{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.786 visninger | Oprettet:

J G
J G
Tilmeldt:
16. nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 180

Hvor går grænsen..? {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Jeg er 26.. er (næsten) lige blevet single..
Jeg har fået et frækt tilbud fra en sød pige.. De er også Yderst fristende, men jeg har bare et problem.. Hun er MEGET yngre end mig.. hun er kun 17... Men for S***** Hun er veldrejet..

Det er første gang jeg er på "kødmarkedet" i 8 år. har haft 3 faste kærester i denne tid.kun været single i et par måneder af gangen.. .

Min X er 21.. Så jeg har altid taget dem der var lidt yngre, tror det fordi jeg selv er så "barnlig".. ;o)

Hvor går grænsen mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor går grænsen..?
  • #1   10. jul 2010 Der ihvertfald ..

  • #2   10. jul 2010 hun er vel gammel nok til selv og sige fra vis det skulle være og vis du har det fint med det jamen så gør det da smiley

  • #4   10. jul 2010 det sys jeg godt du kan. har en veninde der er 21 og hun er sammen med en på 34.. ik noget problem når man begynder at komme op i den alder end de der 15 årige børn..

  • #5   10. jul 2010 I burde ikke være samme sted i livet når hun er 17 og du er 26.

  • #6   10. jul 2010 det kan jeg ikke se problemet i... sidste jeg havde var 15 jeg var 21... vi holdte 2½ år .. så blev hun voksen og ville prøve noget andet :)))

    kan du sagtens.. hun er gammel nok til at vælge til eller fra.. havde måske kunne se lidt problemer hvis du var over 35


  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 79
    #7   10. jul 2010 Hvis ikke er rigere end gennemsnittet er der intet problem smiley

  • #8   10. jul 2010 B Ø D D E - Jeg starter HF efter sommer.. det gør hun også.. Men ja.. Det BURDE ikke være sådan.. men jeg er 'udlært' Kørende IT sælger.. og IT branchen er lidt ramt af krisen.. og jeg kan ikke rigtig andet.. så HF here we go..

    Ellers fornemmer jeg at pigerne syntes det er ok, hvor drengene syntes det er forkert.. eller..?


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #9   10. jul 2010 samme sted i livet, fuuuuck det kunne da ikke være mere ligemeget, ud og luft sjoveren!

  • #10   10. jul 2010 Anders. - HAHAHA.. Tak..

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #11   10. jul 2010 KOM IGANG! Aldersforskel betyder ikke det samme idag, som det gjorde, da du selv var 17.

    Du skal bare indstille dig på, at det ikke er holdbart i længden - men 3-4 ugers hed sex med en lækker, veldrejet ungmis er sgu' det hele værd!


  • #12   10. jul 2010 Hvorfor overhovedet tøve? Du burde være ved at fylde din sæd i hende lige nu!

  • #13   10. jul 2010 Jeg syntes vi skal se nogle billeder for at vudere om det er "tilladt"..
    For du skal da ikke gå med til hvad som helst..


    Men alder burde ikke være nogen hindring.. Hvis i begge syntes det er iorden så "Go for it".....


  • Mette .
    Mette . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   10. jul 2010 der er ingen grænse bare man er forelsket og glade for hinanden ;D

  • #15   10. jul 2010 Herre gud det er bare et frækt tilbud, det er ikke hendes far der spørger om du vil giftes med pigebarnet, sæt igang og nyd sommeren!

  • #16   10. jul 2010 Michael * *
    Enig ;D


  • #17   10. jul 2010 Jeg havde gjort det.. hvis du ligger billeder op a hende så vi kan approve hende smiley

  • #18   10. jul 2010 Jeg ved sgu ikke.
    Havde nok ikke selv gjort det.
    Men det fordi jeg har sådan en naturlig grænse oppe i mit hoved der siger +4/-4 for mit vedkommende.
    Men det kan vel også ændre sig smiley


  • #19   10. jul 2010 hvis hun selv har tilbudt det, så kan jeg ikke se noget problem:)

  • #20   10. jul 2010 Nyd single livet smiley

  • #21   10. jul 2010 jeg havde sq gjort dethavde ikke tvivlet 5 sekunder

    nyd (knald) hende hele sommeren smiley


  • #22   10. jul 2010 hvis du havde en søster på 17 og der var en på 26 der bollede hende... ville du syns det var okay... hvis ja så go for it ellers ikk

  • #23   10. jul 2010 der står i loven at grænsen går når de er under 15.. men efter min mening er det under 12.. HÆHÆHÆHÆ

  • #24   10. jul 2010 ej okay, det var lige grov nok

  • Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #25   11. jul 2010 Hvis du har det fint med det så er det vel bare at gøre det? Det er meget forskelligt hvad folk mener om aldersforskelle af den kaliber du snakker om der... Personligt synes jeg sku det er noget gris...

    For 1 år siden da jeg var 25 "kom jeg til" at nuppe en 16-årig med hjem... Mødte hende på et diskotek hvor de altid er meget strikse med at folk skulle være 18 år... Hun lignede en på omkring de 20, så jeg var jo bare frisk... Dagen efter da hun sagde hun skulle ned i byen for at hente sin scooter spurgte jeg så hvor gammel hun egentlig var og så fandt jeg så ud af at hun var 16... Jeg væmmedes virkelig over mig selv på det tidspunkt... Det var bare noget der, i mit hoved, ikke måtte ske...

    Jeg har sku altid synes det var nasty når mænd på min lder ligger og prikker i så unge piger... Så siden den tur har jeg altid spurgt om alder inden jeg har gjort noget med nogen... Jeg vil ikke risikere at ende med at tage sådan et lille pigebarn med hjem igen...

    Hvis jeg fandt ud af at en eller anden 25-årig gammel gris lå og duskede min 16-årige datter var jeg sku godt nok blevet gal...


    Så som sagt synes jeg det lidt er noget gris, men altså så længe det er lovligt er der vel ikke noget galt i det. Det er bare noget der overskrider mine grænser i hvert fald.


  • #26   11. jul 2010 Jeg takker for "diskutionen"..

    dem der savner billeder: never gonna happen.. men hun ligner lidt carmen Electra, bare uden al plastikken.. selvfølgelig..

    Jeg tror nu allivel at jeg ikke vil være sammen med hende.. hun er nu for ung.. 9 år..!! det er sku en del.. jeg tror jeg sætter min grænse ved 19-20.. ca.. ;o)

    Godnat..


  • #27   11. jul 2010 knep da livet ud af den tøs mester.. jo yngre jo bedre...

  • #28   11. jul 2010 mads hvor er du klam at høre på...

    enig med julemand


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #29   11. jul 2010 Spørgsmålet er, om man vil danne par, eller bare have en par runder på lagenet. Da jeg var 17, var jeg da sammen med en tøs på 29, og det er da gode (og hede) minder, som jeg ikke ville undvære!

Kommentér på:
Hvor går grænsen..?

Annonce