{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Morten 1
Morten 1
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

single og forvirret {{forumTopicSubject}}

hej bb...
jeg har lige min historie jeg gerne víl dele med jer, fordi det ville være fint at få en anden eller andres syn på det. evt nogen der har prøvet noget lignede. jeg flyttede alene i lejlighed for en 4 måneder siden. men efter jeg er flyttet for mig selv, men siden jeg er flyttet synes jeg at jeg er begyndt at blive ligeglad med mange ting som jeg satte pris på før og ting som gjórde mig glad. det samme er med mit arbejde før i tiden var jeg virkelig energisk og prøvede konstant og forbedre mig, nu er jeg blevet rimelig ligeglad med det. jeg kunne også godt tænke mig en kærste. hvor jeg før i tiden kunne score damer fra en kant af. nu kan jeg også godt komme i kontakt med dem, men kan bare ikke føre samtalen videre. jeg er meget sammen med mine venner, men ville faktisk hellere have en kæreste og være sammen med hende. men føler at jeg ´slet ikke kan finde mig selv igen, som jeg var før....
ved godt det lyder mærkelig, men havde bare lyst til at dele det med jer..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  single og forvirret
  • #1   5. jul 2010 Rasmus J, du mener han er ved at blive voksen når han er blevet ligeglad med sit job?, når man bliver "voksen" så er det netop man er seriøst om sit job og ikke som når man er 16 år og melder sig syg pga tømmermænd

• Morten 1
    Morten 1 Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. jul 2010 rasmus j. ja det rammer rimelig godt, synes ikke rigtig energien er det samme som før, men som jeg kan forstå ud fra det du skriver er at jeg er ved at finde mit nye jeg´, eller hvad man nu skal sige.

fakeEmotions. okay det lyder godt, fordi kan sgu nogle gange føle mig rimelig underlig

Kommentér på:
single og forvirret

Annonce