2.828 visninger
|
Oprettet:
Savner hende :( {{forumTopicSubject}}
Ja folkens hvad skal jeg gøre. jeg savner hendes varme blik og hendes kærlighed... Jeg savner hende helt vildt men er bange for at hvis jeg bare fyrer den af med at sige at jeg savner hende og elsker hende, at hun bare vil sige okay færdig med det, eller deromkring, hun slog op pga hun ikke havde overskud til et forhold. efter vi ikke er sammen mere skriver hun ikke så meget til mig
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
1. Drop hende og kom videre
2. Skriv til hende og hun vil hade dig mere og mere, og til sidst være ligeglad.
3. Lad vær og ta kontakt til hende, håb på det bedste, måske skifter hun mening. Men til den tid har du måske indset, hun ikk var så speciel alligevel.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 26
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 26
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.506
jeg gjorde som i Henriks nummer to, ikke smart.
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 419
er sempelthen ikke til at læse
jeg havde et forhold kørende for 1½ måned siden. hun var ikke parat til forhold som jeg accepterede, men jeg kunne ikke droppe hende og komme videre. jeg overså nr1 i henriks beskrivelse og gjorde nr 2. hun blev mere og mere ligeglad men IKKE helt!!!!, en dag blev hun sur på mig uden grund (kender ikk grunden og hun fortalte mig den aldrig) og siden hun var sur ville jeg jo ikke skrive til hende for jeg hviste hun ikke svarede tilbage! og så skrev hun og sagde at hun kunne se at hun intet betød for mig fordi jeg ikke havde skrevet, WHAT TO DOO!!!!
skrev jeg blev hun ligeglad
og skrev jeg ikke, så betød hun intet for mig!
men som sagt det over en måned siden og jeg er videre men det er bare lige en lille ting jeg ville tage op i de 3 ting! som henrik siger, og de er sku ikke lige heldige alle gangene
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.576
Nej, seriøst, hvorfor hælde mere benzin på bålet?
Det har ALDRIG - ALDRIG hjulpet nogen at sige "I love falaffel" efter, at man er blevet dumped... aldrig
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 137
Mit råd ville nok være at bare prøve at komme videre. Det vrimler jo med friske tøser rundt omkring.
aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
Savner hende :(