{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

hvor går grænsen ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige lidt nysgerrig efter, hvor i synes grænsen går mht. at hænge folk ud herinde ??

Må man f.eks. gerne linke til en fed bil eller en lækker dame/mand ? Eller er al "linkin" absolut banlyst ?

Man hænger vel også ud hvis man linker til en video med en sjov/dum/grim mand i en film el.l.

Hvor går grænsen ??

xoox Blondinen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor går grænsen ?
  • #1   2. maj 2007 sam : Fordi jeg hængte Michelle ud, ja !

  • #2   2. maj 2007 hov det ser ud til at jeg er gået glip af noget! hva er det for noget du har lavet "blondinen"??


  • #3   2. maj 2007 Hænge ud, er vel kun når det er negativt ?

  • tina                                      w
    tina w Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 50
    #4   2. maj 2007 ting der ligger på nettet må der linkes til! VIl man ikke grines af eller hører hvad folk tænker om de ting man smider på nettet, ja så må man sgu lade være.
    Det er sgu for latterligt det andet!


  • #5   3. maj 2007 Bananfluen : Men man må jo ikke linke til f.eks. andres profiler herinde - trods at de selv har oprettet dem ?

    Kenneth : Ulykker som altid ;o)


  • tina                                      w
    tina w Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 50
    #6   3. maj 2007 blondinen--> nej nej, det ved jeg godt, men det synes jeg også er noget fis. Man må da forvente en vis opmærksomhed når man smider billeder på nettet. Det er vel derfor man gør det. Folk forventer jo bare at alle slikker røv, og synes først det er forkert når folk ikke har noget positivt at sige, og det er bare for langt ude.


  • #7   5. maj 2007 Undskyld Mogens, men hvad er det for en gang lort at lukke ud? Jeg er aldeles ikke ligeglad - hvis jeg var ville jeg ikke oprette dette indlæg.

    Og det har ikke noget at gøre med, at jeg er bange for at blive frosset - det har noget at gøre med, at jeg gerne vil vide hvor andre end jeg selv mener at grænsen går..

    Personligt har jeg samme mening som Bananfluen - hvis man kan uploade sine fotos mv. på nettet, så kan man også holde til at ikke alle har samme mening om det..

    Desuden finder jeg det for lavt, at du dømmer mig udfra et eneste indlæg !



Kommentér på:
hvor går grænsen ?

Annonce