1.537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Allan S
Allan S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :) Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :)

Hejsa. smiley

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg har behov for at komme ud med. Jeg har tidligere oprettet nogle emner herinde, da Jeg (som I vil vide hvis I har læst med) havde mødt en pige på 29, som Jeg har været lidt sammen med. Jeg har tilbragt en mængde tid sammen med hende, og hjulpet med at indrette hendes lejlighed osv.

Et par dage op til vores sidste aftale for godt 3 uger siden, døde hendes mor imidlertid, hvilket Jeg naturligvis var/er ked af, på hendes vegne. Jeg skriver så til hende om aftenen, hvor at jeg havde fået at vide hendes mor var død (vi havde skrevet og talt sammen i telefon flere gange efter jeg fik beskeden) - at hvis hun ikke kunne overskue at holde vores aftale to dage senere, skulle hun naturligvis bare sige til. Dén besked gik gennem på hendes telefon, og siden dendag har Jeg ikke kunnet få kontakt med hende. Hun svarer ikke på Facebook eller mail, og når man ringer til hendes telefon, får man denne besked - "du kan ikke få forbindelse til det ønskede nummer. Prøv venligst senere"

PS- Har overvejet vinklen med at ringe til hendes veninder, ( de af dem som jeg er blevet præsenteret for)- men synes alligevel ikke jeg vil.

Hvorfor tror I, at hun reagerer sådan? Eller rettere, IKKE reagerer?

Jeg ville blive gald for et seriøst svar, da det generer mig en smule. Jeg er egentlig mere eller mindre OK med, hvis ikke hun vil tale med mig mere, det kan jeg ikke ændre på. Men det mindste hun kan gøre, er da at sige det? Eller hvad?........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :)
  • #1   14. jul 2009 Kan du se at hun modtager dine beskeder, eller "bouncer" de bare med en fejlmeddelelse? Har tidligere oplevet at ét bestemt nummer blev "immunt" overfor mine beskeder, forstået på den måde at hver gang jeg skrev til lige netop den person fik han/hun aldrig beskeden smiley .. Og nej, vedkommende havde ikke blokeret mig, det gik selv over med tiden.

Udover det, så konfronter hende. Tag de nødvendige skridt, og få snakket med hende. Det kan godt være det virker drastisk, men det er bedre at få det overstået end at leve i uvished. Lige nu går du garanteret rundt og prøver at bilde dig ind at det bare er hendes telefon der er noget galt med osv, og at hun garanteret savner dig?

• Manuela C
    Manuela C Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #2   14. jul 2009 Hun er i sorg over at have mistet sin mor. Der er mega meget der skal ordnes via et dødsfald. Nok også derfor hun ikke svarer. Hav lidt tålmodighed, at miste sin mor er meget drastisk

• #3   14. jul 2009 HJÆLP HENDE

Led efter hende. ALDRIG efterlad en kvinde i sorg eller nød.

Søg efter hende, i det mindste bare for at få at vide hun er ok eller at hun ikke gider snakke med dig lige nu.

Vær sød og opsøg kontakt. Hun vil blive glad for det.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #5   14. jul 2009 Du kunne jo prøve at tage hjem til hende, du må jo vide hvor hun bor smiley Så bare sig, at du kiggede forbi fordi du var bekymret for hende eller sådan..

• #7   14. jul 2009 når vi ikk kender hende er det pænt svært at svare på?

- men hallo - jeg synes ogs det lyder, som at hun ikk gider snakke med dig agtigt? i;

det er ikke sikkert at det har noget med hendes mor at gøre?i;
    der er nogen der dropper folk på den måde;s
    ^ med ikk at svare på beskeder &' det shit /:

det lyder måske rimelige ånsvagt men face'it.

• #12   14. jul 2009 kontakt hendes veninder, eller bank på hendes dør.

- det hun gør, er alt for drenget, og så må du være tøset ;D

• Motip i
    Motip i Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 116
    #13   14. jul 2009 Bæveren på coke ;i !

haha du siger jo dig selv imod - du skrive det er et frit land og du kan skrive hva du vil ? Men hvis du kan skrive hva du vil så kan hun vel også ?
    Det er vist mere dig der er dum at høre på :S

• #14   14. jul 2009 Drop det mundhukkeri forfanden da... For latterligt at i gider det... Dette er en seriøs tråd...!

Jeg ville klart opsøge hende, eller kontakte hendes veninder...

Har du prøvet at ringe med hemmeligt nummer, eller fra en anden telefon ?... Der er intet være end at blive sat med tvivlen om "HVORFOR"...

• #16   14. jul 2009 Hvis det var mig ville jeg ikk have noget imod de ledte lidt smiley
    Som sagt, efterlad aldrig en person i sorg .. Måske har hun haft brug for lidt tid alene og vil så ikk være den første som tager kontakt igen?
    Jeg syntes du skal gøre alt for at finde hende hvis du mener hun er det værd smiley

• #17   14. jul 2009 nu kan jeg huske da min aller aller bedste kammerat døde, han var som et familiemedlem..

Jeg ville helst gerne være alene og kun snakke med nogle FÅ veninder...

Giv hende lidt tid, hun ska nok svare:O)

• #18   14. jul 2009 baboom's mirakel.

giver dig ret.
    da jeg mistede min bedste veninde, var det eneste jeg tænkte på,
    at være sammen med de andre som også stod hende nær.
    så tænker man ikke rigtig på så meget andet.

- og når det nu er hendes mor, så er det nok meget
    familien hun tænker på.

Kommentér på:
Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :)

Annonce