Tænker jeg for meget? {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom.
Ja nu bliver jeg nødt til at få svar på, om jeg tænker for meget over tingene, når det angår sex.
Min kæreste og jeg har tit sex, og gerne flere gange om dagen. Men her på det sidste, har jeg ikke kunne få ham til at komme ved at give ham et blowjob, hvilket jeg ellers altid har kunne, hvad pokker er der galt? Han siger, at han nyder det, elsker det, og at jeg gør det godt. Hvilket jeg også kan mærke, da han spænder i hele kroppen, ryster og stønder helt vildt, men ja alligevel, han kommer jo ikke?
Og det er det samme under sex, nogle gange. Det er sket to gange, at han ikke er kommet, en gang var ved en quiker, hvilket måske har været årsagen, også en gange af de flere gange på en dag - kan det have noget at gøre med, at det måske var om morgenen, og at han måske var lidt træt eller lignende, han kommer senere på dagen nemlig.
Jeg spurgte ham ad, og vi snakkede om det, han sagde selv at han var træt, men at det virkelig var godt, og at det jo ikke skal afhænge af at komme hver gang, men om det er dejligt.
Tænker jeg for meget over, at han skal komme hver gang? Jeg føler bare, at det er mig, der er elendig, når han ikke kommer.
Hilsen Tina P
jan 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 37
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
og pas nu på at du ikke bliver så opsat på at han skal komme at det ødelægger sexlivet.
nogen gange kommer den ene andre gange den anden, og nogen gange begge gange.
At jeg kommer er ikke et must.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
Jeg har selv tænkt tanken, at jeg tænker for meget over det. Da jeg super gerne vil tilfredsstille ham, og derfor gerne vil have, at han kommer. Men som sagt er det sket en enkelt gang, at han ikke er kommet, hvilket gik mig lidt på - men okay, jeg kommer heller ikke hver gang selvfølgelig, men ja alligevel. Jeg føler bare ikke, at det så var godt nok, da han plejer at komme - selvom han sagde, at han nød det.
Og med hensyn til blowjob, så er han ikke kommet de senere gange, selvom han både har givet udtryk for mundtligt og fysisk, at han virkelig nyder det. Skal jeg bare lade vær' med at tænke over det hele?
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 119 Svar: 2.675
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 377
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
Jeg har tænkt tanken (;
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.872
Tænker jeg for meget?