{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
257 visninger | Oprettet:

Når jeg læser linket , tænker jeg mit. {{forumTopicSubject}}

Når jeg læser det indsatte link, tænker jeg på hvordan de få i Rusland ligner nogle nikkedukker når de på det nærmeste ordret gentager Putins ord omkring talen om nazist-et eller andet og samtidigt må det nok være den dårligste undskyldning for den dersens speciel operation i Ukraine.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/sender-stikpille-til-danmark-i-involverer-jer-mere/9922880

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når jeg læser linket , tænker jeg mit.
  • #1   27. aug 2023 Ja Leon, og vi danser om den fantastiske Ukrainske Præsident og smider vore penge ud til våben.
    For alle de penge kunne vi få tog til tiden og gamle få ren ble på hver dag.

Så ja hvad er vigtigst, hjemmehjælp og omsorg i ældreplejen eller nogle F 16
    der er bestemt af USA.

• #2   27. aug 2023 Brok S jeg tror så ment at der er råd til det hele og frihed skal der være råd til og den der med at vi ku få tog til tiden, og tænker at DSB har haft mange problemer i årtier, så giv ikke de F16 fly skylden smiley

• #3   27. aug 2023 #1
    Brok, det har ikke noget med en 'fantastisk Ukrainsk præsident' at gøre, og det véd du.

Det er et angreb/overgreb af en suveræn nation.

Det er sandt at det er en frygtlig omkostnings-tung byrde, som alle nok ville ha' været foruden. Meget foruden.

Men kast dit 'skyts', mod Putin.

Kommentér på:
Når jeg læser linket , tænker jeg mit.

Annonce