{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Argh.. {{forumTopicSubject}}

Tror aldrig at jeg bliver klogere på folk..

min kæreste holder åbenhus og har lavet en begivenhed på facebook.. men, man burde squ ikke kunne sætte sig til måske, i de begivenheder.. det er ja eller nej.. enten har man planer den dag eller så har man ikke, og hvis man ikke har må man gøre op med sig selv om man vil, i stedet for at vente og se om der kommer et bedre tilbud.. argh.. synes at det er dårlig opbakning, og især når der er tale om venner og familie..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh..
  • #1   28. apr 2011 Jamen hvis de endnu ikke ved om de kan komme? Det er jo bare ligesom 'standby' istedetfor at skrive først ja, og så derefter rette det til nej .. eller, omvendt selvfølgelig smiley

• #2   28. apr 2011 Michelle jeg giver dig ret!!

Celina - hvis du ikke ved om du kan så kan du bare lade helt være med at svarer. Så popper den nemlig også op i ny og næ for lige at minde dig om det. Svarer du måske ser du den aldrig igen.

• #3   28. apr 2011 Okay, godt topic

• #4   28. apr 2011 Jo Dorthe, for så går man jo hjem og finder ud af om man kan eller ej .. smiley
    Så viser man ligesom man har læst og modtaget invitationen i stedet for bare at lade som ingen ting ved slet ikke at svare noget smiley

• #5   28. apr 2011 generelt når folk skriver måske så skal man ud og rykke en ekstra gang for at få dem til at svarer igen. Det er pisse irriterende

• #6   28. apr 2011 Det er jo individuelt smiley

• #7   28. apr 2011 Er enig med Dorthe, men kan godt følge Celina.. Men Celina, man kan jo så evt. skrive en besked, ringe eller sådan noget og sige, tak for invitationen, jeg ved endnu ikke om jeg kan komme, så jeg venter lige med at besvare..
    Synes det kunne være rart, at man kunne vælge måske muligheden fra..

det skal også siges, at det er en fejl jeg skrev åbenhus.. for det er sommerkomsammen.. åbenhus er jo lige med, kom når i vil hvis i vil..

Og en anden ting, nogle vil mene det slet ikke skal foregå via facebook, men nu er det sådan at vores netværk - familie og venner alle benytter facebook, og også invitere på denne måde.. smiley

• #8   28. apr 2011 Der findes ikke noget mere upersonligt en en invitation fra facebook. Jeg selv, melder aldrig tilbage på sådanne.
    Bare min holdning.

• #9   28. apr 2011 Morten - så lad da være

Michelle - det er rigtig nok det Celina siger med det selvfølgelig er individuelt, men i de tilfælde hvor jeg har inviteret til noget, så har jeg måtte rykke folk for det smiley pisse træls!

• #10   28. apr 2011 Dorthe.. netop, enten er man interesseret eller så er man ikke.. og så er det squ da fuldstændig lige meget hvordan den invitation kommer!

• #11   28. apr 2011 Korrekt.
    Ville dog ikke invitere til konfirmation, bryllup mm på facebook.

men sommerfester og lign. har jeg intet problem med.
    Et eksempel er at min HTX klasse årgang 2008 stadig holder sammen og som minimum holder vi julefrokost. Der er så nogle der lige vælger at sige, HEY sommerfest. Og har så inviteret til det på facebook.
    SELVFØLGELIG kommer jeg, prøv at at tænke et arbejde det ville være hvis man skulle finde alles adresse igen, måske mobilnumre for at gøre invitationen mere personlig... neeej drop det da!

• #12   28. apr 2011 nu du siger bryllup, så at en fra min tidligere efterskole, inviterede til bryllup på facebook, det kunne jeg nu heller aldrig finde på.. men ja, julefrokoster, sommerfester og andet hygge.. altså det gør de fleste squ, i hvert fald dem jeg kender.. smiley

• Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #13   28. apr 2011 Ja enten er man interesseret i at komme ellers er man ik.

dem i har inviteret er åbenbart ikk...

• #14   28. apr 2011 Jeg er helt enig med Morten. Det er så upersonligt, og hvis I vil have et ordenligt svar tilbage, så lav en ordenlig invitation.
    - Et 'måske' behøves nu dog ikke at være et negativt svar. Det kan være, at man lige skal have tjekket kalenderen, noget lign. og deraf man så svarer 'måske', for at vise at man rent faktisk <i>har</i> interesse for dette arrangement.

Kommentér på:
Argh..

Annonce