{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Alder - Kun til piger {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har et spørgsmål til Jer som jeg meget håber at I vil svare seriøst på-

Sagen er, at jeg virker ældrer end jeg egentlig er - og derfor nok også mere "voksen" end andre på min egen alder. Jeg får tit at vide at jeg er "overlegen på en god måde, meget karismatisk osv når jeg er sammen med mine venner og veninder". Det er jeg naturligvis kun glad for, og det generer mig ikke i dagligdagen - men jeg har svært ved at finde en kæreste, da jeg oplever at piger opfatter dette som et problem.

Mit spørgsmål til Jer er nu - hvordan ville I have det med at være kærester med en fyr på 22, men som virker som en på 27 - 28?

Ville I lede i denne aldergruppe, eller hvad?

Jeg er ganske alm ellers - arbejde, egen lejlighed, bil og rimelig godt med penge, ryger ikke og har ikke andre former for misbrug (narko, hash, piller osv)

Tak for nogle seriøse svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder - Kun til piger
  • #1   11. dec 2009 Det ligner lidt en kontakt annonce?
    Mvh Danny

• #2   11. dec 2009 tror de fleste piger ville skrige YES... endelig en voksen mand..

de fleste piger går jo efter fyrer der er ældre, fordi de er mere modne.. at du er 22 og meget moden er vel bare et plus for dit vedkomne..

og undskyld jeg skrev smiley

• #3   11. dec 2009 Alder har intet at sige, når det drejer sig om kærlighed...
    Mvh Danny

• #5   11. dec 2009 hahahahahaha.. det er vist åbenlyst for enhver hvad formålet er med dette emne..

• #6   11. dec 2009 Det er da lige meget om manden søger en dame denne vej.. hvis det gør ham glad så kan det bestemt ikke ødelægge min dag.. Held og lykke ned det..

og hvorfor er der flest fyrer ser svarer herinde.. SKRÆMMENDE!!

• #7   11. dec 2009 du svarer da selv? .. SKRÆMMENDE!

• #8   12. dec 2009 Du er fanme dummere end vådt bølgepap !!!!!

Prøv ARTO

• #10   12. dec 2009 Kan ikke forstå hvordan det hæmmer dig?
    Altså:
    a) Du kan jo lade være med at kigge efter piger på Arto, hvis du ser ud og opfører dig som en på 27-28 år.
    b) Du kan lade være med at gå på sodavands diskotek/halbal og lede efter piger, igen samme grund som a).
    Kan du se, hvor jeg vil hen?
    Du må lede efter nogle piger der måske er ældre end dig, komme i miljøer hvor pigerne er ældre end dig, hvis du er så voksen og moden som du skriver.

Hvis du kun omgås piger der er yngre eller samme alder som dig, og du føler du er for gammel til dem (det virker sådan, eftersom du spørger til råds her => altså du har ikke haft hæld ind til videre) så må du da selv tage initiativ og komme lidt ud på nogle andre jagtmarker!

• #11   12. dec 2009 Alder er jo ligegyldigt. Det der betyder noget er, hvodan man har det sammen. Og hvis det betyder, at du skal lede efter kvinder der er noget ældre end dig selv, for at finde nogen som matcher dig i "aldersmæssig-udseende" og modenhed, så er det det du skal.

• #12   12. dec 2009 kærlighed har ingen alder!

• #13   12. dec 2009 Mr Eldorado !
    You said it!

• #14   12. dec 2009 Man er så gammel som man er sådan er det, hverken mere eller mindre.

• #15   12. dec 2009 hm... ikke alle:

"WHYYYYY GOD!?! I THOUGHT WE HAD A DEAL?!"

for dem som ved hvor det citat er fra
    smiley

• #16   12. dec 2009 alder er fuldstændig ligemeget?
    hvis du virker som en der er ældre, og måske lidt mere moden er det bare fedt?
    bare du ikke er en far-type, hvis du forstår hvad jeg mener.
    altså, hvis du er klar på noget sjov og spas, så er det ligemeget.
    så længe du er 22, og måske noget mere moden, så vil piger da blive glade nok smiley

• #17   12. dec 2009 ingen normale velfungerende kviner gider ha en fyr som er er 22 og går og tror han opfører sig som en på 28....

kærlighed har alder... man må godt finde sin plads i rangen os lige blive der... når du er 28 kan du få kærester der er på alder.

vil være flov hvis jeg som er 30 år kommer sammen med en lille dreng på 22 eller 24

Kommentér på:
Alder - Kun til piger

Annonce