{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Alder - Kun til piger {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har et spørgsmål til Jer som jeg meget håber at I vil svare seriøst på-

Sagen er, at jeg virker ældrer end jeg egentlig er - og derfor nok også mere "voksen" end andre på min egen alder. Jeg får tit at vide at jeg er "overlegen på en god måde, meget karismatisk osv når jeg er sammen med mine venner og veninder". Det er jeg naturligvis kun glad for, og det generer mig ikke i dagligdagen - men jeg har svært ved at finde en kæreste, da jeg oplever at piger opfatter dette som et problem.

Mit spørgsmål til Jer er nu - hvordan ville I have det med at være kærester med en fyr på 22, men som virker som en på 27 - 28?

Ville I lede i denne aldergruppe, eller hvad?

Jeg er ganske alm ellers - arbejde, egen lejlighed, bil og rimelig godt med penge, ryger ikke og har ikke andre former for misbrug (narko, hash, piller osv)

Tak for nogle seriøse svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder - Kun til piger
  • #1   11. dec 2009 Det ligner lidt en kontakt annonce?
    Mvh Danny

• #2   11. dec 2009 tror de fleste piger ville skrige YES... endelig en voksen mand..

de fleste piger går jo efter fyrer der er ældre, fordi de er mere modne.. at du er 22 og meget moden er vel bare et plus for dit vedkomne..

og undskyld jeg skrev smiley

• #3   11. dec 2009 Alder har intet at sige, når det drejer sig om kærlighed...
    Mvh Danny

• #5   11. dec 2009 hahahahahaha.. det er vist åbenlyst for enhver hvad formålet er med dette emne..

• #6   11. dec 2009 Det er da lige meget om manden søger en dame denne vej.. hvis det gør ham glad så kan det bestemt ikke ødelægge min dag.. Held og lykke ned det..