Alder - Kun til piger {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et spørgsmål til Jer som jeg meget håber at I vil svare seriøst på-
Sagen er, at jeg virker ældrer end jeg egentlig er - og derfor nok også mere "voksen" end andre på min egen alder. Jeg får tit at vide at jeg er "overlegen på en god måde, meget karismatisk osv når jeg er sammen med mine venner og veninder". Det er jeg naturligvis kun glad for, og det generer mig ikke i dagligdagen - men jeg har svært ved at finde en kæreste, da jeg oplever at piger opfatter dette som et problem.
Mit spørgsmål til Jer er nu - hvordan ville I have det med at være kærester med en fyr på 22, men som virker som en på 27 - 28?
Ville I lede i denne aldergruppe, eller hvad?
Jeg er ganske alm ellers - arbejde, egen lejlighed, bil og rimelig godt med penge, ryger ikke og har ikke andre former for misbrug (narko, hash, piller osv)
Tak for nogle seriøse svar
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 451
Mvh Danny
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
de fleste piger går jo efter fyrer der er ældre, fordi de er mere modne.. at du er 22 og meget moden er vel bare et plus for dit vedkomne..
og undskyld jeg skrev
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 451
Mvh Danny
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 598
og hvorfor er der flest fyrer ser svarer herinde.. SKRÆMMENDE!!
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
Prøv ARTO
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 147
Altså:
a) Du kan jo lade være med at kigge efter piger på Arto, hvis du ser ud og opfører dig som en på 27-28 år.
b) Du kan lade være med at gå på sodavands diskotek/halbal og lede efter piger, igen samme grund som a).
Kan du se, hvor jeg vil hen?
Du må lede efter nogle piger der måske er ældre end dig, komme i miljøer hvor pigerne er ældre end dig, hvis du er så voksen og moden som du skriver.
Hvis du kun omgås piger der er yngre eller samme alder som dig, og du føler du er for gammel til dem (det virker sådan, eftersom du spørger til råds her => altså du har ikke haft hæld ind til videre) så må du da selv tage initiativ og komme lidt ud på nogle andre jagtmarker!
jan 2008
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 14
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
You said it!
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
jan 2008
"WHYYYYY GOD!?! I THOUGHT WE HAD A DEAL?!"
for dem som ved hvor det citat er fra
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 32
hvis du virker som en der er ældre, og måske lidt mere moden er det bare fedt?
bare du ikke er en far-type, hvis du forstår hvad jeg mener.
altså, hvis du er klar på noget sjov og spas, så er det ligemeget.
så længe du er 22, og måske noget mere moden, så vil piger da blive glade nok
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
kærlighed har alder... man må godt finde sin plads i rangen os lige blive der... når du er 28 kan du få kærester der er på alder.
vil være flov hvis jeg som er 30 år kommer sammen med en lille dreng på 22 eller 24
Alder - Kun til piger