1.483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 67 Svar

sur på hende.... sur på hende....

nogle der ved hva man skal gøre når ens bedste venner siger til ens kæreste hun skal droppen en og kæreste ik vil sige hvem der sagde det, vil bare gerne vide det men kan ik få hende til og sige det selv om uhn siger hun stoler på mig og efter det er hun begyndt og virker mer sur på mig

det var fordi:
at vi gik til en fest og røv kede os så tog mig og en anden hen til diskotek og vi lovede og ringe tilbage hvis man kunne komme gratis ind, det ku man så men vi glemt og ringe fordi vi mødt nogle der holdt fest så vi tog hjem til dem og glemt de andre. fik af vide af mine kæreste de sad og bagtalte mig og sagde hun sku droppe mig, men vil gerne vide hvem der sagde det!
ps der var 3 piger og det var en af dem der sagde det! og den ene er hendes bedste veninde

og det er seriøst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sur på hende....
  • #2   11. jul 2010 Hvor gammel er du?

Men ja helt klart, du havde jo også glemt din kæreste...
    ... det kunne være grunden til at hun også virker små sur

• #3   11. jul 2010 Os tøser vi bitcher over de mindste ting smiley hehe

• #4   11. jul 2010 Altså jeg ville nok også være en lille smule sur, hvis min kæreste glemte og ringe og så bare skred videre til en anden fest...

Men derimod havde jeg stjernet fuldstændig af på hende veninden, hvis hun havde sagt sådan om min kæreste, mens jeg hørte på...

• #5   11. jul 2010 Ditte P /

Ligepræcis, smiley ....

hvis hun ikk vil fortælle hvem der sagde det,
    så virker det næsten som om hun ikke gider dig,
    da hun jo samtidig "virker mer' sur" som du selv skriver.

Ellers prøver hun bare at beskytte hendes veninde, og så skulle hun bare have holdt bøtte !!

• #6   11. jul 2010 åhh i da så træls ja i er..

Det sku nemt og glemme som fulde.

I kan sku lige så godt kontakte os og høre os ad, når der er gået en time og i ikke har fået besked smiley

• #7   11. jul 2010 Martin P ... smiley Yes blame it on the alcohol... Easy way out

• #8   11. jul 2010 Martin P:

Jamen det er da pisse træls og blive glemt på den måde....

havde nok også, hvis det var mig ringet ham op og spurgt, hva der blev af dem...

• #9   11. jul 2010 kds k:

Lige præcis det er jo det nemmeste.

• #10   11. jul 2010 ksd K...

HAHA.. så længe det de små problemer så der sku ingen som dør af det. havde man nu glemt og hente hende et sted, havde den nok ikke blevet tilgivet smiley

• #11   11. jul 2010 Ditte P... og hvis du så havde ringet og spurgt hvad der blev af dem, og de forklarede? ville du så forsat være sur? nej vel..

Så kan jeg godt se i skal sidde og brænde varme uden og kontakte ham smiley

• #12   11. jul 2010 Om man er fuld eller ej. Så glemmer man sgu aftaler med en pige så snart man finder en bedre.

• #13   11. jul 2010 Martin P.

Sur nej, skuffet ja.... Men så havde jeg da også forventet han var kommet og hente mig...

Det har jeg nu aldrig sagt man skulle...

• #14   11. jul 2010 Martin P .. Fornemmer jeg at du har gjort det samme, og derfor forsvarer det ? Nej ingen dør af det, og det er da heller ikke verdens undergang, men det er heller ikk iorden!

• #15   11. jul 2010 det ligger lidt mellem linjerne at i ville sidde og vente til han ringede, istedet for at rent faktisk og ringe og høre.. da det jo ikke kan tage filens lang tid og komme ned til det diskotek smiley

• #16   11. jul 2010 Jeg kan godt forstå hun bliver sur obver du glemte hende. det var jge også blevet. Sådan er de fleste piger vist smiley

Men jeg var også blevet MEGA sur på min veninde hvis hun sagde det om min kæreste. men tror ike hun mener noget i det smiley

• #17   11. jul 2010 ksd K..

Fx glemt og ringe og sige der er gratis indgang? jada, masser af gange.. det da hvad der sker hvis man fx render ind i en masser venner på vejen, det da meget naturligt.

Men nu strækker min hukommelse så heller ikke længere end til en huskeseddel på max 3 ting. så tror det stammer derfra smiley

• #18   11. jul 2010 Martin P:

jamen så er det jo godt du ikke kender os..

For nej det ville jeg nemlig ikke gøre, jeg ville ringe og høre hvor han var.

• #19   11. jul 2010 Martin P ... "ligger mellem linjerne" hehe nope... jeg ville skrive en besked, og ja, alt afhængig af situationen, droppe ham, eller tage en snak med ham... Ingen fyr skal Tro jeg bare sidder og venter, smiley

• #20   11. jul 2010 synes det er at male fanden på vægge og katagorisere alle sådan, i piger kan sku lige så godt glemme sådan nogen aftaler som vi kan.

Tror bare ikke vi tager det nær så tungt som i gør. ( no offense )

• #21   11. jul 2010 ksd K... du ville da forhåbentlig ikke droppe din fyr, hvis han glemte og skrive der var gratis indgang... sådan en ting!?!?

Kunne forstå hvis han glemte DIG som person, eller månedsdag eller lign.. men.. sådan en ting??

Jeg ville sku ikke turde og købe ind for DIG... haha smiley

• #22   11. jul 2010 Jamen helt sikkert . Vi er da sikkert lige så slemme til det som jer.

Men jeg ved så også at jeg ikke ville glemme at skrive =)

• #23   11. jul 2010 Razion !

Haha, ja der ihvertfald emne til et par timer så

• #24   11. jul 2010 de KAN lige så godt erkende at vi er glemsomme, og derfor lade være med at give en straf for hvergang.. det giver sådan en dårlig karma smiley

• #26   11. jul 2010 Razion ..
    ORH, hva så mand ... smiley
    fortjener piger nu at blive brændt af?
    Sikke en gentleman du er hehe.,...

Martin P ...
    Kæft du hurtig ... Jeg kan ikke følge med... smiley
    Ej pjat....
    Jeg ville ikke droppe min fyr hvis han bare glemte at "skrive" at der var gratis indgang. Nej nej...

... Jeg ville droppe min fyr hvis vi havde en aftale om at han skulle "RINGE" og fortælle mig om der var gratis indgang,
    imens jeg sad og ventede på hans opkald,
    og han så GLEMTE det,
    og SAMTIDIG hoppede videre til en anden fest, og STADIG glemme det/dermed mig...

JA, så ville han nok ryge, men han skal da lige have lov til at forklare sin situation... smiley
    Hvor god den end så må være: "Mmm jeg blev så stiv, glemte dig sku skat, også til morgenfesten..."

-- Hvis sådan noget sker, ja hvor seriøst er forholdet så, eller hvor vidt kan man styre sin alkohol..!

• #27   11. jul 2010 ved godt det virker useriøst det her men la vær med at gi en fuck for nogen so spil din bitches bare play som om du er ligeglad så er der ikke nogen der siger dit navn i en samtale og bagtaler dig ! det gør kvinde og fordi man er stiv og glemmer at skrive så går helt amok og man har modtaget 700 sms på 1 time altså... jeg har opgivet det med piger for de er fyldt med problemer der flere grupper på facebook som følger: '' 50 ting piger ville ønske deres kærester vidste'' jamen hvis der er 50 ting der kan skabe problemer er man som i et fængsel under forhold ! føler med dig sorry det min holdning (hvis folk ikke kan li det sig det men gider ikke høre på at jeg er klam og dum og aner intet om kærlighed (aner ikke en skid om kærlighed alligevel haha xD) bare skriv det normalt okay !?)

• #28   11. jul 2010 CALLA ..

Åh no problemo my girl, hvis du finder dig i at sidde og blive brændt af, og kørt rundt med, fred være med det smiley håber du hygger dig smiley

• #30   11. jul 2010 Anton:

Det var da sørgeligt, hvis du handler ud fra grupper på facebook...

Det er da langt fra alle piger der er som du beskriver..

• #31   11. jul 2010 Anton H ...

Du skriver:
    "la vær med at gi en fuck for nogen so spil din bitches bare play som om du er ligeglad" ...

Hehe,... HHOOSST - HOMO ... DU hader piger var smiley

Gang i Baboom i aften smiley

• #33   11. jul 2010 Synes nu ikke Anton har ret . Slf. vil der være problemer en gang i mellem i et forhold, det kan man jo ikke undgå. Men kan man ikke løse det og snakke om det. Ja så er man jo nok ikke moden nok til og være i et forhold.

Og vil da lige sige det heller ikke kun altid er pigen der skaber problemet i et forhold. Tror vi er lige gode om det...

• #35   11. jul 2010 Razion:

Jamen det har du jo så nok.. =)

• #36   11. jul 2010 CALLA:

Ja det gør vi jo nok =) men det er nødvendigvis heller ikke en dårlig ting altid=)

• #37   11. jul 2010 ''du har faktisk ret, men hvis du har droppet kvinder, hva har du så?'' det forstår jeg virkelig ikke oversæt til dansk ;o

ditte jeg siger ikke jeg handler udfra facebook grupper men det et eksempel...

ksd host mognol... hader ikke piger siger bare at jeg er i et miljø med piger der ikke giver en fuck heller sikekrt det i vil kalde ''luder'' eller ''billige kællinger'' er ligeglad gider ikke ha noget med en pige okay...

igen ditte... nej jeg er ikke moden nok til at ha et forhold går nok osse en del år før det sker...

• #38   11. jul 2010 Calla - Er du sikker på du ikke er en fyr bag skærmen?? ...

Ja jeg gir dig ret, når drenge er fulde med vennerne, puuuha....
    ... Men fuld = hukommelse, det jo ondt smiley ....

Du forsvarer det at glemme sin kæreste til en fest... Sker det for dig en dag, hvis det ikk allerede er sket, så lad vær med at tud!! Nu har du forsvaret det smiley hehe

• #39   11. jul 2010 Anton:

Jamen nu tror jeg ikke du skal tage de grupper så seriøst.. Og vil nu også sige der er mange grupper der inde til fyres fordel... Ja det tror jeg da også der...

• #40   11. jul 2010 Jeg vil nu også sige man kan jo godt styre sig selvom man er sammen med vennerne og drikker, behøver man ikke drikke sig fuldstændig i hegnet. Det kan man jo så gøre når man ikke har kæresten med =)

• #41   11. jul 2010 Ksd K..

HAHAH, du begynder sku næsten og give Calla ret var smiley ..

Du må give.. Alkohol + fyre + Venner = dårlig kombination.

Dette er skruen uden ende desværre.. og da i piger (som ofte) er mere taleglade end mig, vælger jeg og give op her. da i jo i den sidste ende ville blive ved.

Kan i nu sove godt smiley

• #42   11. jul 2010 Anton H

Hvis du ikke vil have noget med piger at gøre, er du så den rette til at kommentere dette indlæg? Så er du da ikke en god hjælp, du vil bare lede drengen i fordærv!! hhe

Razion

Nej nej, vi vil ikk altid diskutere med vilje,... i drenge vil bare have ret, også når i ikke har ret, det er rigtig sødt... og dog, det er så der vi begynder at diskutere smiley

• #43   11. jul 2010 ksd hold kæft du læser bare intet hva ? gider ikke have noget med piger = jeg gider ikke have kærester osv.

• #44   11. jul 2010 Martin P

Nej du er uden ende hvis du mener jeg giver hende ret smiley

Jeg snakker ironisk til hende, du er da umulig.. du trænger til slag over fingerne smiley

• #45   11. jul 2010 Anton H

PRÆCIIIS MIN DRENG smiley Du er ikke den rette i dette indlæg... han søger råd til sit forhold, ikke råd til at komme over sin dame

• #46   11. jul 2010 haha..

Lige det svar jeg ventede, ironi er en fantastisk ting.

tror sku ikke slagene vil have den store effekt desværre smiley

• #47   11. jul 2010 skrot damen hun bitcher jo over intet !?

• #48   11. jul 2010 Razion:

Og sådan er alle jo så ikke ... =)

• #51   11. jul 2010 Calla.. den sidste kommentar.. kan sku ikke ramme mere perfekt!!

Vi kan så tilgengæld også have dårlig samvittighed bagefter smiley

• #52   11. jul 2010 Calla = Jamen good luck with that sweety smiley

Razion ... Nåå du har mødt noget modstand var smiley

Tak for en god debat.. Jeg hopper videre i programmet!! smiley

• #53   11. jul 2010 Calla = Jamen good luck with that sweety smiley

Razion ... Nåå du har mødt noget modstand var smiley

Tak for en god debat.. Jeg hopper videre i programmet!! smiley

• #54   11. jul 2010 lil mc totalt korrekt xD

• #55   11. jul 2010 lil mc:

Det var da noget af en latterlig kommentar og komme med..

• #56   11. jul 2010 lil mc:

Du er da lidt af en kælling hva... Nej kvinder må slf. heller ikke slå deres mænd ...

Men her skriver han jo så heller ikke noget om hun har slået ham vel..

• #57   11. jul 2010 han er ikke en kælling det du til gengæld per natur !? og eftersom jeg forstår syntes han der sket en ændring i de små hjem rundt omkring... i gamle dage bestemte far fandme og man hørte på ham ! nu er det alle de forbandede kællinger der tror det er deres tur ? de skal da bare skride ;o tror det har noget med da at gøre alt det han skriver !

• #58   11. jul 2010 Anton:

det er godt du tag og bliv lidt ældre og få dig noget erfaring før du udtaler dig lille ven....

Gider ikke diskutere med sådan en som dig.. Det har du simpelthen for umoden til...

• #59   11. jul 2010 skal sige de ik sad og ventede ! vi gik ved 12 tiden og festen sluttede 13 og de gad ik gå med! og vi havde tilbudt de ku gå med men det gad de ik!
    og de kunne bare ringe til os, siden der gik et stykke tid siden de ringede senere på aften fordi det tog ik mere end 10 minutter og gå der hen!

• #60   11. jul 2010 og det skal sige de piger der var til den fest var overhovede ik noget for mig, men det var nu ik derfor vi gik med de andre til den fest!

• #61   11. jul 2010 var hellere ik speciel fuld, så jeg kan ik gid alkohol skylden! tror bare det var fordi vi blev overrasket over og møde nogle der holdte fest også glæde vi os til det og glemt det andet!"

• #62   11. jul 2010 ksd K
    håber fanme aldrig du får en kæreste.
    og hvis du gør, så vare det da ikk længere end første weekend han er i byen med vennerne..

Altså, i pige kan fanme blive så sure over ingen ting..
    hvis i regner med at en dreng kan huske sådan noget, efter han har mødt vennerne i byen og fået en masse inden bords. kan han først tænke ordentlig dagen efter han er blevet ædru.
    jeg har selv glemt det massere af gange.
    og det har hun også. hvis man havde en aftale omkring byen.
    selvfølgelig er man mobset i starten. men hva fuck..
    det sker der sgu ikk noget ved at man ikk hører fra kæresten den aften personen er i byen
    personligt, så gider jeg ikke og skrive til min kæreste er i byen.
    fordi jeg hader og skrive og snakke med fulde personer, når man selv er ædru. samt jeg selv sys det er trælst at man absolut skal gå med hende i tankerne selvom man er byen. så længe man ikk laver noget lort med en anden er det sgu ok for mig...

og håber sgu at både ditte p, tille p og ksd K. håber satme i en gang for en fyr, der kan sætte jer på plads. så i forstår drenge. fordi det gør i tydeligvis ikke smiley

MIN MENING smiley

• #64   11. jul 2010 calla tak. endelig en fornuftig pige ;P

• #65   12. jul 2010 HA HA det kan tydeligt høres nogle af jer fyre herinde ikk er særlige gamle, bare rolige i blir klogere med alderen, og så ser i oz anderledes på tingene..

• #66   12. jul 2010 michelle du har piercinger (staves) i hele hovedt
    hvor modent og fornuftigt, syntes du selv det er? (:

• #67   12. jul 2010 Lil-MC:
    Muligt dine kammerater er ældere ind dig, men dine holdninger ændre sig med alderen, det vil jeg gerne vædde med.

Kaare R:
    Hva har piercinger nu noget det her at gøre??
    Piercinger har vist intet at gøre med holdninger til et forhold, hva jeg lige kan se???

• #68   12. jul 2010 Kaare og CALLA:

Jamen har skam en kæreste og vi har det fantastisk sammen! Ingen problemer der. Han respektere mig og mine holdninger til tingene og omvendt... Såh...

Nu havde han jo også undladet en masse vigtige informationer som, at hun havde fået tilbudet om at gå med, og at de ikke havde siddet og ventet. Havde det været sådan det vat foregået jamen så var jeg skam ikke blevet sur....

Men havde jeg ikke måtte gå med fra starten, og havde han så bare ladet være med og ringe og taget videre til en anden fest. Og ladet mig sidde ved en skod fest med en masse møg kællinger der bagtalte ham. Ja så var jeg nok blevet lidt muggen, men havde ringet og hørt ham hvor de blev af.....

• #69   12. jul 2010 Ved ikke hvor sjovt det ville være som pige og gå med en flok halv/hel stive drenge i byen, som ene pige..
    tror ikke det er den fedeste aften..

men ja, hvis hun fik tilbudet af gå med. så har hun da slet ikke nogen grund til at være sur overhovedt.. det da for latterligt..

• #70   12. jul 2010 Kaare R:

Jamen f.eks. mig og kæresten har da fælles venner og det er da også hans venner, og dem kan jeg da sagtens tage med ham i byen med, da vi hyggers når vi er sammen så det ville jeg ikke have noget i mod =)

Men ja da hun havde fået tilbudet kan jeg heller ikke se det =)

• #71   12. jul 2010 okay. vidste jeg så ikke at det var..

men det er det ikke i mit forhold. lærte jo nogle af kende igennem hende. men knap så tæt venskab..

men ja, den detajle drejede det sgu.

• #72   13. jul 2010 Kaare R:

Okay.

Ja det gjorde lige en stor forskel. =)

• #73   13. jul 2010 hvis min veninde også bare blev glemt af hendes kæreste i byen, havde jeg da sagt det samme,

• A T
    A T Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28
    #74   21. jul 2010 bette mc.

Du er da en total idiot smiley Det er svagt at slå på piger? Det gør man bare ikke, længre er den ikke? hvis du ikke engang kan klare det verbalt med en pige bør du ikke omgåes dem!

• #75   21. jul 2010 betina n

du da ikke meget mere værd end, en pose lort som veninde..

Kommentér på:
sur på hende....

Annonce