{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

argh {{forumTopicSubject}}

er sku ved at være pisse træt af at være single.. alle de piger jeg møde ender jeg altid på det der "jeg vil være venner" stadie ellers er de sku så overfladiske evig og altid.. hvad er der galt i en reel fyr med hjertet på den rette plads? som ikk ligner en pretty boy? come on.. argh.. skulle lige ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh
  • #1   15. feb 2010 tror du brokker dig for meget og ser ikk lyset..

• #5   15. feb 2010 Know the feeling..

Her er det så "Jeg er ikke parat til et fast forhold, men jeg vil gerne knalde dig"

• #6   15. feb 2010 AE: så er det fordi du er for lækker, og de ikke ved hvordan man håndterer det..

• #7   15. feb 2010 Thor: Ahhhh det gider jeg jo ikke.. Suk!

• #9   15. feb 2010 det er jo ikk det jeg siger smiley det er da bare ikk rigtige mænd du har fundet så jo smiley

• #11   15. feb 2010 Thor: Hehe nej det har jeg nok ikke smiley

• #12   15. feb 2010 det ville jeg jo sige smiley meeeen hva ved jeg.. jeg er jo bare mand..

• #13   15. feb 2010 Thor: Nemlig.. Det lille hoved tænker altid før det store

• #14   15. feb 2010 hehe.. ikke altid.. meeeeeeen det har da nok en hvis medindflydelse..

• #15   15. feb 2010 Måske det er fordi de går ind i et forhold med dig med en forventning om at du er en "bad boy" og i virkeligheden er du måske meget blød ? Og det tænder mange piger ikke på !

• #16   15. feb 2010 Thor: Der kan du bare se..

• #17   15. feb 2010 My du er bare altid klog smiley

• #18   15. feb 2010 jeg tror ikk på at det 'kun' er 10% af kvinderne der fravælger en mand pga tatoveringer, jeg tror det er flere. Hvis han har en enkelt på overarmen er det da ok.. men hvis han ligner et helt kunstværk inkl piercinger mm, så tror jeg altså der er flere der siger fra...

• #19   15. feb 2010 Du dater nok de forkerte, hvis de vil have pretty boys ja så er det vel dåser du dater??

• #20   15. feb 2010 AE du er også klog.. smiley det kan være dig og my skulle lære mig en ting eller to en dag smiley

• #21   15. feb 2010 Thor - det ved jeg ;o) Også derfor jeg bliver nød til at sprede mine guldkorn ;o) Aiii - har bare selv været sammen med en der var skaldet havde de fedeste tatto´s var trænet på den heeeelt rigtige måde - den måde han talte på var også bare fræk ! ALT ved ham var perfekt - INDTIL vi begyndte at være sammen - omg en tudeprinsesse !

• #22   15. feb 2010 My.. mange tak for alle dine fine indput smiley
    men nu bliver man ikke set som badboy bare fordi man har tattoos.. smiley min er sq ikk særlig badboy.. det er bare humor smiley

• #23   15. feb 2010 Thor - det er heller ikke det jeg mener ;o) Nogle tatoo's gør altså bare lige en fyr frækkere ! Det er jo også attituden und so weiter ! Så nej det var nu heller ikke det jeg mente smiley

Men i trådstarters tilfælde kunne pigerne godt få det indtryk at han evt. var en lidt kold eller ligeglad person ! Men hvis det så er det helt modsatte ja så blir de nok lidt skuffede !

• #24   15. feb 2010 Jimmy - Godt nok er jeg optaget, men jeg sys altså du er meget lækker.. smiley Der skal nok være en pige derude.. Alt godt kommer til den der venter..

• #26   15. feb 2010 Finn Skødt N !
    Haha det skal skam ikke være nogen hemmelighed.. smiley
    Men er desværre optaget..

Gør jo heller ikke at jeg render rundt med en flødekaramel når jeg selv er tusset flere steder på kroppen og med piercinger..

• #28   15. feb 2010 undskyld jeg først joiner min egen tråd nu her har været på job og til træning.. var en masse at læse igennem kunne jeg se.. smiley

Finn Skødt N !>> hende pigen fra den gang har pisset mig så grueligt op ad ryggen og jeg er så pisse naiv og siger undskyld til hende selvom det er omvendt..

Nadia J<< jeg er blevet meget overrasket over din kommentar´, men mange tak for de pæne ord smiley du er nu også selv en rigtig smuk pige.

LIlle-My>> ja du har nok ret i jeg har et bad boy look men det skyldes utrolige mange ting, i min opvækst er jeg ALTID blevet drillet med mit udseende, skal lige siges jeg har været ekstrem kikset at se på, og der ved harj eg en dag sagt til mig selv at hvis jeg ænderede mit udseende så ville jeg blive ladet være af andre og selv kunne bestemme hvem jeg lukker ind. Er desværre sådan sammenbygget at jeg har mine følelser 1 meter udenfor kroppen. Men derfor er jeg jo stadig et mennekse med et stort hjerte..

Steffen W>> du er sku heldig.. smiley håber en dag at jeg er ligeså heldig som dig..

Men ellers jo så kan det godt være jeg sigter efter de forkerte piger osv. mit problem er bare at jeg typisk går efter buddy holly pigerne hvis man kan kalde dem for en type, men for fanden de er jo abre overfladiske når det kommer til stykket men er jo ikk det man tænker på i øjeblikket..

• #30   15. feb 2010 Så lad være med at gå efter den type..

• #31   15. feb 2010 my.. helt rigtigt.. jeg forstod godt smiley

• #32   16. feb 2010 Jimmy - Var da så lidt.. Er skam bare ærlig.. Det kommer man længst med..

Finn Skødt N ! - Haha ja det var skam mig.. smiley Jeg er alle vejne, så pas på.. smiley

• #33   16. feb 2010 Nadia J >> ja det er rigtig nok.. det motivere da lidt, en så pæn pige som dig siger sådan noget smiley jeg er nu også altid selv ærlig gider ikk ha at folk skal lære mig at kende på falsk grundlag osv.

• #35   16. feb 2010 Jimmy - Hold modet oppe.. Bare roligt pigerne skal nok komme.. Og du er ikke den første der har problemer med det modsatte køn.. Tro mig det har jeg skam også.. Meget endda.. smiley

Finn Skødt N ! - Mig en værre en? Ejj det kan vist ikke passe.. Haha..
    Bare fordi man har muskelhund, piercinger, tattoveringer og kører fede Brian-biler.. Gør det en til en værre en? Eller også er det min baggrund der gør det..

• molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #36   16. feb 2010 op med humøret smiley det skal nok komme og fine tatoos på albuerne hehe

Kommentér på:
argh

Annonce