Slå op eller? {{forumTopicSubject}}
Har været i et forhold nu her i snart 2½ år. Min kæreste, hun er død hamrende forelsket i mig. Kan se og både mærke det.
Kan vi nu her blive enige om at vi IKKE skal tænke på hende, hvad der er godt og skidt for hende, men MIG KUN! Egoisten er fremme nu her og ingen andre. Tak.
Jeg elsker min kæreste. Elsker som I den forstand at jeg sagtens kan se mig selv tilbringe mit liv sammen med hende. Ha hus, børn, hund, kat og børn sammen. Det hele simpelthen. Hun er skide klog, kommer til at tjene mange penge en dag, og faktisk talt, uden at prale, så er hun sådan en pige enhver fyr ville drømme om at få. Det hele er perfekt ser det ud til, right?
MEN.. Jeg har gennem de sidste par måender gået og tænkt over mit liv - min ungdom. Jeg har det hele faktisk - men mangler 1 ting som vil ødelægge alting.. Jeg savner at kunne slå mig løs, med andre piger, nyde min ungdom og ikke allerede binde mig.Jeg er 25år, og synes at jeg er gået glip af ALTING og intet oplevet siden vi fandt sammen. I bund og grund savner jeg andre piger. Tryghedsbehov? Ved det ikke. Men gider ikke rigtig sex mere, er begyndt og blive lidt depri.
Har snakket med mine venner om det også, og de synes jeg er sindsyg hvis jeg går fra sådan en pige der + som de også siger, så har jeg det hele, som alle andre drømmer om. Har sikret min fremtid. Og alt dette vil jeg smide væk pga. jeg føler en trang til at slå mig løs?
Mine veninder siger jeg skal tænke på mig selv. Gør hvad jeg føler er rigtigt. Men det er satme svært. Jeg ved at hvis jeg tager skridtet og slår op, så er jeg på bar bund, og vores familier får det nok svært med hinanden, da de tit ses osv. (Gider ikke forklar, men det VIL komme til at gå ud over dem også, forretninger osv)
Fra da jeg var 18-25 nu her, har jeg intet oplevet faktisk. Ingen nye mennesker eller kontakter. Føler hun holder mig tilbage. Hun er selv mega jaloux over det mindste. Vil ikke have jeg tager i byen, og hvis jeg gør, så er hun mega drama queen. Har aldrig været utro før skal lige siges, men har lidt af at ry for at være pigeglad.
Jeg har leget med tanken om, at det også kan være at grunden til at jeg har det sådan her er pga. det hele er opnået? Der er intet at kæmpe for mere, når man "kun" er 25år?
Hvad siger I fyre til det. Er det at skyde mig selv i foden, når man er i sådan en situation som mig?
Det er ved at drive mig til vanvid det her.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 423
men ja, gør hvad der passer dig. den eneste der skal stå til regnskab for det er dig.
det er jo ikke en ugerning, eller en ulovlig handling du gør i at gøre det forbi.. det er ganske reelt hvis det er hvad du vil.
du bestemmer selv om dit liv, og i morgen kan du tage fri fra arbejde og tage til australien og fyre den af.. (for at give et eksempel).
men lad værre med at spørge andre om sådan nogle personlige afgørelser.
alt herfra.
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 708
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
MEN... Jeg stod selv i samme situation som dig.. Jeg havde det hele, barn på vej dit dat dit dat... Det kørte på skinner boede i hus... og en karriere... Det kunne ikke gå galt.. jordens bedste svigerfamilie... Jeg så mig osse med den her pige i fremtiden.. Problemet var... Da hun fødte, så følte hun at hun var blevet "gammel" og ingen ting opnået i sit liv "24 år" ... Og jeg tænker fint nok, du trænger til at slå dig løs..
Og hun var ude og feste hver weekend mens jeg sad alene hjemme med vores lille dreng... og okay fair nok... jeg er en god sjæl og tænker hun har gået med barnet i maven i knap 9 måneder... .. det endte bare med det blev for mange weekender i træk, hun sku osse bare ud og slå sig løs... til sidst ender det med hun er sammen med en af mine daværende kammerater, mister det hele, mit job, min sociale omgangskreds, og ender med at bli indlagt pga forsøg på selvmord... Pigen og min daværende kammerat er sammen idag... Men .... Jeg betalte den højeste pris, for at en anden sku ud og hygge sig... og slå sig løs...
Idag sidder jeg med ingenting.... eneste jeg har er min dreng.. :0) ...
Nu lyder det i din situation som om det hele bare er godt... Vil du gerne prøve at undvære det hele??...
Jeg vil mene det er til at snakke om, og sige prøv og hør her skattebassepie, jeg har brug for at få lidt tid med gutterne, og hun skal vel forhelvede osse hygge sig med sine veninder uden at i skal sidde og holde i hånd? .... come on... .. ..
Men tænk lige over tingenen inden du tager dit valg.. for du kan som du selv siger ødelægge alt for mange ting pga du vil ud og ha en på opleveren..
Var jeg i dit sted, og ku vælge.. så valgte jeg det lykkelige liv... For idag er jeg ikke lykkelig...
Og var jeg dig.. så havde jeg groet mig et par nosser og sat pigen på plads og forklaret hende verdens situationen omkring hvordan det er vigtigt at omgås andre mennesker....
mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
Patrick L: Det er sjovt, det forslog en af mine venner også. Men problemet er bare at min pige kender mine venner, og hvad de er for typer. Så hvis jeg foreslår en drenge tur ONLY, til et af de varme lande, så tror jeg godt hun kan regne ud hvad der vil komme til at ske. Hun er ikke dum.
feb 2011
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
Men havde også den perfekte kæreste og min familie var helt væk i hende.
Men følte også jeg ikke kunne være sammen med andre og hun tog al min tid osv. havde ladet det stå på for længe så jeg syntes hun var irriterende til sidst pga vi var sammen næsten 24/7. Skulle have snakket med hende om det i stedet, for hun forstod det faktisk og kom med det forslag at hun ikke kom til mig, men at jeg skulle komme til hende når vi skulle være sammen.
Hun ville gøre alt for jeg ikke gjord det forbi, og dum som man var, hvad gør man. Gør det forbi og fortryder man ikke snakkede om det. For hun var perfekt for mig, der var KUN den éne ting. Det er mig der fuckede det op pga. jeg ikke gad havde hun blev sur og syntes jeg var en nar. Men det var lige omvent.
Snak med hende, tror hun vil forstå du gerne vil opleve lidt. Nu handler det jo bare om tillid.
Jeg kunne sagtens gå i byen og feste med venner og veninder hvis hun ikke var med (sjældet hun ikke var). Lod bare hver med at kysse og flirte sådan for alvor, hvis man kan sige det sådan. Flirtede lidt, men ikke noget ingen ikke kunne tolerere.
Som du skriver. Det er sku at skyde sig selv i foden.
Snak med hende, hvad er det værste der kan ske?
Håber du kan bruge min oplevelse til noget positivt :=)
mar 2007
mar 2008
Kan genkende mange af de ting du skriver. Især det med svigerfamilien.
Jeg har gået i flere måneder med disse tanker, og bare det at jeg føler at jeg fra da jeg var 18-25år intet har oplevet og faktisk glået glip af alle de år piner mig for vildt. Jeg vil / kan ikke undvære de næste år.
Min drømmeplan var jo at alt det med familielivet osv først kom når jeg var de 30år. Ved bare at jeg nærmest ligger søvnløs om natten og tænker over dette. Jeg ved dog, at hvis det endelig skulle være, så kunne jeg sagtens forsætte og lade som ingenting, måske ikke være forelsket, men bare "glad" for min kæreste? Mon det er nok til fremtiden? I dont know. Men har nok gået de sidste 1½ år og bare været "glad" for min pige, uden noget som helst har ændret sig i vores forhold.
Og jeg VED at hvis jeg siger til hende: "Prøv og hør her skat. Jeg trænger sgu til at prøve nogle nye piger, slå mig løs i nye fisser og andre patter" (Selvfølgelig ikke lige sagt sådan dér) så VED jeg at det er et break up og at hun aldrig vil tilgive mig for dette. Som du selv siger og har oplevet på egen hånd, så vil jeg miste ALTING. Stå tilbage som dig, dog uden en knægt.
mar 2007
Og det må hun respektere... Kan du ikke føle dig bare 10% fri i forholdet, jamen hvad har i så at byggesten at arbejde med?? ...
Og nu går vi til ekstremerne... Du vil gerne prøve andet.. Overvejet at få en ekstra ven med i sengen? Kan hun tales til det??? ...
'#just sayin
mar 2008
vatoloco: Kan ikke udleve min ungdom på den måde jeg vil uden at være sammen med andre. Har prøvet at være i byen, men svært at lade være med ikke at gøre noget når der bliver flirtet til højre og venstre fra pigerne af. Derfor er jeg sjældent i byen, da min kæreste hurtigt finder ud af det + det med at jeg er pigeglad. Vi har før haft en episode hvor jeg gik lidt over stregen, og der var kæmpe drama derved.
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Emner: 39 Svar: 630
Jeg har haft samme forhold som dig. Mine forældre sås tit med hendes. Vi tog til forskellige rejser og ferier sammen. Altså bund og grund samme som dig. Desværre slog vi op og den dag idag savner jeg hende hver evig eneste dag. Og da jeg er selvstændig og er kun i min egen verden, så er hun altid med mig.
Jeg vil slet ikke bytte hende med nogle piger fra byen af. For før eller senere vil du indse at det rigtigt dumt og intet vil være det samme. At al de her piger som giver dig sex er bare ikke samme som være med din kæreste. Jeg er meget ungere end dig og er fuldstændig stoppet med alt det med byen osv. Det er bare slet ikke sjovt længere..
Hvis jeg var dig, vil jeg bare til en lille ferie alene, brug lidt tid til at lave noget andet. Det hjælper altid med mig.
Det lyder at du har en perfekt kæreste. Så sæt dig ved et hjørne og tænk dig om.. Sex og piger er ikke sjovt alitd.. Man vil savne ens kæreste som man har brug meget af sit liv med..
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Udover det, så tænk det ordenligt igennem, før du slår op, hvis du fortryder bagefter er det ikke sikkert at hun tager dig tilbage.
Jeg tror også bare det er udfordringer du mangler.
mar 2007
Det her forslag får jeg ikke credit for mange steder, men ærligt... Så ved jeg ikke hvad jeg skal råde dig til....
Hvis du vil ud og hygge dig... Så skal du gøre det forbi...
Vil du være sammen med hende, og stadig hygge dig... Betal dig fra det?? .... Gør alle de rige stoddere.. ... ikke at det er en løsning jeg går ind for.. Men... ja ... dude.. du ude og skide ... Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til andet end bare at være dig selv så ...
mar 2008
mar 2007
SÅ ER DET SLUT
men hold kæft en pakke du siger farvel til!! ...
mar 2008
C K H !: Kan godt være det netop er udfordringer jeg mangler. Det hele er bare gået i stå synes jeg.
Potti Pot Pot !: Hånden på hjertet så tænker jeg da en del på min ene ekskæreste også. Fortryder somme tider at jeg gjorde det forbi, men hun er nu i et nyt forhold og alt kører for hende.. Lidt bittert men ja.
Uden at få tæsk fra pigerne af herinde, så kan jeg mere og mere godt forstå at visse fyre er utro..
mar 2008
Jeg vil jo bare ikke sidde tilbage som 70årig, kigge tilbage på mit liv og vide at alt det jeg kunne have gjort og lavet aldrig skete? Så mange ting som kunne gøres, men aldrig blev det.
Jeg føler jo netop nu her, som 25årig, at jeg er gået glip af ALLE årene fra 18-24(25) ? Og det er jo nærmest de bedste og vildeste år af ens liv har jeg hørt mange sige?
mar 2007
Men... Om du er 25 eller 35... Så kan du stadig tage ud og skabe dig tosset...
Det gør man helt op i pensionist alderen.. Hele livet er formet således at der altid kan laves arrengementer uanset hvilken alder du besidder..
Men jeg føler 100% med dig... Du føler du sidder fast... og så der ikke så meget at rafle om... Videre i teksten, fuck dit guldbelagte liv Op =)
Det vigtigste er du er lykkelig og ikke holder pigen for nar =)
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 984
mar 2007
mar 2008
aug 2007
mar 2007
Maroccan -> Ja! så havde du ikke en til at fyre gode replikker af til flabede tøser
aug 2007
Fuck hvor var det priceless at se hende i fjæset da du fyrede den sætning af bro
mar 2007
"Jeg skal lige se ID (fordi vi har fået kort system om som skal køres igennem)
Pigen : HALLO?..
Mig : ja?
Pigen: Ligner jeg ikke en der er gammel nok
Mig : umiddelbart ligner du en der har født 3 unger, og gået på vuc de sidste 3 generation, men jeg spurgte om dit id ikke din alder.... søde...
aug 2007
mar 2007
den fede pige : du er godt nok blevet lille og se på mounir? sikke du har tabt dig
mounir : "stirrer ud i det blå med åben mund"
mig : Du ligner umiddelbart heller ikke en der er strandklar.... søde
aug 2007
mar 2007
aug 2007
mar 2007
aug 2007
mar 2007
aug 2007
mar 2007
Men du kender jo alle de piger der.. hahahaha =D
aug 2007
Hahah gå nu væk, vi kan blive enige om hende jeg lige præsenterede der (tattoo) , hun var FUCKING fræk. Du fik julelys i øjnene dit svin. haha
feb 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
tænk dig om..
There is no going back...
self er er hun jaloux når hun er vild med dig.. hun vil da ikke miste dig, men hvis du er pige glad kan det godt give lidt jaloux træk ved hende men tal med hende om det.. du har da nosser..
dec 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 91
Men først havde jeg medfølelse med dig, for det er aldrig sjovt at føle, at ens liv går spildt på ingenting.
Så læser jeg, at hun giver dig masser af fritid, hvor du kunne udleve nogle ting, som gjorde, at dit liv fik indhold - men nej, det er jo ikke det det egentlig handler om. Det handler om, at du vil have noget andet fisse, og det kan du ikke få, mens du er kærester med hende. Du kan i hvert fald ikke sige det, og det er det, der nager dig i bund og grund.
Du skal gå fra hende øjeblikkeligt! Hun fortjener ikke, at du kun tænker på ekskærester, andre piger i byen og nye patter. Så skrid dog og få fred i sjælen og få følelsen af, at du "oplever" noget. Bare synd at du netop som 70 årig fortryder, at du smed din livspartner væk for noget tilfældig fisse.
For du kunne have alt den frihed, du ville have, og gå så meget i byen som du ville, hvis du kunne holde dig fra de andre piger, men det er du for svag en mand til at gøre. Det er netop derfor, jeg synes, at mænd er nogle svin, og jeg ville aldrig finde mig en kæreste under 30 år. Fordi i tror at nyt fisse ´hver weekend er livet.
Come on mand - du skulle sgu have lov at have nogle rigtige problemer og få nogle rigtige tæsk af livet, så piver du ikke længere over, at du har det perfekte, og aldrig behøver at være ensom i dit liv, men at du ikke kan få fisse i hver weekend
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Så tænk dig nu rigtig godt om inden du gør noget dumt ikk...
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Tro mig du vil komme til at fortryde det SÅ meget når du finder ud af der ik er noget der er bedre, efter et par månders fest vil du føle dig utolig tom.. Hverfald min erfaring..
Held og lykke med det.
apr 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 65
Du har det som de fleste leder hele livet efter - men for din kærestes skyld håber jeg du smider det væk så hun kan finde en der sætter pris på hende.
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 37
kan godt følge dig i det trist du ikke kan gå i byen med vennerne ALENE og uden drama, det er en ting kæresten og jeg går meget op i at tro på hindanden til modsatte er bevist,
jeg er en smule jaloux da jeg engang så en besked han skrev til en pige med jeg bandt ham på hænder og fødder, hvilket ikke er sandt og som han efterfølgene også skrev til hende.
stoler på ham
du skal følge dit hjerte - men at sætte det hele over styr er rigtig rigtig dumt når du har alt, hvorfor ikke tage en snak med hende og fortælle som du har det og at du tænker over at gå fra hende hvis hun ikke giver lidt mere slip men os gøre det klart for hende hva hun betyder... alle kvinder er jaloux på et eller andet tidspunkt men hvis du skriver en lille besked mens du fester med 10 lækre kvinder du elsker hende og hun er den eneste du ønsker at gå hjem med og komme hjem til så jah tror jeg hun ville forstå måske ???
men hvis du virkelig føler som du gør med du ingen ting opnår med hende syns jeg du skulle slippe hende fri så hun fik en der ikke ønskede andet end hende og ikke kun fordi økonomi er iorden og hun er den perfekte pige alle vennerne misunder det fortjener hun
dec 2011
jeg ville føle mig brugt og godt dum hvis det var min mand der tænkte på at være sammen med en anden kvinde bare for lidt sjov
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Nej, gu gør han ej.. Og hun har sgu også fortjent en fyr der er sammen med hende fordi han virkelig elsker hende.. Og ikke en der ikke bare tænker på at gå i byen og have det sjovt og score damer....
dec 2011
Slå op eller?