{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Træls alder.. {{forumTopicSubject}}

Hey

Fylder 17 i morgen og så kom jeg til at tænke på at det er en kedelig fødselsdag fordi:
Man må ikke noget ekstra. 15: buskemyndig, 16: scooter og 18: bil/myndig.. Men 17, det er sku lidt træls (:

Men så er der selvfølgelig kun et år til bil smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træls alder..
  • #1   24. mar 2010 Ups.. Nu er klokken blevet over 12, så det er ikke i morgen (:'

Hehe, sådan kan man jo også se på det smiley

• #2   24. mar 2010 Tillykke.. Men ja. 17 år er en kedelig alder, og bare et år som skal overståes!

• #3   24. mar 2010 Tak smiley

Det skal bare overstås, men mon ikk det går ;P

• #4   24. mar 2010 jeg blir 19 på søndag, det er efter min mening værre, for nu er man blevet så gammel at der ikke kommer nogen goder ud af at blive ældre smiley ville gerne blive 17 igen, hvis ikke det var fordi jeg er skide afhængig af at ha kørekort smiley

men tillykke med fødselsdagen - det er en god måned smiley

• #5   24. mar 2010 haha, det er lang tid siden min profil tekst er blevet opdateret kan jeg se smiley - det er faktisk lidt tragisk, har stadig kattene, men hamstrene er døde, kaninen stak af, og hesten er blevet solgt smiley - så min mini zoo er blevet mini mini smiley dog er der vist blevet føjet en ekstra kat til smiley

• #6   24. mar 2010 Caramelle: Tak (: Men når du bliver 21 så må du køre større motorcykler, hvis det da er noget man dyrker (:

• #7   24. mar 2010 Det er sjovt, det eneste jeg kunne tænke mig i verden, er en stram 17-årig (pige, haha)...

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 424
    #8   24. mar 2010 Ja alt over 18 er sgu da værre!
    Ville gerne være 15 igen... Det var sgu en fed alder!

Ynkeligt at man i en alder af 20 sidder og brokker sig!!!

• #9   24. mar 2010 kunne godt tænke mig at få en motorcykel, men det er ikke noget jeg går så meget op i lige nu smiley - men du skal jo bare se det fra den positive side - nu er der kun èt år til du kan få kørekort smiley - tror mig det går lige pludselig hurtigt smiley

• #10   24. mar 2010 Ditte: Se, det kan jo så forstås på to måder. Enten mener du, at der ikke findes 17-årige piger, der er stramme (hmm, jeg har da plukket blomsten på én da jeg var 19, haha), eller også mener du ikke, at jeg kan finde en 17-årig?

Tsk smiley

• #11   24. mar 2010 Evigblæst, du lagde "selv op" til det svar, jeg gav, så luk røven smiley

• #12   24. mar 2010 rofl, du er sgu da for sjov. Jeg svarede endda med smileys på det, du skrev, hvorefter du kom med et tøsefornærmet og nærmest ufatteligt tåbeligt svar/angreb.

Jeg skrev præcis det, jeg kunne tænke mig, det eneste jeg undlod at skrive var "lige nu".

Men fint, du blev forarget, det passer mig aldeles glimrende.

• #13   24. mar 2010 hvis man er 89'er er 17 en awesome alder, så kan man lige tage en lille skrue trækker og lave 9 tallet på en sygesikring om til et 8 tal smiley

• #14   24. mar 2010 gid jeg var 18 igen smiley .. føler mig gammel som 21årig :b

Kommentér på:
Træls alder..

Annonce