1.713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

slut, måske, eller? slut, måske, eller?

Ja, jeg har squ et lille eller MEGET stort problem med min kæreste... Så ville lige dele det med jer smiley

Nytårsaften : Jeg ringer og siger godt nytår til hende, og tillykke med vores månedes dag smiley - Men jeg kom til og sige noget meget dumt ''Håber ikke du kommer til og sove med nogle fyre inat'' - Hun bliver selvfølgelig ret sur og siger '' Gider kræfendeme ikke længere og være sammen'' - Det skal siges vi begge har fået lidt for meget at drikke!

1. Januar (månedes dag) - er vi sammen, og vi får snakket om det der skete nytårsaften - og alt blev godt igen! - men så siger hun at der var en som lagde an på hende, og sov siden af hende. Jeg tænker ikke så meget over det, da vi har lige har fået det hele på plads igen. Men så logger hun på facebook, og han har ansøgt hende, og hun godkender ham - det synes jeg var mærkeligt. Vi ligger os så over i sengen, og hun får en sms '' Hej skat smiley '' jeg når lige og se nummeret, og så spørger jeg '' Hvem er det?'' - '' det var bare brigitte '' - Og det var det nemlig ikke. Jeg gider ikke og gør mere ud af det, da hun ikke svarede personen tilbage.

2. Januar - Jeg køre ud til hende om aften, bare og for at snakke. Hun skriver hele tiden på mobilen, jeg spørger hvme det er - og hun siger det stadig er brigitte.. Hun går på wc og tager telefonen med sig (plejer hun aldrig at gøre) - Hun går så wc igen, halv time efter - og der har hun glemt sin telefon, jeg tager den og tjekker den, og så ser jeg fandme det er stadig er det nummer som skrev den 1.januar til hende .. jeg begynder og spørger ind til hvem det er og det er stadig brigitte efter hendes hovede... Hun siger jeg ikke stoler på hende - Det har hun egenlig også ret i...

men vil så gerne have det hele til og fungere igen...

Undskyld, det blev vist ret langt smiley .. stavefejl må i leve med, hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slut, måske, eller?
  • #1   3. jan 2010 Ud med trunten, og det kan kun gå for langsomt...

• #2   3. jan 2010 Giv hende den kolde skulder. Du har fortjent bedre, makker.

• #3   3. jan 2010 lyder lidt som om du ikk kan stole på hende. snark med hende om det og fortæl hende at du har sværrt med og stole på hende når hun gør sådan nogen ting hun ikke plejer of hvorfor hun skulle sve samme med ham.. ærlighed kommer man længst med.. hvis hun ikke ville snakke om det eller kan forstå dit problem så er hun sgu ikke det hver.. hun må da kunne forstå det fra din side.. spørg hende om hvis det var dig der haved sovet sammen med en anden lige pludselig skrev med en og gemte din tlf hvordan hun så ville have det...

• #4   3. jan 2010 jeg tror hun skjuler noget for dig. men jeg ville IKKE accepterer at min kæreste sov ved siden af en anden. nej filme nej da.
    du skal sætte nogle grænser. spørg hende om du må se sms'erne fra hendes veninde for så vil du jo ikke vade mere i det.. må du ikke det eller skal hun lige slette noget først så må du sige til hende at du ikke gider det pis der, og at du tror hun er dig utro.. hvis du stadig ikke må ville jeg nok gå min vej og lade være med at kontakte hende igen.. ihvertfald indtil hun kontakter dig.

• #5   3. jan 2010 Hun skal bare ha' en lige højre med på vejen ud..

• lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #7   3. jan 2010 Tror i gledet fra hinanden også før nytårsaften. Lyder det lidt til synes jeg. Synes da også det lidt trist i ikke holder nytår sammen. Er en aften man skal dele med sin kæreste og nu i havde månedes dag?

• #9   3. jan 2010 Jeg er ret sikker på hun ikke har været utro - da de var 22personer som skulle sove en leglighed smiley .. Synes bare det noget underligt noget hun skriver med en eller anden person som hun ikke gider og sige hvem er....

JonasHansen - Nej, tror ikke jeg kender nogle af dem. Hvorfor da?

• #10   3. jan 2010 ud med hende, har prøvet det samme næsten, der er ikke andet end at smidde hende ud. og det gjorde jeg bogstaveligt også selvom vi boede sammen, sådan noget skal man sku ikke finde sig i.

• #12   3. jan 2010 nu har du jo set det nummer der blir skrevet fra, det skriver du lige ned og så tjekker du det på nettet. kunne jo være ejeren ikke var brigitte, og så ellers ud med hende, eller spørg først til hvorfor hun løj, hvis hun altså gjorde det

• #14   3. jan 2010 hvad fnadne er du hos hende for endnu????????

enten siger du til hende, at det skal stope lige med det samme, eller også skrider du

kort og kontant...........

du skal ikke finde dig i det, hvis i så får det løst, så vil der altid være de der tider hvor man tænker på om hun nu gør det igen, nej du mester, du er 19 år, så kom videre, hun er´ikke til at stole på, og bliver det sikkert aldrig

du er jo en pæn ung mand, du kan da sagtens finde en ny sød pige, der er jo en del i horsens, det ved jeg da

så bare på med hatten, og tænk over hvad du siger til hende

for det du sagde, det har sikkert gjort at hun blev sur og lavede en hævner

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #15   3. jan 2010 Ligemeget om hun har kneppet udenom eller ej, så lyver hun for dig. Det havde jeg ikke accepteret. Ud med hende om kom videre.

• #16   3. jan 2010 damn, du er naiv....... spark soen ud

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #18   3. jan 2010 Jah.. vi er sku nok af single piger.. smiley

• #21   3. jan 2010 Har ikke så meget at sige, men tak fordi i gad/gider og bruge tid på denne emne smiley

Jeg har meget svært ved at gå fra hende, da hun betyder meget for mig, og vi er gode til og komme på rette vej igen. Så jeg har en god fornemmelse på det hele kommer til og være perfekt igen. Men først, vil jeg ha' hende til fortælle hvem det er hun skriver med. Og der hvis det viser sig hun lyver igen, så tager jeg den der fra...

i tænker nok '' kæft du er da en spade, osv'' hehe

• #23   3. jan 2010 Årrrh!, har så meget lyst til og ringe og sige '' Ej, det kan fandme være nok, hvorfor siger du ikke sandheden hvem du skriver med! ''

^^ kan bare ikke selv for mig til gør det - virkelig en underlig følse jeg har i kroppen smiley

• #24   3. jan 2010 så tag da nummeret og ring til idioten og hør hvad helved han har gang i.

• #25   3. jan 2010 vis nu du har lidt boller og konfronter hende når hende og fyren står og pisser dig op og ned af ryggen.

Utro kællinger fortjener et spark i dåsen og en brækket næse!

• #27   3. jan 2010 gør som Nikolaj J. det en ok ide smiley

• #28   3. jan 2010 har prøvet det samme og gjordt det samme ud med hinde med det samme kammerat..... og det kan kun gå for langsomt

• #29   3. jan 2010 Få fat på nummeret og ring det op. Din kæreste er vel uskyldig til modsatte er bevist..?

• #30   3. jan 2010 Til alle herinde, så er jeg blevet single!

• #32   3. jan 2010 Er virkelig også nede ligenu.....

• #34   3. jan 2010 Ved jeg ikke, men gør jeg nok .... ved ikke om i kender det - så sidder man bare med alle de søde beskeder, billedere osv man har fået... og er mega nedern.

• #36   3. jan 2010 Havde hun så en anden?

• #37   3. jan 2010 Nej, hun havde ikke nogen anden smiley

• #38   3. jan 2010 hvad skete der så? fortæl om hvad du sagde og hvad

FORTÆL

• #39   3. jan 2010 men jeg er sikker på at det er det rigtige du har gjort, og du vil blive glad for det i længden, men lige nu suger det for hårdt

men det er HELT SIKKERT DET RIGTIGE

Kommentér på:
slut, måske, eller?

Annonce