Alder - Kun til piger {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et spørgsmål til Jer som jeg meget håber at I vil svare seriøst på-
Sagen er, at jeg virker ældrer end jeg egentlig er - og derfor nok også mere "voksen" end andre på min egen alder. Jeg får tit at vide at jeg er "overlegen på en god måde, meget karismatisk osv når jeg er sammen med mine venner og veninder". Det er jeg naturligvis kun glad for, og det generer mig ikke i dagligdagen - men jeg har svært ved at finde en kæreste, da jeg oplever at piger opfatter dette som et problem.
Mit spørgsmål til Jer er nu - hvordan ville I have det med at være kærester med en fyr på 22, men som virker som en på 27 - 28?
Ville I lede i denne aldergruppe, eller hvad?
Jeg er ganske alm ellers - arbejde, egen lejlighed, bil og rimelig godt med penge, ryger ikke og har ikke andre former for misbrug (narko, hash, piller osv)
Tak for nogle seriøse svar
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 451
Mvh Danny
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
de fleste piger går jo efter fyrer der er ældre, fordi de er mere modne.. at du er 22 og meget moden er vel bare et plus for dit vedkomne..
og undskyld jeg skrev
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 451
Mvh Danny
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 598
og hvorfor er der flest fyrer ser svarer herinde.. SKRÆMMENDE!!
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
Prøv ARTO
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 147
Altså:
a) Du kan jo lade være med at kigge efter piger på Arto, hvis du ser ud og opfører dig som en på 27-28 år.
b) Du kan lade være med at gå på sodavands diskotek/halbal og lede efter piger, igen samme grund som a).
Kan du se, hvor jeg vil hen?
Du må lede efter nogle piger der måske er ældre end dig, komme i miljøer hvor pigerne er ældre end dig, hvis du er så voksen og moden som du skriver.