{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.343 visninger | Oprettet:

Eks kæreste - Søsteren er hot. {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom.

Jeg har for nogle år siden kommet sammen med en pige, som jeg egentlig ikke havde de store følelser for. Hun er rigtig sød, og helvedes dejlig. Men da vi kom sammen, havde jeg egentlig meget mere interesse for søsteren, hvilket jo er en rigtig dum ting i den givende situation.

Jeg har været sammen med min eks kæreste flere gange siden når vi er mødtes i byen osv, vi er begge overbeviste om, at det kun er noget vi gør fordi vi stadig er tiltrukket af hinanden, så fred være med det.

Men nu er jeg begyndt at hænge ud med søsteren, som jeg kiggede meget efter den gang jeg var sammen med min eks. Hvorfan i hele hule helvede kan jeg fortælle hende, uden at virke som en følelses kold fyr, at jeg egentlig altid har synes godt om hende og har lyst til mere end bare at ses som flirt. Vi flirter og alt hvad der tilhøre, men vi er ikke sammen. Jeg kan ikke få mig selv til det, da jeg ikke vil være et svin overfor min eks.

Jeg har været sammen med mange damer, men når det kommer til følelser, så gider jeg det ikke.. Og så tager jeg afstand fra det da jeg tænker at jeg ikke vil såre andre på grund af jeg selv ved jeg er ikke kan være tro mod dem alligevel smiley

Men søsteren her, hende må jeg bare ha fat i nu - Mit spørgsmål lyder, kan jeg tillade mig at fortælle hende situationen ?

Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks kæreste - Søsteren er hot.
Kommentér på:
Eks kæreste - Søsteren er hot.

Annonce