{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

drenge gave - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej alle fyrer og evt piger på baboom (:

jeg skal bruge noget hjælp..

Jeg har overvejet at giv min kæreste et sølv armbånd og få indgraveret noget i det..

er det for tøsset en gave?
har i evt andre forslag?

og kender i et sted i københavn der laver sådan noget, og til en rimelig pris?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drenge gave - HJÆLP!
  • #1   8. sep 2010 Du skal være sikker på han gider den slags, for hvis han ikke er til det, vil han enten gå med det for at gøre dig glad, men hade selve armbåndet, eller også vil han "glemme" at tage det på, og det gør dig ked af det.

• #2   8. sep 2010 herp herp - kan man se på en fyr om han er til det? smiley - eller bliver man nød til at spørger? han går nemlig slet ikke med smykker, kun ur (:

jesus - hvor fuck finder du sådan en ring henne, og str på ringen er min største skræg (:

• #3   8. sep 2010 Hvis han ikke bruger andre smykker, vil jeg ikke anbefale et armbånd.

Men det er svært at svare på, når du kun kender ham bedst.

Ellers må du prøve lykken smiley

• #4   8. sep 2010 går han kun med ur så drop sådan noget smykke fis. bliver han aldrig glad for så. så hellere et nyt ur fx. eller måske spørge ham om der er noget han ønsker sig.

• #6   8. sep 2010 Jeg tror ikke du skal give ham en ring hvis han ikke går med smykker, nok mærmere et armbånd. Men det er lidt svært..
    Men hvad med at give ham en oplevelse?? smiley
    Tjek bellevuetours.dk
    Ellers er dette ur altså vildt fedt - http://www.uniwatches.dk/eshop/product.php?id=5141&s=3&b=0#

• #7   9. sep 2010 Sandra - sikke et fedt ur..

Mmmh det er svært at finde gaver til fyre synes jeg ...
    OS tøser vi bliver ALTID glade for de klassiske ting, som smykker, parfume, blomster mm...

Jeg syntes også det var svært at finde gave til min kæreste.. Men ente med at give ham et ur fra skagen (han ønskede sig et ur) og et hjemmelavet gavekort på middag, bowling + massage smiley

Det faldt i god jord smiley

• #8   9. sep 2010 han kunne begynde og gå med det, hvis han fik et. smiley

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #9   3. okt 2010 Det er jo meget forskelligt hvad man vil ha:).

Kommentér på:
drenge gave - HJÆLP!

Annonce