Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :) Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :)
Hejsa.
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg har behov for at komme ud med. Jeg har tidligere oprettet nogle emner herinde, da Jeg (som I vil vide hvis I har læst med) havde mødt en pige på 29, som Jeg har været lidt sammen med. Jeg har tilbragt en mængde tid sammen med hende, og hjulpet med at indrette hendes lejlighed osv.
Et par dage op til vores sidste aftale for godt 3 uger siden, døde hendes mor imidlertid, hvilket Jeg naturligvis var/er ked af, på hendes vegne. Jeg skriver så til hende om aftenen, hvor at jeg havde fået at vide hendes mor var død (vi havde skrevet og talt sammen i telefon flere gange efter jeg fik beskeden) - at hvis hun ikke kunne overskue at holde vores aftale to dage senere, skulle hun naturligvis bare sige til. Dén besked gik gennem på hendes telefon, og siden dendag har Jeg ikke kunnet få kontakt med hende. Hun svarer ikke på Facebook eller mail, og når man ringer til hendes telefon, får man denne besked - "du kan ikke få forbindelse til det ønskede nummer. Prøv venligst senere"
PS- Har overvejet vinklen med at ringe til hendes veninder, ( de af dem som jeg er blevet præsenteret for)- men synes alligevel ikke jeg vil.
Hvorfor tror I, at hun reagerer sådan? Eller rettere, IKKE reagerer?
Jeg ville blive gald for et seriøst svar, da det generer mig en smule. Jeg er egentlig mere eller mindre OK med, hvis ikke hun vil tale med mig mere, det kan jeg ikke ændre på. Men det mindste hun kan gøre, er da at sige det? Eller hvad?........
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 136
Udover det, så konfronter hende. Tag de nødvendige skridt, og få snakket med hende. Det kan godt være det virker drastisk, men det er bedre at få det overstået end at leve i uvished. Lige nu går du garanteret rundt og prøver at bilde dig ind at det bare er hendes telefon der er noget galt med osv, og at hun garanteret savner dig?
jul 2009
Følger: 1 Svar: 4
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.043
Led efter hende. ALDRIG efterlad en kvinde i sorg eller nød.
Søg efter hende, i det mindste bare for at få at vide hun er ok eller at hun ikke gider snakke med dig lige nu.
Vær sød og opsøg kontakt. Hun vil blive glad for det.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 129 Svar: 325
- men hallo - jeg synes ogs det lyder, som at hun ikk gider snakke med dig agtigt? i;
det er ikke sikkert at det har noget med hendes mor at gøre?i;
der er nogen der dropper folk på den måde;s
^ med ikk at svare på beskeder &' det shit /:
det lyder måske rimelige ånsvagt men face'it.
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 238
- det hun gør, er alt for drenget, og så må du være tøset ;D
apr 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 116
haha du siger jo dig selv imod - du skrive det er et frit land og du kan skrive hva du vil ? Men hvis du kan skrive hva du vil så kan hun vel også ?
Det er vist mere dig der er dum at høre på :S
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 90
Jeg ville klart opsøge hende, eller kontakte hendes veninder...
Har du prøvet at ringe med hemmeligt nummer, eller fra en anden telefon ?... Der er intet være end at blive sat med tvivlen om "HVORFOR"...
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 168
Som sagt, efterlad aldrig en person i sorg .. Måske har hun haft brug for lidt tid alene og vil så ikk være den første som tager kontakt igen?
Jeg syntes du skal gøre alt for at finde hende hvis du mener hun er det værd
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 17 Svar: 153
Jeg ville helst gerne være alene og kun snakke med nogle FÅ veninder...
Giv hende lidt tid, hun ska nok svare:O)
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 238
giver dig ret.
da jeg mistede min bedste veninde, var det eneste jeg tænkte på,
at være sammen med de andre som også stod hende nær.
så tænker man ikke rigtig på så meget andet.
- og når det nu er hendes mor, så er det nok meget
familien hun tænker på.
Reagerer ikke? KUN FOR PIGER. :)