{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.658 visninger | Oprettet:

Kan forholdet blive sundt igen? :/ {{forumTopicSubject}}

Det er dybt seriøst det her, så derfor håber jeg på nogen kan se tingene lidt mere klart end jeg, da jeg står midt i det hele.

For en måned siden fandt jeg ud af at min eks havde en msn med ( hold nu fast ) knap 500 piger, som med glæde ville smide tøjet, hurtigere end lynet - min eks har så haft cyper sex med disse piger. Hvor længe ved jeg ikke, men jeg tog ham i det én gang, hvor jeg var gået i seng, da jeg pludselig var våget op kl 06 om morgenen, alene ( det er ikke ualmindeligt ) men jeg tænkte jeg lige ville ind og se til ham, måske lokke ham med ind i seng. Da jeg kom ind i rummet til ham, sad han bare og gloede ind i væggen, spurgte hvad han lavede, og det viste sig at han faktisk var på vej i seng, så i seng vi gik. Da vi lå i sengen, holdt han om mig, og jeg lå lige og røg en smøg .. Synes det hele virkede akavet, så efter nr 2 smøg spurgte jeg min daværende kæreste om jeg måtte sætte mig ind på hans computer, og underligt nok kvækkede han ja. Da jeg åbnede bærbaren op, var der to samtaler igang, og det viste sig så han havde haft cypersex med de tøser, og flirtet så selv casavova er på bar bund. På dette tidspunkt kom vi selvfølgelig sammen, har boet sammen i 1½ år, og lige flyttet til en ny by for en måned siden hvor han har boet 20 fra hele hans liv. Tiden er nu gået, og vi var været on / off .. har prøvet at tilgive så godt jeg kunne, og prøve at lade alt være som det var engang. Men min eks er faktisk blevet et rigtig røvhul. Jeg har gået de sidste 14 og være on / off med ham fordi han er sådan en røv. Vi har tit huset fyldt med venner, som sidder og spiller computer, ser film og hygger. Min eks spiller computer rigtig rigtig meget, men normalt kommer han da ind og ser en film engang imellem med os andre, da jeg forleden spurgte om han ikke kom ind og så en film var han bare care, og blev siddende, og lige i det sekundt gik det op for mig, at det var alt for latterligt at spilde mere tid i det her forhold, da jeg føler jeg ene og alene prøver at kæmpe videre, selvom jeg er helt smadret indeni. Jeg gjorde det så klart for ham, at nu måtte vi flytte fra hinanden, og slutte det her, stadig være gode venner, men heller ikke mere. Det er 2 dage siden, lige siden har han været en helt anden. F.eks. igår der lavede han nogle rugbrødsmadder til mig, hvor han havde skåret hjerter ud, og ellers bare var så sød som han plejer at være. Vi var ikke sammen, men han var flink, og jeg fik sådan en lidt rar følelse indeni. Efter det gik vi ind i sengen for at ligge lidt og slappe af, vi havde begge været på arbejde og var smadret, da jeg vågede igen var kl 02, og han lå og kiggede på mig. Pludselig snakkede han bare, alt hvad han havde på hjertet, hvor højt han elskede mig, og at jeg var den dejligste han nogensinde havde mødt. At han ikke ville kunne klare at se andre være sammen med den pige, som betyder allermest i hele verden for ham. .. Men jeg har jo heller ikke lyst til at være sammen med andre smiley Jeg ville vare ønske at alt blev som for 2 måneder siden. Vi har fucket det hele om de sidste 14 dage, hvis nogen har set fight club, så er det sådan set sådan et forhold vi har haft.

Er der nogen som tror det forhold nogensinde kan blive sundt og normalt igen ? Eller er det bare for fucked ? ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan forholdet blive sundt igen? :/
  • #1   5. maj 2009 hmm det er svært at sige men man skal huske man ved alrid hvad man har før man mister det.

• #2   5. maj 2009 Fucked plus det er fuckked a ham

• #3   5. maj 2009 jeg vil sige at det nok er tabt selvom hanprøer at være god igen han har nok først lagt mærke til hvor meget du betyder for ham efter det var for sent osv. jeg ville personligt sige at det er dumt at tilgive ham da det hele tiden vil hænge i dit hovede et eller andet sted og vil altid lave dig være i tvivlen hvis han sidder længe ved computeren osv. så på mange måder ville jeg sige at du burde stoppe det og lade ham lære af det du kan få meget bedre. det er hvortfald det jeg selv ville gøre da jeg selv har været i samme situation med en ex. og efter vi gik fra hinanden har jeg aldrig haft det bedre og hende jeg er sammen med u og bor sammen med på andet år er simpelthen det bedste der er sket for mig nogenside.

• #4   5. maj 2009 puha, det bliver en hård kamp, der er en masse tillid der skal vindes tilbage, kan tage rigtig rigtig lang tid.. Syntes du skal tænke lidt over det.. hvis har har sat med 500 piger på en msn og "hygget" sig, hvad bliver det næste så ikke når i får en normal hverdag igen, så bliver det også kedeligt for ham, og så laver han måske mere handling end hvad han har gjort indtil nu...

Efter min mening har han opbrudt ham chancer, men det skal jeg jo selvfølgelig ikke bestemme..

Håber du finder ud af noget positivt, og ikke bliver skuffet...

• #5   5. maj 2009
    . I KILL YOU! . - drengen burde kunne styre sig selv, han er en stor dreng.
    Og store drenge skal kunne tage ansvar for dem selv -_-

Gider ikke holde folk i snor, de skal kunne gå når de vil, og have mulighed for at lave lort, så de kan lære af det. Jeg er ikke deres mor, mere en lærestreg end deres mor. Men nu hvor han har lavet lort, vil han alligevel ikke smutte.

Jeg lader mig friste, fordi kærlighed gør blind, og jeg elsker ham højt.
    Hvorfor ved jeg nogengange ikke længere, men følelsen er der.
    Jeg ville dræbe og dø for denne fyr, eller den som han var engang, og har været de sidste 2 dage :-S

• #6   5. maj 2009 Jeg er alene i en by hvor jeg knap kender nogen, jeg har en lejlighed og en hund at som ansvar, jeg blev fyret igår, og nu står jeg her med en kæreste som er on / off. Først er han sød, og så er han et svin. Jeg har virkelig forstået mig på at fucke mit liv op .. haha .. det er faktisk lidt til grin . :S

Nogengange er det bare trygheden i ham. hans duft, vores minder, en man kender så godt at et blik siger mere end ord. smiley

Jeg ved det ikke, jeg er så fustreret og forvirret.

• #7   5. maj 2009 når han er blød skal du jo vise du ikke er en hund og kommer når han kalder hmm men kender det godt man bliver hurtig blind og en hund.

• #8   5. maj 2009 Søs !

Ta hjem til nogen du holder af, og blive der et par dagen til du finder lidt ro i dig selv...

Men én ting er sikkert, gå aldrig tilbage til en fuser.. uanset hvor sød, dejlig og kærlig han har været, for det er jo tydelig at han ikke er det mere... han leger bare med dine føelser...

• #9   5. maj 2009 Jeg har også prøvet at lukke alt hvad der hedder følelser for ham, så jeg snakker og ser på ham som en ven og intet andet. Så er det at det lige som går op for ham, og så bliver han "ham selv" igen, det følelses jo rart, selvom jeg prøver at skjule det, selv i morges da han tog på arbejde, vendte jeg kinden til da han prøvede at kysse mig, men jeg havde inderst inde lyst til nogen andet :S

• #10   5. maj 2009 nej følser er bestemt ikke nemme.

• #11   5. maj 2009 han minder alt for meget om min eks.
    sådan en msn player. puha.
    - men jeg var så heldig at en af de tøser
    han gjorde det med, tog screenshots af ham,
    når han selv stod og strippede og spillede pik på
    cam. + af samtalerne. han havde så bare ikke hemmelig
    msn, han havde flere.
    folk der sidder og har cam sex og så videre. adderbadder.
    - det er for klamt. specielt når man har en kæreste.

• #12   5. maj 2009 cyber utroskab

• #13   5. maj 2009 {mælkesnitte} i: aka. mato. - Jeg synes i hvert fald det er en meget svær tid, jeg er lige flyttet, blev fyret igår, står på bar bund, midt i mit liv. Jeg ved ikke selv hvem jeg er mere, og på en eller anden klam måde så er han det eneste trygge i mit liv :S Selvom jeg slet ikke har lyst til det skal være sådan.

trampernetteh : - Selvom de ikke har rørt ved hinanden, synes jeg stadig jeg føler et svigt, det han skrev til de piger, stikker hårdere end en kniv i hjertet. *
    Jeg tog også selv screenshot af det, og har gemt det så han ikke kan slette det, for det er ikke en rar ting at have på sig. Jeg vil ikke bruge det til noget, andet end hvis han engang siger til hans venner jeg er en syg kælling, så kan jeg bevise det omvendte. smiley men ja, alt det han har udsat mig for, på en eller anden måde, så gør det, det bare så svært at skride for det hele.

• #14   5. maj 2009 det eneste rigtige du kan gøre er at forlade ham.
    selvom han er "sød" nu, bliver han det samme nar
    lige så snart han har vundet dig tilbage.
    sådan er drenge. nogle vatpikke.

• #15   5. maj 2009 Ville sige Anabella har ret, bliver du ved ham, har du ingen selvrespekt.. smiley

• #16   5. maj 2009 Heey trampernetteh :

Ingen grund til at dømme alle over én kamp..

• #17   5. maj 2009 nej men mange mænd er desværre nogle røvhuler ....

• #18   5. maj 2009 joé d;

• #19   5. maj 2009 Jeg tror også jeg bare har brug for at få banket noget fornuft ind i hovedet.
    Det er bare svært, for hvis det bliver mit valg er jeg så godt som helt alene i denne by, jeg har min højt elskede hund, så jeg kan ikke flytte, for det er ikke sådan lige at finde et sted hvor man må have hund, jeg blev som sagt fyret igår, og jeg kan ikke betale huslejen alene. Jeg mister en del af mig selv hvis jeg smider ham væk, jeg bliver så ufattelig alene. DET er jeg virkelig bange for!

Alene, ensom og ødelagt.

Men det er sandt hvad i siger, og det bliver aldrig det samme igen. Aldrig.

• #20   5. maj 2009 hov hov man giver sku ik bare sin bedste ven væk det ville jeg heller ik gøre. du har tydeligvis ikke selv hund. søs spark ham i hoved og sig fuck dig selv og find et sted at bo kender du ikke nogen der kan hjælpe ?

• #21   5. maj 2009 du får ham aldrig til og slippe den pc. han er hooked

• #22   5. maj 2009 sælger på ingen måde min hund, lige meget hvor meget lort jeg skal igennem skal det sgu ikke gå ud over min hund. Det er da overhovedet ikke hendes skyld, og hun har altid haft mig, hun bliver meget nervøs uden mig, så det er ikke lige en hund som kommer til et nyt hjem. Uden hende, hvad har jeg så ?

Nej jeg havde lidt håbet på at blive i denne lejlighed og så finde en som vil leje et værelse, man må jo trods alt have hund her, så burde være muligt. Hvis det er sådan det ender.

• #23   5. maj 2009 Anabella H - tak for alle dine svar, ved du mener det hele på den allerbedste måde. Det er bare svært at se sandheden i øjnene, og så kan jeg godt komme lidt i forsvarsposition. Det beklager jeg.

• #24   5. maj 2009 18
    starter på gymnasium til august.
    Jeg arbejdede som kok.
    Viborg.

Rottweiler, dobermann, amerikansk staffordshire terrier. smiley

• #25   5. maj 2009 hmm ja jeg har os hund og en søn så jeg ikke bare skride så det er nemmere at blive os ren økonomisk

• #26   5. maj 2009 Jeg har betalt alt for han i 1½ år næsten, pånær hans del af huslejen, så økonomien er ikke nogen hjælp for hans side. men det har aldrig gjort mig noget, for jeg elsker ham jo. og hvad er penge i forhold til ?

• #27   5. maj 2009 søde skat hør nu her du sku fro god til ham du skal ha en rigtig mand der kan værdsætte dig og være der når du har brug for ham. (hvis disse typer findes)

• #28   5. maj 2009 ... hvis disse typer findes.

Det er lige det.
    Er blevet røvrendt gang på gang, det værste er jeg tildels selv er skyld i det.
    Det er bare nemmest at se det gode i folk synes jeg .

• #29   5. maj 2009 jeps før dette forhold jeg er i nu var jeg næsten 7 år og ja jeg blev pga hundene (havde en del) og nu 4 år med ham her og vi har en søn sammen og vil sku ikke spilde 7 år på ham os hvis ikke det snart bliver bedre men det er skide svært at smutte.

• #30   5. maj 2009 jeg synes du ska se det som en god ting at du ikke har job. nu er du fritstillet til at rejse fra ham.har du ik nogen du kan bo ved?

og det der med at skille sig af med hunden........styr jer lige.

ens hund er netop det der holder en oppe.hunden er en rigtig god ven. den får en med ud når man er trist.

• #31   5. maj 2009 bambi som du kan sige det smiley

• #32   5. maj 2009 hallo det er kun EN hund der må da være nogle mennesker der vil leje ud til en hund herregud

• #33   5. maj 2009 sælger ting . Livet er for kort til at spilde det på en som ikke virkelig vil det.
    Det er tidspild, men for fanden hvor er det svært at tage det første skridt og så skride fra alt man kender, og har bygget sin hverdag op på.

*bambi* Jo det er på sin side godt nok at være fri fra arbejdet, men jeg skal starte på skole her i byen til august, og havde egentlig forestillet mig at dette var den ny jeg ville finde ro i. Jeg har intet at tage tilbage til smiley
    Og ja det er nemlig rigtig, min hund, får mig til at overleve dagene, fordi hun får mig ud og til at grine.

• #37   5. maj 2009
    [ Eeny meeny miny moe ] - NU Med Nye Annoncer ! -
    Ja, det er bare så svært, men du ved nogenlunde hvad der er sket.
    Jeg er bare på bar bund uden ham ved min side, det er et helt nyt liv at starte på. Hvilket skræmmer mig.

Men som jeg kan se, så giver du mig fremtid, for du ser ud til at nyde livet stadig smiley

- løvinden.

• #38   5. maj 2009 Anabella H

det var da noget dybt useriøst at sige! hvis man har købt en hund, har man fanme også et ansvar! ville du synes det var fedt at DU skulle aflives, fordi dine forældre skulle skilles? nej vel. groft skåret ud. men det er det samme. bare pga. lidt modgang, kan du fanme ikke skille dig af med at ansvar du tog, da det gik bedre! og da man købte den hund, havde man vel også i tankerne, hvad der kunne ske engang ude i fremtiden. synes virkeligt det var barnligt sagt.

Søs: drop ham, og find noget bedre. når først han er i gang med det der, holder han ikke op igen.
    og synes du lyder fornuftig nok til selv at handle (: prøv evt. at snak med veninder eller forældre om det. eller tag en virkelig seriøs snak med ham om det. det tror jeg ville hjælpe (: spørg ham. om hvad han selv ville gøre, hvis rollerne havde været anderledes, og det var dig der altid sad ved computeren og skrev med andre fyre.

• #39   5. maj 2009 jo det kan man!
    ellers er man ikke ansvarlig nok til at have en hund eller et andet dyr for den sags skyld.

• #40   5. maj 2009 sådan kan du da overhovedet ikke sammenligne det!
    gider slet ikke diskutere det. man har et ansvar når man har dyr. og det ansvar tæller stadig, selvom ens forhold går i stykker, og man må finde på noget andet. det er trods alt ikke dyrets skyld, at "vi" valgte en forkert fyr at bo sammen med.
    sådan er det bare. med dyr, følger der et ansvar. og et ansvar betyder, at du ikke bare kan tag dets liv, fordi din kæreste er et røvhul! godt at Søs er ansvarlig. når dem der råder hende, tydeligvist ikke er!

• #41   5. maj 2009 det skal bare ikke gå ud over hunden.

• #42   5. maj 2009 man kan sagtens tage en uddannelse selv om man har en hund!

Kommentér på:
Kan forholdet blive sundt igen? :/

Annonce