Slå op. {{forumTopicSubject}}
Mig og min dame besluttet at slå op i fredags og så blive venner.
vi har været sammen i et halvt år så det var lidt svært til at starte med, jeg fortalte hende at jeg savnede hende og sådan noget, men hun fortalte hun gerne ville give venner en chance og så tænkte jeg over det og fandt så ud af at vi skulle prøve at være venner, nu kom hun så tilbage og fortlate mig at hun gerne vil være kærester igen fordi det var for svært at være venner og hun sagde at hun elskede mig og ville være sammen igen, men så fortalte jeg hende at jeg ikke gad være kærester fordi hun selv lige havde sagt vi skulle give det en chance, og nu er hun knust indeni..
Hvad skal jeg gøre?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.161
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 1.573
jul 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 358
Hvis du ønsker at være sammen med hende, så gør det.. det med at lege med hinandens følelser er så forkert. Gør det nu klart overfor hinanden hvad i ønsker, og hvis i slog op, var der vel også en grund til det.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 441
Har selv stået i helt samme situation for en lille måned siden, hvor min kæreste gennem to et halvt år slog op med mig til nytår, og nu gerne vil være sammen med mig igen..
Men for at være ærlig er der ikke så meget vi kan gøre ved det.
Du er den eneste der ved hvordan du føler overfor hende, og du er den eneste der ved om det er værd at prøve igen..
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 12 Svar: 54
med hensyn til i gerne vil være venner hvis i ik skal være kærester, syntes det super flot hvis i kan være det for det er der ikke mange der kan, husker selv hvor svært det var da min x slog op og bare at være venner, men er meget glad for det den dag i dag for nu har jeg et kanont venskab.
håber du finder ud af det
Sry for længde
- Annizette
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
Slå op.