Kan forholdet blive sundt igen? :/ {{forumTopicSubject}}
Det er dybt seriøst det her, så derfor håber jeg på nogen kan se tingene lidt mere klart end jeg, da jeg står midt i det hele.
For en måned siden fandt jeg ud af at min eks havde en msn med ( hold nu fast ) knap 500 piger, som med glæde ville smide tøjet, hurtigere end lynet - min eks har så haft cyper sex med disse piger. Hvor længe ved jeg ikke, men jeg tog ham i det én gang, hvor jeg var gået i seng, da jeg pludselig var våget op kl 06 om morgenen, alene ( det er ikke ualmindeligt ) men jeg tænkte jeg lige ville ind og se til ham, måske lokke ham med ind i seng. Da jeg kom ind i rummet til ham, sad han bare og gloede ind i væggen, spurgte hvad han lavede, og det viste sig at han faktisk var på vej i seng, så i seng vi gik. Da vi lå i sengen, holdt han om mig, og jeg lå lige og røg en smøg .. Synes det hele virkede akavet, så efter nr 2 smøg spurgte jeg min daværende kæreste om jeg måtte sætte mig ind på hans computer, og underligt nok kvækkede han ja. Da jeg åbnede bærbaren op, var der to samtaler igang, og det viste sig så han havde haft cypersex med de tøser, og flirtet så selv casavova er på bar bund. På dette tidspunkt kom vi selvfølgelig sammen, har boet sammen i 1½ år, og lige flyttet til en ny by for en måned siden hvor han har boet 20 fra hele hans liv. Tiden er nu gået, og vi var været on / off .. har prøvet at tilgive så godt jeg kunne, og prøve at lade alt være som det var engang. Men min eks er faktisk blevet et rigtig røvhul. Jeg har gået de sidste 14 og være on / off med ham fordi han er sådan en røv. Vi har tit huset fyldt med venner, som sidder og spiller computer, ser film og hygger. Min eks spiller computer rigtig rigtig meget, men normalt kommer han da ind og ser en film engang imellem med os andre, da jeg forleden spurgte om han ikke kom ind og så en film var han bare care, og blev siddende, og lige i det sekundt gik det op for mig, at det var alt for latterligt at spilde mere tid i det her forhold, da jeg føler jeg ene og alene prøver at kæmpe videre, selvom jeg er helt smadret indeni. Jeg gjorde det så klart for ham, at nu måtte vi flytte fra hinanden, og slutte det her, stadig være gode venner, men heller ikke mere. Det er 2 dage siden, lige siden har han været en helt anden. F.eks. igår der lavede han nogle rugbrødsmadder til mig, hvor han havde skåret hjerter ud, og ellers bare var så sød som han plejer at være. Vi var ikke sammen, men han var flink, og jeg fik sådan en lidt rar følelse indeni. Efter det gik vi ind i sengen for at ligge lidt og slappe af, vi havde begge været på arbejde og var smadret, da jeg vågede igen var kl 02, og han lå og kiggede på mig. Pludselig snakkede han bare, alt hvad han havde på hjertet, hvor højt han elskede mig, og at jeg var den dejligste han nogensinde havde mødt. At han ikke ville kunne klare at se andre være sammen med den pige, som betyder allermest i hele verden for ham. .. Men jeg har jo heller ikke lyst til at være sammen med andre Jeg ville vare ønske at alt blev som for 2 måneder siden. Vi har fucket det hele om de sidste 14 dage, hvis nogen har set fight club, så er det sådan set sådan et forhold vi har haft.
Er der nogen som tror det forhold nogensinde kan blive sundt og normalt igen ? Eller er det bare for fucked ? ..
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 25 Svar: 305
maj 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 50
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 228
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 252
Efter min mening har han opbrudt ham chancer, men det skal jeg jo selvfølgelig ikke bestemme..
Håber du finder ud af noget positivt, og ikke bliver skuffet...
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 114
. I KILL YOU! . - drengen burde kunne styre sig selv, han er en stor dreng.
Og store drenge skal kunne tage ansvar for dem selv -_-
Gider ikke holde folk i snor, de skal kunne gå når de vil, og have mulighed for at lave lort, så de kan lære af det. Jeg er ikke deres mor, mere en lærestreg end deres mor. Men nu hvor han har lavet lort, vil han alligevel ikke smutte.
Jeg lader mig friste, fordi kærlighed gør blind, og jeg elsker ham højt.
Hvorfor ved jeg nogengange ikke længere, men følelsen er der.
Jeg ville dræbe og dø for denne fyr, eller den som han var engang, og har været de sidste 2 dage :-S
jan 2009
Nogengange er det bare trygheden i ham. hans duft, vores minder, en man kender så godt at et blik siger mere end ord.
Jeg ved det ikke, jeg er så fustreret og forvirret.
aug 2008
jul 2007
Ta hjem til nogen du holder af, og blive der et par dagen til du finder lidt ro i dig selv...
Men én ting er sikkert, gå aldrig tilbage til en fuser.. uanset hvor sød, dejlig og kærlig han har været, for det er jo tydelig at han ikke er det mere... han leger bare med dine føelser...
jan 2009
aug 2008
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 238
sådan en msn player. puha.
- men jeg var så heldig at en af de tøser
han gjorde det med, tog screenshots af ham,
når han selv stod og strippede og spillede pik på
cam. + af samtalerne. han havde så bare ikke hemmelig
msn, han havde flere.
folk der sidder og har cam sex og så videre. adderbadder.
- det er for klamt. specielt når man har en kæreste.
aug 2008
jan 2009
trampernetteh : - Selvom de ikke har rørt ved hinanden, synes jeg stadig jeg føler et svigt, det han skrev til de piger, stikker hårdere end en kniv i hjertet. *
Jeg tog også selv screenshot af det, og har gemt det så han ikke kan slette det, for det er ikke en rar ting at have på sig. Jeg vil ikke bruge det til noget, andet end hvis han engang siger til hans venner jeg er en syg kælling, så kan jeg bevise det omvendte. men ja, alt det han har udsat mig for, på en eller anden måde, så gør det, det bare så svært at skride for det hele.
mar 2008
selvom han er "sød" nu, bliver han det samme nar
lige så snart han har vundet dig tilbage.
sådan er drenge. nogle vatpikke.
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 69 Emner: 19 Svar: 424
jul 2007
Ingen grund til at dømme alle over én kamp..
aug 2008
mar 2008
jan 2009
Det er bare svært, for hvis det bliver mit valg er jeg så godt som helt alene i denne by, jeg har min højt elskede hund, så jeg kan ikke flytte, for det er ikke sådan lige at finde et sted hvor man må have hund, jeg blev som sagt fyret igår, og jeg kan ikke betale huslejen alene. Jeg mister en del af mig selv hvis jeg smider ham væk, jeg bliver så ufattelig alene. DET er jeg virkelig bange for!
Alene, ensom og ødelagt.
Men det er sandt hvad i siger, og det bliver aldrig det samme igen. Aldrig.
aug 2008
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.338
jan 2009
Nej jeg havde lidt håbet på at blive i denne lejlighed og så finde en som vil leje et værelse, man må jo trods alt have hund her, så burde være muligt. Hvis det er sådan det ender.
jan 2009
jan 2009
starter på gymnasium til august.
Jeg arbejdede som kok.
Viborg.
Rottweiler, dobermann, amerikansk staffordshire terrier.
aug 2008
jan 2009
aug 2008
jan 2009
Det er lige det.
Er blevet røvrendt gang på gang, det værste er jeg tildels selv er skyld i det.
Det er bare nemmest at se det gode i folk synes jeg .
aug 2008
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
og det der med at skille sig af med hunden........styr jer lige.
ens hund er netop det der holder en oppe.hunden er en rigtig god ven. den får en med ud når man er trist.
aug 2008
aug 2008
jan 2009
Det er tidspild, men for fanden hvor er det svært at tage det første skridt og så skride fra alt man kender, og har bygget sin hverdag op på.
*bambi* Jo det er på sin side godt nok at være fri fra arbejdet, men jeg skal starte på skole her i byen til august, og havde egentlig forestillet mig at dette var den ny jeg ville finde ro i. Jeg har intet at tage tilbage til
Og ja det er nemlig rigtig, min hund, får mig til at overleve dagene, fordi hun får mig ud og til at grine.
jan 2009
[ Eeny meeny miny moe ] - NU Med Nye Annoncer ! -
Ja, det er bare så svært, men du ved nogenlunde hvad der er sket.
Jeg er bare på bar bund uden ham ved min side, det er et helt nyt liv at starte på. Hvilket skræmmer mig.
Men som jeg kan se, så giver du mig fremtid, for du ser ud til at nyde livet stadig
- løvinden.
jun 2007
Følger: 29 Følgere: 29 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 845
det var da noget dybt useriøst at sige! hvis man har købt en hund, har man fanme også et ansvar! ville du synes det var fedt at DU skulle aflives, fordi dine forældre skulle skilles? nej vel. groft skåret ud. men det er det samme. bare pga. lidt modgang, kan du fanme ikke skille dig af med at ansvar du tog, da det gik bedre! og da man købte den hund, havde man vel også i tankerne, hvad der kunne ske engang ude i fremtiden. synes virkeligt det var barnligt sagt.
Søs: drop ham, og find noget bedre. når først han er i gang med det der, holder han ikke op igen.
og synes du lyder fornuftig nok til selv at handle (: prøv evt. at snak med veninder eller forældre om det. eller tag en virkelig seriøs snak med ham om det. det tror jeg ville hjælpe (: spørg ham. om hvad han selv ville gøre, hvis rollerne havde været anderledes, og det var dig der altid sad ved computeren og skrev med andre fyre.
jun 2007
ellers er man ikke ansvarlig nok til at have en hund eller et andet dyr for den sags skyld.
jun 2007
gider slet ikke diskutere det. man har et ansvar når man har dyr. og det ansvar tæller stadig, selvom ens forhold går i stykker, og man må finde på noget andet. det er trods alt ikke dyrets skyld, at "vi" valgte en forkert fyr at bo sammen med.
sådan er det bare. med dyr, følger der et ansvar. og et ansvar betyder, at du ikke bare kan tag dets liv, fordi din kæreste er et røvhul! godt at Søs er ansvarlig. når dem der råder hende, tydeligvist ikke er!
jun 2007
jun 2007
Kan forholdet blive sundt igen? :/