1.272 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Par Par

Hej baboom folk
Jeg har et lille problem, som jeg ikke helt kan beslutte mig for, hvad jeg skal gøre. Jeg er ved at læse HF, hvilket jeg gør med en fyr, min nuværende kæreste. Han kunne lide mig fra da vi mødtes til mødet indenvi skulle starte på HF. Det blev så til mere og mere, og vi begyndte at skrive sammen, jeg troede dog kun, at det var som venner, men han kunne lide mig mere og mere. Jeg valgte så at give ham en chance, og vi har nu haft noget i godt og vel et halvt år. Jeg kunne ikke lide ham, da valgte at give ham en chance, men faldt så en eller anden mærkelig måde for ham? Eller jeg ved ikke, om det var ham jeg faldet for, eller det var vores sex, som jeg var vild med. Men vi forsatte i hvert fald, og er stadig sammen nu. Men jeg er stadig i tvivl, elsker jeg ham virkelig? Jeg føler ikke det store, når vi kysser. Men jeg synes, at det er dejligt/hyggeligt at holde ham i hånden, ligge med ham osv., men om det er bare normal kærtegns glæde, eller om det fordi jeg føler noget, det ved jeg ikke? Er der nogen '' psykologer '' til stede, som kan udspørge om noget, så jeg finder frem til et svar. Jeg skal mødes med ham igen tirsdag, og jeg bliver virkelig nød til at finde ud af noget inden. Kan i hjælpe? Jeg vil ikke tage samtalen op med ham, da jeg er sådan i tvivl, hvilket jeg også har sagt til ham, og han forstår mig, men siger, at han håber, at vi vil forsætte, det er til ingen hjælp.

Ja jeg har oprettet det igen, for at få flere råd og mere diskution ud af det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Par
  • lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #1   27. maj 2009 Enten er man forelsket eller så er man ikke.. Længere er den ikke..

Lyder mest som noget trygheds noget det der.. Som om du savner en eks.

• lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #2   27. maj 2009 enig med ulrik N O

• Janni L
    Janni L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #3   27. maj 2009 Der er ingen der ved hvordan dine følelser er til ham, og derfor ingen der kan finde dit svar for dig. Du må selv mærke efter hvad du føler..

Det kan godt være det er fordi du er bange for at stå alene og mangler noget tryghed. Men så synes jeg det er synd for ham.

• #4   27. maj 2009 lindl L :
    Undskyld jeg spørg dumt. Men der var også en anden, som skrev noget med noget tryghed. Hvad mener i med det? Endnu en gan undskyld at jeg spørg dumt.

• #5   27. maj 2009 . I KILL YOU! . :
    Problemet er jo, at jeg kunne ikke lide ham i starten, men at jeg blot gav ham en chance. Jeg troede så, at jeg faldt for ham, men jeg er virkelig i tvivl, om jeg føler noget for ham.

• #6   27. maj 2009 Ulrik N O :
    Hvad hentyder jeg til? Jeg er selv så meget i tvivl, og det er derfor, at jeg har brug for at høre andres vurdering, andet end mine veninders, venners osv., nogen som ikke kender ham og jeg. Da de synes, at vi er åh så fantastiske sammen, og det gør det endnu sværere.

• #7   27. maj 2009 Janni L :
    Jeg er bestemt ikke bange for at stå alene. Jeg må ærlig indrømme, at jeg alle dage har være meget player agtig, og haft meget travlt. Så det piner mig også lidt, at jeg skal tag tid til ham, når min tid er så knap i forvejen. Så det er bestemt ikke tryghed, da jeg også elsker at tage ud i byen og more mig, og tænke på om jeg nu dummer mig.

• #8   27. maj 2009 Tryghed er lige netop det med at stå alene vs. at have en. og det er tit trygt at ha en tæt på smiley

hmm.. efter sidste indlæg til janni tænker jeg bare, om det er fordi, du ikk er klar til noget fast? lyder som om at du gerne vil have ham, men alligevel vil "videre"..

• #9   27. maj 2009 Lonnie L :
    Altså jeg ved det ærlig talt ikke, det er også grunden til, at jeg bliver nød til at snakke med nogen om det. Og grunden til at jeg opretter et indlæg her, er at alle mine venner og veninder, synes han er så sød, og vi passer godt sammen, så det er rigtig svært.
    Jeg synes ikke selv, at jeg er bange for at stå alene. Jeg har som sagt meget om ørene for tiden, opgaver, arbejde, lejlighed osv., så der er rigtig meget lige for tiden. Også har jeg som sagt altid være lidt player type, og har godt kunne lide bare at gå i byen, ikke skulle tænke en kæreste osv. Men alligevel er det da også rart med en fyr, men alligevel tror jeg ikke, at det på grund af tryghed, at jeg stadig er sammen med ham.
    Jeg ved ikke, om jeg vil have ham, og jeg er ved at blive sindsyg over at gå og tænke over det. Jeg holder af ham, men er det som ven eller mere? Jeg elsker ham, men er det som ven eller mere? Vil jeg savne ham, hvis vi stoppede? Ja, men jeg har ham jo stadig som ven, og er det ikke godt nok? For ser jeg ham som mere? Vil jeg forsætte? Måske - men er det fordi, at jeg elsker ham? Det ved jeg ikke, for jeg ser ham også som en god ven. Ser jeg ham som en partner? Nej, jeg kan ikke se os sammen, og ser os heller ikke som et par, men mere som en lang flirt.

• #10   27. maj 2009 Så synes jeg at du skal stoppe det. du skal ikke lege med hans følelser. det synd smiley

• #11   27. maj 2009 Peanut B :
    Ja det har du nok ret i smiley
    Jeg tænker ikke på ham 24/7, men jeg tænker på ham. Jeg har været på ferie i en uge, og jeg har savnet ham, men det er nok mere vores sex, hvis jeg skal være ærlig. Ham savner jeg mere som ven, når vi sidder og snakker osv. Men jeg føler intet når vi kysser, det er jo altid dejligt med et kys, men det som når man kysser en i byen, synes jeg. Det giver ikke det der sus i maven, som det burde. Jeg vil rigtig gerne stoppe som venner, men det bliver svært, for han har kunne lide mig i al den tid, som vi har kendt i hinanden, og vi har aldrig rigtig bare kunne være venner.

• #12   27. maj 2009 Lonnie L :
    Det har jeg synes fra dag et af, men han ville have, at jeg gav ham en chance, hvilket jeg gjorde, og jeg begyndte at føle noget for ham. Men det er bare ikke nok, jeg ser os ikke som et par som sagt, og jeg kan ikke se os sammen. Men når vi snakker om det, så siger han, at han bare vil forsætte, og at det intet betyder for ham, og jeg vil jo også gerne forsætte, men synes bare at det synd, at jeg misbruger hans følelser på en eller anden måde. Men han siger jo, at han er ligeglad, men det er han jo ikke i bund og grund, tror jeg.

• #13   27. maj 2009 kan godt være at han er ligeglad, men det er du jo ikk? tror det er bedst for jer begge to at stoppe. han kan nok bare ikk lige se det i starten, men han skal nok komme videre.

• #14   27. maj 2009 Lonnie L :
    Ja det har du nok ret i, det tror jeg, at jeg vil gøre så.
    For jeg kan virkelig ikk bære, at jeg skal såre ham endnu en gang smiley

• #15   27. maj 2009 Peanut B :
    Jeg vil til en fest for en måned siden, hvor jeg mødte en gammel flamme. Og jeg kom også til at kysse med ham, hvor jeg følte mere end for ham, som jeg har noget med nu, det var ikke så godt. Men det var det, som fik mig til at vågne op.
    Nej det er netop det, jeg tror, at jeg er mere vild med vores sex end ham, og det er jo ikke godt.

• #16   27. maj 2009 nemlig smiley

• #17   27. maj 2009 Lonnie L :
    Jeg afviste ham nemlig to gange i starten af uddannelsen, også har jeg såret ham et par gange igennem vores forhold, så det går bare ikke. Han er bare så glad for mig, så jeg ved, at han vil bryde helt sammen smiley

• #18   27. maj 2009 ved det er hårdt. men nok nødvendigt?

• #19   27. maj 2009 Lonnie L :
    Af en eller anden mærkelig grund, så var det ikk hårdt for mig, for jeg følte jo intet for ham. Og da vi tog en snak tre måneder inden i forholdet, der rørte det mig heller ikk, jeg blev mere lettet.

• #20   27. maj 2009 Lonnie L :
    * Men han blev meget sur, da han var ked af det.

• #21   28. maj 2009 helt enig med Peanut B smiley

Det vil klart være bedst at få stoppet det nu..

• #22   28. maj 2009 Katja . :
    Okay mange tak for svaret (:

• #23   29. maj 2009 Spørgsmålet er vel bare; savner du ham når han ikk er der? ikk om du savner at få et kram, at holde i hånd osv.. savner du HAM?
    Jeg tror godt jeg kender svaret, og gør du nu nok ogs selv smiley du er vidst det man kalder en tryghedsnarkoman smiley og det er synd at holde knægten for nar! smiley

• #24   29. maj 2009 LilLarsen ! :
    Jamen jeg har ikk brug for tryghed, det er det, som jeg ikke forstår?
    Jeg har super travlt, arbejder flere timer om dagen, læser og har en lejlighed, og tre hunde som også skal passes. Så jeg har ikke rigtig tiden til en kæreste? Og som jeg har skrevet til flere af de andre, så har jeg altid være en player type, så jeg tænker lidt, jeg kan finde noget der bedre, når jeg er i byen. Jeg ved ikke om jeg savner ham, jeg savner ham i hvert fald ikke mere, end jeg savner mine veninder. Og da jeg var på ferie i 7 dage, der tænkte jeg slet ikke på ham. Jeg savner ham nok på den måde, at jeg savner sex. Da jeg ikke kan få mig selv til at være ''utro'', men tænker tanken tit.

Kommentér på:
Par

Annonce