sur hvis hun nu holdte i hånd med en anden? smiley

• #3   28. jan 2009 Sof> hvad står dit navn for? Minder mig om Soldiers Of Fortune... åh I luv!

• #4   28. jan 2009 jo jeg ville nok blive skuffet, men ikke smide hende ud med det samme

• #5   28. jan 2009 Martin
    haha, så blev hendes mor og far sikkert meget sure på dig smiley

• #6   28. jan 2009 Kevin> Det er naturligvis ikke hendes lillesøster jeg mente smiley

• #7   28. jan 2009 Jeg synes faktisk ikke, at man nødvendigvis skal have sex med en anden før man har været utro. Bare det at kysse eller tage på en anden, det er næsten nok. Jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om det, hvis min kæreste gjorde det med en anden smiley

• #8   28. jan 2009 Syns man er utro når man laver noget med en, man ikke vil have den anden part laver med en anden. smiley Sådan så man er lidt dobbelmoralsk smiley

• #9   28. jan 2009
    Invader Zim ! - ja gjorde de men sagde bare jeg ikke havde mere at gøre i og omkring det hus smiley og fortalte dem hvorfor så forstod de det godt smiley

• #10   28. jan 2009 Jeg har det lidt forskelligt... Der er 350 kilometer mellem min kæreste og jeg, så jeg kan godt finde på at snakke med hende, hvis du bare har skrevet søde ord, eller hjerter til andre... Det er nødvendigt, når der er den store afstand, jeg kan jo ikke se hvad hun forretager sig, så hun skal jo vide hvad der sker hvis hun laver noget!..

• #11   28. jan 2009 altså det kommer sku an på hvordan syntes jeg..

en af mine venner slog op med sin kæreste fordi hun sad og snakkede med en anden en, og hun sad på hans lår og de grinte og sådan, det kunne han ikke holde til at se..

min x har jeg set kysse en anden fordi hun var mega fuld, og hun begyndte at græde, hun troede det var mig og da han vente sig om så hun det var en forkert en, altså det kunne man da bare grine af, skal så lige siges, at hun sad KUN ved mig resten af aften og var så ked over det.. så det kunne jeg godt tilgive, især den samme nat smiley hehe..

• #12   28. jan 2009 Kys, sex eller anden slags i den dur, udveksling af frække billeder, sgtrip på cam og lignede. Så skal de have sparket.

• #13   28. jan 2009 Grænsen for mig er hvis man kysser på munden. Et enkelt kys på kinden i ny og næ gør mig intet - selvfølgelig med måde. Nej holde i hånd vil jeg ikke mene er utro, altså går man hver dag og holder i hånden nede igennem byen sku man nok overveje om man var sammen med den rigtige.. Igen alt med måde... Og selvfølgelig mener jeg man er utro hvis man knalder med en anden og det gælder any time...

• #14   28. jan 2009 Martin
    det var godt smiley haha
    til grin man... at blive sur over en indkørsel smiley haha

• #15   28. jan 2009 hvis hun kysser med en anden, så får hun sparket!
    ^^ og det hjælper ikke noget at glemme det!

• #16   28. jan 2009 Sylle

Forstår udemærket din ven!

• #17   28. jan 2009 Min grænse er, når en pige holder i hånd, eller andet som hun ikke vil ha gjort foran mig.

• #18   28. jan 2009 altså min grænse går ved krops kontakt! altså selvfølgelig må de gi hinanden et velkommen eller farvel kram! men!!! hvis det ikke er et af de 2...

• #19   28. jan 2009 Wihhh jeg har de strengeste regler ;P

• #20   28. jan 2009 tjoo.. lidt er det vel iorden med min ven.
    men altså vil sku give * * Banditten-8800 * * ret.

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #21   28. jan 2009 Well det er forskelligt
    Sex, UD af vagten med det samme.
    kys, kommer an på hvem det er til hvordan det gives

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #23   28. jan 2009 Kys = ud smiley Ligemeget hvilket køn (self. OK med et lille kys til mor/far/bror/
    søs)..
    Tror jeg ville flippe pænt meget, hvis der var tale om sex med en anden.
    Ville blive forvirret hvis han holdt i hånd... Ville virke pænt underligt...
    Men ved ikke hvor seriøst jeg vil tage det.

• #24   28. jan 2009 smiley

• #25   28. jan 2009 jeg ville blive såret hvis min kæreste gik og holdt i hånd med en anden, altså sådan flirtende opførsel der tilmed inkluderer berøringer... og så self kys og sådan, ville heller ikke være glad ved hvis han sov med en anden tøs

• #26   28. jan 2009 altså kan gå med til at hvis hun snakker med en ven som hun har kendt siden hun gik med ble og de bare har været som pot og pande, så synes jeg det er okay hvis de gik hånd i hånd, men hun skal dog vide at min grænse heller ikke går længere...

har haft 2 ekser som kyssede bevidst med folk til fester, og det så jeg en gang og andre gange har mine venner fortalt det... så får de sparket, allerede samme aften når du så har tid til at snakke... kan få bedre end det....

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #27   28. jan 2009 rolig nu ;*)

• #28   28. jan 2009 Hun må kysse kramme og knalde med alle hun vil, bare hun ikke holder kontakt til dem bagefter, og siger det til mig. Så det ikke er en hemmelighed. Men hun gør det sgu ikke, selvom jeg har sagt hun gerne må.

• #29   28. jan 2009 når han mødes med hende og åbentlyst flirter, altså der starter det.
    ville nok heller ikke ha det godt hvis han skrev smukke, skat til andre piger.

• #30   28. jan 2009 Hvis han gør noget "kæreste-agtigt" med andre end mig! Er MEGET jaloux, men prøver da at styre mig så godt jeg kan. smiley

• #31   28. jan 2009 jeg er også meget jaloux, burde måske også ha en lille grund til det.

• #32   28. jan 2009 Derfor man aldrig skal have kæreste:D og bare være single istedet

• #33   29. jan 2009 Hmmm svært spørgsmål egentlig, for det kommer meget an på den enkelte situation og meningen bag forskellige ting.

Men som der er blevet skrevet tidligere af en anden ^^ Så synes jeg heller ikke en person nødvendigvis behøver at ha sex med en anden, kysse eller ligende for at være utro.

Som sagt synes jeg det er et meget meget svært spørsgmål egentlig, for synes også man skal passe på med at tegne en linje op..

Så tror jeg tilslutter mig dig, *DevilsMiss * og siger at man er utro når man gør noget man ikke ville gøre foran sin partner, eller noget man ikke selv ville bryde sig om at ens partner gjorde mod en.

• #34   29. jan 2009 Jeg synes egentlig min grænse er langt væk, men for et år siden da jeg fandt ud af at min kæreste skrev frækt med en veninde og de havde lyst til hinanden der gik min grænse og jeg flyttede fra ham, men min grænse var alligevel ikk nået for bor sammen med ham igen og han snakker ik med hende mere.. Men ved at hvis han bare som kigger iden forkerte retning igen så er han ude for altid og det er bare et sødt ord der skal til!!!!! Han har gjort min grænse kom tættere på!!

• #35   29. jan 2009 Synes nemlig også man skal passe på med at sige at et venskabeligt kys, kram, blik osv går hen og bliver til utroskab..

Altså man skal jo også ha lov til at leve videre selvom man har kæreste på... Begge parter skulle også meget gerne holde fast i sine venner, om det er så er venner af det ene eller det andet køn. smiley
    Selvom man har kæreste på skal man jo også skulle kunne gå i byen og lære nye mennesker at kende og udvide sin horisont hele tiden, som man gør når man er single... Det hjælper ikk at ens sociale udvikling går i stå - det går bare ikke ..

og nej, siger ikke at man har lov til at gå ud og gøre hvad man vil og at man skal være ligeglad med sin partners grænser, bestemt ikke..
    Men der er altså en gylden balance, som kan være svær at finde.

• #36   30. jan 2009 Altså min forlovede har flirtet groft med en kollega, de skrev sammen at de savnede hianden, han tænkte på hende, savnede hende, hun var sød,lækker og fræk ville ha j lignede hende lidt mere som person og sådan.

Jeg tog min søn og var væk (hos min mor) i 2 dage hvor j tænkte over det, han har nu fået en chance mere. der gik min grænse og han overtrådte den grsuomt, det stod meget mere i den dur..og de var tiljulefrokost sammen.. jeg stoler på de ikk har haft sex sammen, men ved det var tæt på.. men hun er nu slettet fuldstændigt og han ved at gør han noget lign igen så går j med det samme og så er det helt slut.

jeg elsker ham, men han har overtrådt min grænse og j skal lære at stole 100 % på ham igen..

• #37   30. jan 2009 det bar mig

Lige præcis i den dur der skete mellem min kæreste og jeg, han gjorde det samme med en veninde og flyttede fra ham med det samme, men gik så tilbage til ham , men måtte flytte efter 14 dage og der var vi ikke sammen i 4 måneder og i den tid var de sammen på et hotal fordi hun osse havde kæreste, men har taget ham tilbage nu og det køre bedre end før smiley

• #38   31. jan 2009 Er enig med Maria T med at hvis hun ik selv vil ha jeg gør det samme, så brude hun måske heller ik selv gøre det smiley

Men ellers så mener jeg at det fysiske ikke har nær så meget at sige hos mig som det psykiske.

Sex er bare sex, kærlighed er noget andet og deler hun ud af sin kærlighed, og ikke bare af det mellem benene/munden så er det straks en helt anden sag.
    Selvfølgelig ska hun ik bare sprede ben til højre og venstre, men det behøver for mig på sin vis ik at være mig decideret utro medmindre der er noget dybere end blot liderlighed og dyrisk tiltrækning blandet ind i det...

• #39   31. jan 2009 Det behøver ikk nødvendigvis være noget han ikke ville gøre foran mig, men hvis han lavede noget han var nødt til at lyve for mig om, eller undlade at fortælle mig... Hvis man er nødt til at lyve, ved man det er noget man ikk bør gøre smiley

• #40   1. feb 2009 LilLarsen ! præcis

• #41   2. feb 2009 jeg mener netop det modsatte om det at gør folk det 1 gang gør de det igen.

Jeg var min eks utro, og jeg kan sige med sikkerhed og det gør j ikke igen!!! Ikke om jeg vil udsætte dem eller mig selv for de smerter der kom ud af det, tårer og rent helvede kun, ikke om jeg vil byde mig og andre det igen!! så jeg ved med mig selv : ja jeg har gjort det, men nej j gøer det IKKE igen!!

Jeg har valgt at stole eller begynde at stole på ham igen, men han ved også at laver han noget- bare lidt 1 gang til så er j flyttet med det samme.

• #42   2. feb 2009
    det bar´mig * har du valgt at stole på ham igen?? sgu da dig som var utro?

• #43   2. feb 2009 Nåå så ikk det hele

• #44   3. feb 2009 det bar´mig *

Nogen er så fornuftige at de lærer at det... Somregel lærer man af sine fejltagelser, men andre gør ikke.. Hatten af for jer som gør. Respekt herfra. smiley

• #45   3. feb 2009 Folk der ikk lærer af at være utro, har ikk hjertet på rette sted! smiley

• #46   3. feb 2009 LilLarsen !
    præcis

Kommentér på:
Utroskab

Annonce