2.697 visninger
|
Oprettet:
Hvordan fortæller man sin kæreste? {{forumTopicSubject}}
Hvordan siger man til en computernørd at computeren tager alt for meget opmærksomhed?
Jeg har forsøgt flere gange at fortælle ham, jeg ønsker han tilbringer mere tid sammen med mig. Jeg har lavet lækker mad til han kommer hjem, dækket op med levende lys, slukket lys og roser, været i klædt kort fræk kjole, lejet film i blockbuster, købt ind til hygge aften m.m. men alligevel ender han altid bag computeren efter vi har spist, og det gør mig af og til meget sur. Over at han hver dag forsvinder
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 740
var han også så dan da du mødte ham
og er det spil han er optaget af
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 530
men som jeg plejer og sige mænd er nogle svin som man ikk kan undværre
jan 2010
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 31
feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 598
jeg stresser selv bedst af ved lige at glo face, baboom og bilgalleri 20min-½ time.. men derefter er jeg også fri igen..
sig det da til ham at den ikke skal tage jeres forhold.. alt det der med at lave hentydninger det koster mange af dine kræfter og vi fatter det jo ikke
nov 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 131
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 535
Hvis der intet sker i den periode, så må det vel betyde at han ikke gider et forhold. Forstår ikke man vælger at have et forhold med en anden person, og så alligevel ikke gider vise det. Mig ufatteligt.
jan 2010
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 33 Emner: 299 Svar: 2.844
1) Lad vær og sæt lys på border der HAR været tændt.. ser ikke godt ud..!
2) lad VÆR og sæt ild i roserne..
3) Lej ALDRIG film i blockbuster.. du skal hente dem på nettet, det vil han syntes er frækt
Hahahah spøg til side.. (Den var nu ellers meget sjov syntes jeg :D)
Jeg syntes sku bare du skal tage fat i spasseren og bede ham slette sin WOW account og få et liv.. En fyr som ham synes ikke han tilbringer særlig meget tid foran computeren.. og derfor skal det hamres ind i hovedet på ham at det gør dig ked af det.. hvis du er god til skuespil, så sæt dig ned og tud.. så kommer han (forhøbentlig) ind og trøster dig og spørger hvad der er galt, og så fortæller du ham bare at du ikke bryder dig om det, og stopper det ikke, så er det bare slut.. ikke at han skal droppe det 100%, men han kan sku spille sit måge-spil når du ikke er der, eller i ikke skal hygge..
feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
jan 2010
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
Det gik dog lynhurtigt over, så jeg konfronterede ham med problemet... at jeg ikke kunne have et forhold til en, som var mere forgabt i sin pc... jeg fyrede ham efter 3 mdr.
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 740
at det er en del af mig at lave computere og kan ikke undvære det
og det er en svær balancegang at få det til at gå op med familielivet
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 450
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 188 Svar: 2.239
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 13 Svar: 410
Jeg sidder ofte ved pc'en om aftenen, men jeg sagde allerede inden jeg mødte min kæreste, at sådan var det, for jeg arbejder ekstremt meget. Og jeg kan lide det... Så jeg sidder og arbejder herinde på mit hjemmekontor om aftenen, men jeg kan dog sagtens finde tid til at hygge også.
Men ellers kommer hun tit ind og sidder med hendes pc inde på kontoret også, men hvis det bare er fordi han spiller WoW eller hvad det ellers hedder, så kan jeg sgu sagtens forstå at det gør dig frustreret.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 228
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 13 Svar: 410
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.745
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 9 Svar: 118
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 598
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 106
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.666
det os lidt ironisk, lavede din kæreste nu mad til dig hele tiden, eller handlede ind hele tiden, så ville der jo ikke være noget problem
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 106
så knalder den sikringen i strømforsyningen, (ny sikring koster 3kr)
så er der ikke mulighed for og sidder der hele dagen *G*
Helt sikkert det virker.....
så ka man jo når han har vænnet sig lidt til han os har en dame og bruge tid med lige købe ham en ny sikring!....
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.666
det forhelved ikk hans mor.
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 497
Engang imellem bliver det også for meget for min bedre halvdel at jeg sidder så meget foran min com at han kan blive så muggen at han ikke taler til mig i dage.. Ved godt at jeg skulle sætte mit computer forbrug ned men tror også at fordi vi begge har så forskellige interesser så bliver det også næsten umuligt for os at lave noget sammen...
Sådan var det s'følig ikke i starten.. Der var det rødvin og sidde tæt på sofaen med stearinlys tændt og noget blød behageligt jazz og bare nyde at være sammen men det er som om den magi er væk? Har prøvet at gøre det igen men det ender bare med at jeg engang imellem begynder at kede mig og så trækker skærmen igen... Jeg er blevet afhængig af det lorte Internet... Hvis jeg ikke sidder foran Mac'n p kontoret så er det Netbooken i soveværelset og ellers er det iPhonen der køre...
Mht din kæreste så er han måske blevet afhængig af Internettet som jeg og skal måske have seriøs hjælp til at komme væk fra det... Jeg har overvejet at søge hjælp for det er sygt så meget tid jeg sidder på nettet for tiden! 14-17 timer i døgnet... I know! No life.... Må så lige huske at nævne at en del af tiden går også med at lede efter job...
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 468
Men du skal ikke give ham hentydninger det fatter de alligevel ikke bare sig det hårdt og kontant til ham .. ved godt det er lettere sagt end gjort medn prøv
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 33 Svar: 358
Synes du skal finde en anden fyr at bruge dit krudt på.. Hvis en pige gjorde alle de ting for mig kunne både min computer, ps3, akvariefisk eller mor for den sags skyld vente... Håber du finder en løsning. For det er da ikke til at holde ud.. Han er da tydeligvis ikke klar over hvad han siger nej til..
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 497
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 506
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
Kvinder kan kun bruges til opvasken, tøjvask og rengøring af hytten!
apr 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
Kan i ikke lide hvad i har så find en anden, vi prøver ikke at lave om på jer, så lav ikke om på os.
Den ville ikke gå hjemme hos os, min kæreste skal IKKE bestemme hvad jeg gør og hvor meget jeg gør det.. Kan hun ikke li lugten så må hun finde en anden, jeg forventer heller ikke at hun ændre hvad hun har lyst til at lave fordi jeg ikke altid er 100% enig.
NU MÅ DET STOPPE KVINDER!!
Men problemet er jo ikke kvinderne, det er de vattede drenge/mænd, der bare bukker og siger amen, fordi de til sidst ikke gider diskuterer mere. vatpikke, er hvad I er..
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 14
Men har vel lært at den type bare ikke er mig, og jeg vil ikke lave om på en person. Selvom jeg sagde det flere gange, så blev det bare aldrig bedre.
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 506
Vi prøver heller ikke lave om på jer=)
men man er jo to og så må man gå på krompomi med hinanden. og så må de jo finde ud af hvor meget han skal spille på computeret og hvor meget de skal være sammen.
Hvordan fortæller man sin kæreste?